Cei Mai Multi Km Facuti/vazuti Cu/la Logan DCI.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • wow RADU deci ma uimesti cu taxiul tau cu 420 000 km:O
    inseamna ca avem cu ce ne mandri noi loganistii)

    Comment


    • 112.000 km. Revizii la timp, filtru motorina schimbat la fiecare 10000 km si motorina numai de la peco. Schimbat diverse pe la directie si frane: capete de bara, discuri, placute, etc. Schimb intre 2000 si 2500 (asta daca nu sunt in depasire).

      Comment


      • taxiul era MPI deci nu se pune ) vb despre DCI sunt colegi din LC mures care au 300,000 fara probleme(cu mpi)

        nairod cand mai treci prin tarnaveni,mures da un semn sa vad si eu dci ul tau cu stima
        Last edited by FLR; 25 November 2011, 10:27. Reason: Automerged Doublepost
        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

        Comment


        • Stiu MPI-uri de la VELOS@n si cu 700.000km fara reparatii la motor(segmentari etc) numai consumabile ...Diesel-uri cam ff rar peste 100.000km fara a fi schimbat macar -- injectoare, diuze retur, pompe injectie, turbine, imv-uri etc...
          Last edited by radutu; 30 November 2011, 23:10.

          Comment


          • Radutu multi umbla la injectoare pana in 100 de mii din cauza lor mersu asta subturat si motorina asta la galeata care o pun de pe unde apuca o omoara,depinde foarte mult si de stilul de mers,in prezent eu am 215 mii si sunt multumit de ea ca am ajuns pana aici fara sa intervin la nimic in afara de consumabile,acum 3 ani am vazut in Sovata un dci cu 235 de mii imi inchipui cat o avea el acuma pe atunci eu aveam vreo 50 de mii )

            Comment


            • Dumneata poate esti o exceptie.
              Sunt multi carora le-au cazut injectoarele, impreuna cu pompa de injectie, si nu-i doar din cauza motorinei sau subturarii. Astea doar amplifica fenomenul, insa problema de baza ramane un viciu de fabricatie.
              Cum este de altfel si cazul VW passat 2.0 TDI. Insa injectoarele ti se schimba gratuit

              Comment


              • Cezar sunt multi care au peste 200 de mii fara interventii majore,da si mai multi cu probleme astai clar.

                Comment


                • Originally posted by radu2008 View Post
                  am fost cu un taxi 1,4 mpi cu 420000 km si mergea impecabil era masina lui condusa de el si de un prieten si nu a umbalat deloc la motor,a recunoscut ca a avut grija de masina!
                  crede -ma ca a fost schimbat motorul de 2 ori

                  Comment


                  • Inca o exceptie..euro 3 taxi..pot sa va mai arat vre o 3 -4 exceptii de astea...Asta momentan este in service pt schimbare ambreiaj,pe partea de injectie nici o problema.
                    Attached Files

                    Comment


                    • L3on ..
                      spune-ne si noua secretul tau ...?
                      cum conduci,de unde alimentezi,smecheri de genul asta ..???
                      205mii km fara probleme la injectie ..???

                      Comment


                      • De alimentat alimentez numai Rompetrol si Petrom.Tin masina in permanenta cu rezervorul plin.La 2 - 3 zile pun in rezervor inainte de alimentare Ulei 2t..cca 200 grame.De condus conduc normal schimb la peste 2300 rpm.

                        Comment


                        • ce fel de ulei 2T folosesti ??
                          200 ml la rezervor ..?

                          Comment


                          • aseara am vazut logan 1.5 dci cu 310.000 km pe bord. taxi. un singur proprietar si nu schimbase utrbo , pompa , injectoare . nu umblase in motor ...
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • Originally posted by Robert-RIN View Post
                              Sal-tare! Nu va mai cramponati, eu am un logan diesel din 2006 si are 5 ani, iar la bord are 200 000 de km. e o masina extraordinara , singura problema este injectia. nu am chimbat nimic la ea decat 1 set de injectoare. in rest absolut nimic. consumabilele la fiecare 10 000 km si in rest JAR. schimb intre 3000-5000 , niciodata sub si merge masina ca noua.Turbo functioneaza impecabil, totul este ok, nu am pierderi nu am scurgeri e totul in regula. Bafta !
                              Chiar te duci in 5000 rot/min pina schimbi?Nu-ti limiteaza pe la 4200-4500?

                              Comment


                              • 4900 acolo e limitat dci ul.nu e nici 4200 nici 4500.
                                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google