Curea Distributie Rupta !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    In mod surprinzator, si o curea buna montata corect se mai poate rupe. E facuta de mana omului, se strica.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #47
      @ gorbulas, dupa ce o repari, vinde-o.

      Comment


      • #48
        Deci am ramas fara cuvinte. La 1.2 am citit in carte, ca se schimba la 80.000km. Deci sa merg 80.000km cu ea ? Am observat ca la alte benzinare se merge 60.000km, iar la DCI, 90.000km. Sau o anumita perioada (nu mai tin minte cat).

        Comment


        • #49
          Dupa 2008, intervalul este de 80.000 km sau 4 ani.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #50
            LA DACIA CHIULOASA VINE COMPLETA !!! MARE ATENTIE ! in caz ca nu iti schimba chiuloasa cu totul da un telefon la vocea clientului sa fii sigur ca nu te tzepuiesc.. eu am incercat sa fac rost de la dacia de piese.. si ei au zis ca nu vin "pe bucati" doar chiuloasa cu totul deci mai bine da un telefon inainte.
            LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
            Enter the Matrix

            Comment


            • #51
              salutare, am cumparat masina sh acum 2 ani la 82.000 km, fabricatie feb2006. Fostul proprietar a zis ca a schimbat distributia la 60.000 (sa cred sa nu cred). acum 5 luni la 102.000 km am avut probleme cu injectoarele si a fost necesar scoaterea chiuloasei pentru eliminarea resturilor de la injectorul 4. Cu scoaterea chiuloasei a fost data jos si distributia, nu o data ci de 2 ori dupa remontare deoarece au rupt o bujie inauntru si iar a trebuit scoaterea chiuloasei (ca in filmele cu prosti ) respectiv demontarea/montarea curelei de distributie. Cei din service unde am facut toata operatiunea imir ecomandau sa schimb si distributia cu oazia asta caci... o data demontata, la montare ea trebuie intinsa... Acuma am 117.000 km in stadiul care era distributia deoarece nu aveam bani si pentru kitul de distributie dupa marea cheltuiala a injectoarelor. Trebuie obligatoriu sa o schimb la 120.000 insa romanul cum e prost..... o s aincerc sa o schimb neaparat la 120 k.

              VOI CE PARERE AVETI, SA MAI TRAG PUTIN PE EA LEJER? MERG FOARTE CALM, MAI ALES IN ULTIMA VREME CACI IMI E TEAMA... LA DEMONTAREA DIN SERVICE, CUREAUA ARATA CA NOUA FARA URME DE UZURA SAU ...

              DECI?
              sigpic

              Comment


              • #52
                ea poate sa arate bine la exterior dar nu poti stii cum e pe "interior".

                Comment


                • #53
                  Daca era sa aiba urme de uzura, deja era PA motorul. Mare grija. In locul tau n-as mai merge cu masina, decat sa stiu ca mi-a fost tensionata de 2 ori aceeasi curea. Stii tu, mai bine sa previi, decat sa combati.

                  Comment


                  • #54
                    M-au chemat ieri cei de la service sa ma duc sa-mi iau masina. Ma duc azi dupa ea.
                    Cica au schimbat toate supapele, garnitura de chiuloasa, kitul de distributie si niste semeringuri.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by RYCHY88 View Post
                      .............. deoarece nu aveam bani si pentru kitul de distributie dupa marea cheltuiala a injectoarelor. Trebuie obligatoriu sa o schimb la 120.000 insa romanul cum e prost..... o s aincerc sa o schimb neaparat la 120 k.

                      VOI CE PARERE AVETI, SA MAI TRAG PUTIN PE EA LEJER? MERG FOARTE CALM, MAI ALES IN ULTIMA VREME CACI IMI E TEAMA... LA DEMONTAREA DIN SERVICE, CUREAUA ARATA CA NOUA FARA URME DE UZURA SAU ...

                      DECI?
                      O data detensionata, spune clar si cartea ca trebuie schimbata.

                      Nu trebuia sa iei tot kitul ci doar cureaua, care nu este mai mult de 90-100 lei...

                      Eeefectiv chiar nu merita sa te risti pentru banii astia (plus mai vreo 100 lei sa ti-o schimbe) ca sa patesti inca o reparatie capitala de vro 2000 lei...
                      Si apoi mergeai pana pe la 130000 km fara stres!

                      Mama lor de bani, luai imprumut de la matusa/unchiu, mama, tata etc .

                      Comment


                      • #56
                        KeanuRev, chestia cu chiuloasa e valabila numai la dci sau se aplica si la mpi ?
                        Am sunat la Vocea Clientului, dar n-am reusit sa aflu nimic (azi fiind sambata, nu e nimeni la departamentul tehnic)

                        Comment


                        • #57
                          ai dreptate Octavian, insa neinformarea de la fata locului a dus la asta, deja luasem imprumut 1000 ron de la matusea /unchiu/catelu si purcelu. Nu stateam in loc de 100 ron dar cand am fost intrebat m-am gandit la suma totala de 600-700 ron si am spus NU. Mai merg 4.000 si o schimb. Am auzit ca unii au mers la dublu si nu s-a rupt, nu vreau sa risc atata insa de la momentul tensionarii duble din service (plus porniri la automat in treapta d eviteze, inainte de reparatia injectoarelor) am riscat 4000 km, mai risc 4000 si gata. Stiu ca suna nebuneste si prosteste insa asta este realitatea, incerc sa ma deplasez cat mai putin pe distante cat mai mici pana am banii necesari sa nu apuc a fac 120.000 km.

                          deci la un DCI euro 3 se schimba la 60.000?
                          Last edited by RYCHY88; 27 August 2011, 12:07.
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            obligatoriu daca vrei sa fi in siguranta. Am si eu o intrebare eu am luat masina sh la 92.000 akma am 97.000 am avut deja probleme cu pompa de injectie ( cost 1800 LEI) MASINA ARE CARTE TEHNICA SI APARE SCHIMB ULEI LA 90.000 SI DISTRIBUTIE la 60.000 masina e din 2006 deci pana la 120.000 pot sta linistit? daca se rupe sau se intampla ceva pot sa ii trag pe ei la raspundere? in carte exista stampila si semnatura cu aceasta operatie
                            Last edited by 77sky; 3 January 2012, 18:26.

                            Comment


                            • #59
                              Daca a schimbat-o anul trecut sau 2010 poti sa stai linistit.Faci pina in 2014 23000 km?

                              Comment


                              • #60
                                O regula nescrisa spune ca atunci cand cumperi o masina second hand, daca impreuna cu un carnet de intretinere nu-ti sunt prezentate si facturile in care sa se arate clar ce anume si cand s-a schimbat la masina, primul lucru pe care il faci este sa schimbi kitul de distributie.
                                Nu e mare inginerie sa pui o stampila si o semnatura pe carnetul de intretinere.

                                Ca sa stai cel mai linistit, schimba tu distributia si 4 ani sau 60 000 km nu mai ai nicio urma de indoiala.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google