Curea Distributie Rupta !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ma bucur ca nu am diesel.Eu sunt obsedat de cel mai mic zgomot al motorului.1.4 rules
    "light up the darkness" Bob Marley

    Comment


    • #77
      Stai cuminte prietenas....
      http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

      Comment


      • #78
        Originally posted by un nimeni View Post
        Da ai impresia ca daca e noua este facuta din alte materiale?? Odata si odata tot trebuie sa umbli la motor; si atunci sa vezi surprize neplacute!!
        Totusi gata cu made in France!! pentru mine numai Germania conteaza de acum inaite in materie auto!!
        Corect, chiar dacă e nouă nu este făcută din alte materiale, însa printr-o exploatare şi întreţinere corespunzătoare îi poţi mări semnificativ durata de viaţă !
        Şi la Diesel sunt multe tabieturi !

        Comment


        • #79
          Domnule FlR daca vrei ne masuram in dimensiuni?Eu am 80000 km si nu cred ca am bagat in motor cat ai bagat tu pana acum.Un schimb de bujii fise,distributie si revizii periodice pe scurt consumabile minimul necesar.
          "light up the darkness" Bob Marley

          Comment


          • #80
            Corect cu tabieturile. Eu am 123000 si ceva si nu am avut nici o problema de felul asta. Am schimbat bujiile in iarna asta si atat. Revizii la timp, consumabile de calitate, fara mers subturat si in general grija de turbina. Motorina, motorina etc.

            Comment


            • #81
              Un mic ajutor va rog!!
              Mi sa rupt si mie astazi cureaua in mers la 40 km/h am oprit imediat motoru.
              Am verificat si pinionul de la axa cu came este blocat,clar probleme.
              Vreau sa va intreb ptr.a da chiuloasa jos trebe data toata tubulatura aia din spate cu tot cu turbina jos,ce a fost in fata am desfacut,restu ramane pe luni.
              Poate imi ziceti si mie unde sa ma duc exact sa desfac,am cunostinte de mecanica dar n am mai desfacut diesel.Multumesc!!

              Comment


              • #82
                Nu dai jos turbina doar tubulatura desfacuta. Am facut operatia asta si daca te pot ajuta, nu ezita.

                Comment


                • #83
                  Ok.merci de sfat.Revin cu noutati tot odata.
                  In seara asta cand am venit de la servici am incercat cu o cheie sa invart pinionul de la ax si surpriza,se invarte.Initial am crezut ca e blocat,asta incercand sa l invart cu mana si parea intepenit.Voi ce credeti,pare sa fi fost afectate internele chiuloasei?Oricum daca e o dau jos si o duc pe un banc de testare,daca e o rectific si gata.
                  Alta rugaminte......Cine cunoste exact aceste detalii sa mi arate si mie va rog printr un foto shop daca se poate unde sunt exact suruburile unde vine vine prinsa chiuloasa de bloc,am desfacut o parte din piesele din fata si din ochi asa la viteza n am vazut nimic.in spate nici atat.

                  Comment


                  • #84
                    Sunt suruburile alea in stea. Se desfac cu o tubulara tip E.

                    Sper ca te pricepi altfel e posibil sa rupi vreun surub in bloc...
                    Last edited by Fyrestarter; 27 July 2014, 23:15. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #85
                      Am inteles.din pacate n am asa ceva,tubulara tip e,trebuie sa mi fac rost.
                      Altceva eu dj am scos si tevile alea subtiri cu rampa cu tot,injectoarele is inca in chiuloasa,si cu serviciul meu nus cand o sa termin.Am inteles ca daca injectoarele stau asa fara motorina "uscate" posibil sa ma lase si astea ulterior si trebuiesc scoase si bagate in motorina.este adevarat?am mai avut injectoare diesel de la grupul vag si stateam si cate 3 luni in cutii si nu aveau nici pe dracu cand le montam pe masina.Injectoarele astea de pe logan ce s asa sensibile ce au asa "mofturi in cur".
                      Last edited by vladoi; 27 July 2014, 23:36.

                      Comment


                      • #86
                        Azi am desfacut eu motorul la a mea ... ca sa dai chiulasa jos nu trebuie sa desfaci turbina...desfa suportul motorului, apoi capacul de la distributie, scoate injectoarele si tot ce tine de alimentare (daca le scoti dupa ce dai chiulasa jos o sa te chinui), dai jos capacul de la axa cu came, desfaci prezoanele de la chiulasa. Dupa toate astea trebuie sa mearga sa fie data jos...apoi desfaci pompa de injectie, bujiile, turbo, egr. O sa trebuiasca sa duci chiulasa la planat, sa schimbi supape + semeringuri...ai mult de munca si multi bani de cheltuit. Spor la treaba.

                        Comment


                        • #87
                          Am rezolvat treaba.sa va zic ce am gasit dupa ce am dat jos chiuloasa
                          -7 supape varza din 8
                          -Axu cu came foarte putin indoit.nu e vizibil cu ochiul
                          -3 lagare ce tin axu cu came in chiuloasa rupte
                          -Pistoanele au scapat doar cu urme mici de lovire,nu sunt avariate
                          In concluzie am luat alta chiuloasa ca nu se merita sa o fac pe a mea.
                          Toate bune si frumose am demontat de pe chiuloasa veche aprope tot in afara de un injector dinspre distributire care nu stiu cum dracu sa sudat inauntru si am fost nevoit sa bag flexul si barosu in chiuloasa ca sa recuperez injectorul.M AM chinuir vreo doua ore si l am scos.dar din pacate putin indoit si am renuntat si la asta.am luat alt injector.toata povestea asta vreo 20 mil ma costat.Am sa atasez mai jos niste poze cu chiuloasa horror taiat,rupta cu flexu ca sa scot injectoru.

                          Comment


                          • #88
                            Si pozele.,,,,,,,,,
                            Attached Files

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by vladoi View Post
                              Am rezolvat treaba.sa va zic ce am gasit dupa ce am dat jos chiuloasa
                              -7 supape varza din 8
                              -Axu cu came foarte putin indoit.nu e vizibil cu ochiul
                              -3 lagare ce tin axu cu came in chiuloasa rupte
                              -Pistoanele au scapat doar cu urme mici de lovire,nu sunt avariate
                              In concluzie am luat alta chiuloasa ca nu se merita sa o fac pe a mea.
                              Toate bune si frumose am demontat de pe chiuloasa veche aprope tot in afara de un injector dinspre distributire care nu stiu cum dracu sa sudat inauntru si am fost nevoit sa bag flexul si barosu in chiuloasa ca sa recuperez injectorul.M AM chinuir vreo doua ore si l am scos.dar din pacate putin indoit si am renuntat si la asta.am luat alt injector.toata povestea asta vreo 20 mil ma costat.Am sa atasez mai jos niste poze cu chiuloasa horror taiat,rupta cu flexu ca sa scot injectoru.
                              Si de ce s.a rupt cureaua? Sincer, ai schimbat.o la timp?

                              Comment


                              • #90
                                Avea 30 mii cureaua,era un stift luat de pe net care chipurile cica era originala,aveam 40 kmh la ora cand sa rupt.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google