Reparatii necesare 1.6 MPI 2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alxo91
    replied
    Deci conteaza sa nu le incing acum cat sunt noi? Cu ce afecteaza asta?

    De spalat masina am voie? Ca stiu ca discurile se mai strica si atunci cand te duci la spalatorie cu masina dupa ce au fost incinse bine franele.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Ideea e sa nu incingi franele la vale, daca stii sa folosesti frana de motor merge. Ai timp sa te mai plimbi.

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    O sa merg la munte de revelion, dar poate se rodeaza pana atunci.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Da, se rodeaza si placutele si discurile. Pastreaza distanta in trafic vreo 200-300 km si nu merge la munte si o sa fie bine.

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    Salutare din nou!

    Am fost mai devreme sa schimb discurile si placutele si uleiul din cutia de viteze.

    Acum mi se pare ca nu prea mai tin bine franele.

    Ce motiv ar fi? Sau dureaza ceva pana se "imprietenesc" placutele cu discurile?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Ravenol VSI am pus si eu acum 2 luni la recomandarea voastra.
    Pai si? Merge bine masina, nu?
    Bine, problemele nu-s de la ulei, dar cal nebun nu vrut sa vada ca eu ma refeream la Elf. Rea vointa.

    Pune bre data viitoare M1 0w40 si scapi de orice grija in privinta oloiului.

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Cu ala poti pana la 15.000Km si 1 an sa mergi oricum si oriunde cu masina, adica si in oras 100% trafic bara la bara.
    Daca stilul e mai lejer merge pana la 1 noiebrie 2016 (ca sa nu intri in a 2-a iarna cu el) si 20.000Km fara stress.

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    Ravenol VSI am pus si eu acum 2 luni la recomandarea voastra.

    Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    MUlti nu inteleg o treaba ,in carnetul de intretinere se specifica intradevar schimb de ulei la 20k sau un an in conditii ideale adica mers 90% in afara localitatilor , fara opriri , stationari bara la bara vara etc.Eu personal nu-l lasam mai mult de 10k.?
    Cand pui uleiuri semisintetice e un sfat bun cel cu 10.000Km. Cand bagi sintetic poti mari cifra pana la 15.000Km fara probleme.

    Originally posted by alxo91 View Post
    Elf pana acum. Ultimul l-am schimbat cam dupa 20k km. Am bagat ravenol la ultimul schimb, 3 litri.
    Originally posted by alxo91 View Post
    Sa-l schimb iarasi pe acesta, ca sa se mai curete?
    Originally posted by prometheus View Post
    Nu-l schimba lasa-l in pace dar data viitoare da-l afara si tu pe la 10k.
    Originally posted by mr.K View Post
    Daca l-ai schimbat recent, lasa-l. Pui data viitoare M1 0w40 si o sa curete motorul.
    Schimb la 20k e marketing curat.
    Mai sus ai primit sfaturi de la persoane care nu au folosit ulei Ravenol VSI sau VST in masinile lor.

    Eu cum ti-am mai zis sunt la al doilea schimb de VSI in motorul meu, iar fratele meu tot la al doilea (el are dci si apus VSi si apoi VST).
    Primul schimb l-am facut la 15.000Km in 9 luni mergand pe VSI.
    Acum am 1 an si 7 luni si 19.000Km tot cu VSI si masina toarce. O sa-l schimb cand face 20.000Km sau cand scad temperaturile sub 7 grade afara.

    Important la Ravenol VSI (presupun si la VST) e sa nu il tii mai mult de 2 ierni in motor. Eu l-am tinut 1 iarna si 2/3.

    Zgomotele de transmisie nu au legatura cu uleiul din motor.

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Originally posted by alxo91 View Post
    Un taximetrist ce era pe la service zicea sa pun ulei in cutia de viteze ca asa a patit si el.
    Înainte de a pune ulei în cutia de viteze, mai întâi se verifică dacă uleiul existent este la nivel.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Pare a fi o problema de ansamblu ambreiaj , ceva s-a stricat , rulmentul , placa de presiune , "soarele" la sfarsit de viata.

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    Si cand stau la semafor de exemplu. Daca apas ambreiajul scade intensitatea. Daca trag de schimbator ca si cum as baga in viteza se aude si mai tare.

    Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Pai zgomotul asta il auzi in permanenta sau doar cand te pui in miscare ?

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    De acum inainte am totul notat, ca sa fac reviziile la timp.

    Dar cu rontaitul acesta ce pot face? Un taximetrist ce era pe la service zicea sa pun ulei in cutia de viteze ca asa a patit si el. Ii intra greu in viteze. Mie doar in prima treapta intra greu, de multe ori o las in a 2a subturata. Mecanicul a zis ca toarce frumos motorul, doar ca nu l-a auzit el cand se incalzeste.

    Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Nu-l schimba lasa-l in pace dar data viitoare da-l afara si tu pe la 10k.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google