Curea Distributie Rupta !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    pot verifica cumva daca chiar a avut loc operatia? pai e totusi semnatura si stampila, eu zic ca e de ajuns in fata legii daca m-i se intampla ceva nu?

    Originally posted by vily pisica View Post
    Daca a schimbat-o anul trecut sau 2010 poti sa stai linistit.Faci pina in 2014 23000 km?
    nu stiu, depinde de ce se iveste, ce drumuri da nu cred
    Last edited by 77sky; 4 January 2012, 10:46. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #62
      nu e de ajuns o semnatura si stampila, ca daca se intampla ceva, servisul ala o sa dea vina pe piesele proaste. tu, neavand factura pieselor, nu ai nici garantia la ele, deci te va costa mult mai mult. cum au zis colegii, cel mai bine e sa-ti faci distributia acum, sa nu plangi pe urma.
      internal combustionizer

      Comment


      • #63
        Curea distributie rupta

        Salut baieti,
        Am cumparat un Logan 1,5 dci sh de la un prieten foarte bun, la 88k, anul trecut in iunie. Masina fabricatie 2006. AM mers cu ea pana la 90 000 cand s-a rupt cureaua de distributie ( fusese schimbata la 60 0000). Teoretic nu avea de ce sa se rupa, era curea buna ( powerteck - am auzit ca sunt bune).
        Din pacate cureaua s-a rupt cand eram pe autostrada, aveam 120 KMh, asa ca va pot spune ca am schimbat asa:
        -chiuloasa complet ( ax, supape, scaune, buloane, ganitura)
        - kit distributie
        - 4 pistoane complete ( 3 erau sparte de la supape, al patrulea era doar cu semn)
        - injectorul 4 , pt ca s-a rup la demontare ( era asa de intepenit in locas, ca la desfacere, pur si simplu s-a desfacut de la jumate, tubul care tine duza a ramas in ciuloasa veche)

        Cost total 3000,- .

        Dupa remontare, am ramas cu un zgomot ciudat, un tzacanit, care se aude doar in sarcina, numai intre 1700 si 2400 rot/min, si nu stiu de la ce vine( la relanti sau cu masina necuplata in viteza, nu se aude nimic). E adevarat, injectorul 4 l-am luat SH ( nu m-am mai ajuns cu banii si am preferat sa iau asa).
        Mai multi au spus ca este tacanit de injector, dar nu mai stiu ce sa fac.
        Injectorul l-am scris in computer, am verificat si alte erori dar nu am absolut nimic, nici o eroare nu apare pe computer.( pana am remontat motorul, am tinut injectoarele scufundate intr-un vas cu motorina, sa nu se "usuce" - asa mi-a zis un alt " meserias" - dar stiu si eu? - poate ca asa se face - nici nu stiu ce sa mai zic).

        Dar nu scap de tzacanitul asta, care devine mai puternic un pic, dupa ce se incalzeste motorul.

        VA rog ajutor cu un sfat, ca eu am ajuns la capatul rabdarii, nu mai stiu ce sa fac.

        Multmesc

        Comment


        • #64
          Tzacanitul ala nu poate sa fie decat de la chiulasa...ceva nu s-a montat bine pe acolo...culbutori,etc...eu asa cred.
          sigpic

          Comment


          • #65
            ...un tzacanit, care se aude doar in sarcina, numai intre 1700 si 2400 rot/min,
            tine-o in plaja de turatie de mai sus si scoate pe rind mufele de la injectoare. daca e de la vre-un injector anume o sa dispara tacanitul cind ii scoti mufa.

            parerea mea e ca trage aer pe la filtru.iar asta poti s-o vezi pe teava de tur care intra in pompa.
            nu te costa nimic si nu strici nimic.
            sa ne spui ce-a fost.
            succes!
            Last edited by meggeo82; 19 January 2012, 14:50.

            Comment


            • #66
              @Dragman
              LA montarea chiulasei, s-a verificat absolut totul, la sutime de mm. Joc la culbutori, curse, cum stau supapele, nu stiu ce sa zic. Singurul lucru care nu stiu daca s-a facut ( nu am fost eu de fata, dar cred ca s-a facut) a fost verificarea arborelui cotit. In rest inclusiv bielele au fost verificate daca nu cumva au vreo modificare dimensionala, abatere de la cote sau indoitura.
              Nu-mi ramane sa verific decat chestiunea cu mufele injectoarelor.
              Va tin la curent cu ce se intampla.

              Multumesc de jutor.

              Comment


              • #67
                pai gaseste si tu un injector de proba de la alta masina , sau schimba-le pe ale tale intre ele sa vezi daca se muta galagia pe alt piston . Altfel banuiesc un joc incorect la unul din culbutori , or fii incurcat paharele alea intre ele sau chiar e o cama de pe axa uzata - "se vede la ochi" . Ai luat chiulasa asamblata sau e umblat la ordinea paharelor culbutori?
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • #68
                  Am luat chiulasa gata montata.
                  Eeehheee.... intre timp am patit urmatoarele. S-a rupt ( pe lungime) cureaua de la alternator ( schimbata in toamna - dupa aproape 1500 Km, ca nu am apucat sa fac mai multi).
                  Problema e ca acum, dupa ce am schimbat cureaua, am ramas ( ori s-a intamplat defapt altceva, si cureaua a fost doar o coincidenta) cu o bataie care se aude de sub masina, daca stai in fata masinii cu capota ridicata nu se aude, o acopera zgomotul motorului. Suna ca si cum ai bate cu un ciocanel intr-o nicovala, dar la turatia motorului. Am decis sa desfac din nou motorul, sa verific chiulasa.
                  Am o intrebare. Cat costa o planare, si unde se poate face in Bucuresti?
                  Am nevoie de niste oameni care stiu ce fac, dar care nu iau pielea de pe mine ( si asa deja am bagat peste 3000,- Ron in masina asta, si vad ca e ca un sac fara fund - odata pornita treaba, nu se mai opreste din inghitit bani) .
                  In plus pierde si ulei pe la garniturile de la capacul culbutorilor.
                  Am citit intr-un post mai sus, de garnituri de chiulassa de grosimi diferite, functie de gradul de planare ( rectificare) al chiulasei. Stiti cumva ce cote au ( cate tipuri sunt)? Am nevoie de masina, am copii mici, si nu mai pot sa-i car la doctor cu tramvaiul, inghesuiala, ploaie, etc, si trebuie sa ma misc repede cu reparatia.
                  Va multumesc de ajutor.

                  Comment


                  • #69
                    nu mai desfa chiuloasa. verifica rola de la alternator, sa nu fie blocata. intr-un sens trebuie sa se invirta fata de axul central, in celalalt sens, nu. iar daca ai si AC verifica sa nu fie probleme cu fulia de la compresorul AC-ului.
                    cureaua de la alternator nu are treaba cu chiuloasa.
                    si nu neaparat, in locul unde se aude bataia respectiva, acolo e si cauza bataii.

                    Comment


                    • #70
                      Kalinix eu am bagat in motorul asta de rahat 1200 de euro cand sa topit un piston; si de cand sa umblat in motor numai belele am cu ea.
                      Prin tara noastra luam teapa cu mecanicii si cu piesele; daca nu ai pe cineva de incredere te jupoaie de bani si iti face praf motorul!
                      Un motor nou costa 1500 de euro si se da cu tot cu rezervor+conducte+cutie+planetare.(cauta pe net; erau unii de trimiteau in state doar caroseria!!?? si motoarele le vindeau aici; adica cumparau masini noi le scotea motoarele si dadeau caroseriile la americani?!! de ce oare nu stiu). Pe mine nu ma mai intereseaza ca am vandut-o dar tie ti-ar fi de mare ajutor.
                      Cand ai belele asa mari pe care le-ai avut iti recomand sa-l schimbi cu totul!!
                      Pentru mine 1.5dci a fost cosmarul vietii mele; si am avut asa fiat uno, vw polo, si gluma asta de 1.5dci.
                      Pai la fiat scoteam piciorul afara pe la pedalier asa de varza era dar mergea de rupea; vw super masinuta dar motorul mic 1000cmc; cand eram 4 abia mai pleca de pe loc dar mergea! Asta...vaaaarza!! imi era frica sa ies din bucuresti si tot timpul ma asteptam sa se mai strice ceva(vreun injector; turbina sau pompa ori vreo bujie) bine; nu ca nu s-ar fi stricat dar toate sau stricat: turbina baga ulei in admisie schimbata 1200ron; injectoare defecte reconditionate 1000ron; electromotor defect 500ron;mai recent pompa de inalta facea figuri am vandut masina ca o luam razna si toate astea se adauga la cei 1200 de euro de la topirea pistonului.
                      Iarna o bujie arsa si nu a mai pornit; din cauza ei cumparat un set de 4 sa fie la aceeasi valoare 120ron. Schmbam uleiul si de 2 ori pe an asta sa protejez turbina+motor(castrol magnatec turbodiesel 10w40);filtre etc. Nu depaseam 2500rot/min de frica sa nu se mai topeasca vreun piston!!Am schimbat distributia si dupa o luna sare de la punct; aici am facut praf electromotorul; dar iti spun ca daca reuseam so pornesc atunci; o ambalam pe loc pana lua foc; asa draci aveam!!
                      Este cel mai praf motor; Acum m-am convertit ma uit dupa benzinare 1.2 16valve 90 de cai asta va fi urmatoarea dintr-un foc elimin turbina+pompa de inalta). Si daca stau sa ma gandesc ca motorina=benzina la pret atunci de ce sa-mi iau diesel???
                      Acum momentan am scapat de griji si ce bine dorm) nu ma mai cul cu gandul ca; oare mai porneste dimineata? (am patit si asa ceva).
                      Un motor care te lasa cand ti-e lumea mai draga!! VARZA!!
                      Last edited by un nimeni; 27 May 2012, 12:54.

                      Comment


                      • #71
                        @un nimeni : Ai avut maşina de nouă ?

                        Comment


                        • #72
                          un lucru e clar:
                          -n-ai grija de motor la timp si mai ales unde trebuie,te-ai nenorocit la bani;ca motor dupa reparatii capitale se pare ca nu mai e.
                          eu cred ca nu-i de vina motorul ci proasta intretinere si zgarcenia.

                          Comment


                          • #73
                            Nu poti compara un vw cu dacia asta e clar dar probabil te numeri printre mari ghinionisti posesori de 1.5dcI ...
                            http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                            Comment


                            • #74
                              nu stiu daca este proasta intretinere ca ma gandesc ca se potolea si o intretinea bine dupa prima stricaciune patita, eu cred ca chiar l-au luat nervi si il inteleg eu unu ii dadeam foc la cati bani a bagat in ea, acuma nu stiu istoricu masini dar intradevar sar putea sa fi prins o masina facuta noaptea de un muncitor care era beat, imi pare rau si ce pot sa-ti recomand acuma sa nu devi paranoic cu noua achizitie ) bafta si succes

                              Comment


                              • #75
                                Masina a fost second dar dupa topirea pistonului daca ii rectifici vibrochen; schimbi cuzineti;bagi semeringuri noi; rectifici chiuloasa+bagi garnitura noua; pana si suruburile de prindere a chiuloasei le-am luat noi ca alea vechi odata torsionate nu mai sunt bune ca-si schimba lungimea; turbina noua; nu prea cred ca m-am zgarcit! Motor practic nou!!
                                Problema este ca e facut din materiale de doi lei!! aici e problema!!
                                La schimbarea distributiei mecanicul a sficuit filetul din chiuloasa in care se prinde rola intinzatoare si la lasat asa; de aia mi-a sarit distributia de la punct!
                                Descoperita de mine si nu acuz pe nimeni ca si eu am sficuit un filet de la prinderea unui injector(refacut cu 10 am avut noroc ca sa putut) alt filet sficuit la capacul de la chiuloasa; cand am schimbat turbina mai aveam putin si rotunjeam hexagonul din capul surubului si tot asa!!fabricatie 2004 renault clio!!
                                Pai daca o luam de noua trebuia sa dau 12800 de euro!! Asa am dat 5000!!
                                Da ai impresia ca daca e noua este facuta din alte materiale?? Odata si odata tot trebuie sa umbli la motor; si atunci sa vezi surprize neplacute!!
                                Totusi gata cu made in France!! pentru mine numai Germania conteaza de acum inaite in materie auto!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google