Longevitate Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Adica un fel de ulei de drujba?

    Comment


    • #47
      nu chiar ulei de drujba. ulei de scutere 2 timpi. noi folosim la loganurile noastre Scoot expert 2t Motul. de altfel de la 0 km bagam numai ulei motul in motoare, si ulei de 2 timpi in motorina. am mai zis masinile au acum cel mai putin 105 mii km si merg ceas toate motoarele. nu a picat nici absolut nici un injector nici o pompa, nici o turbina.

      faza cu turbinele e urmatoarea. motoarele diesel, produc in urma arderii cenusa neagra, care se depune usor usor pe palele turbinei, care avand greutate pe pale se dezechilibreaza ci ahul ei capata un joc insesizabil, foarte fin care in timp va duce la pierdera de ulei pe la lagare si la gripare. uleiul pierdut ajunge in admisie si de acolo rezulta fumul alb in exces.

      uleiul de 2 timpi este conceput special pentru a fi ars si mai ales pentru a arde fara cenusa, astfel imbunatateste proprietatile de ungere (pt pompa de inalta presiune) si de ardere, generand astfel mai putina cenusa, protejandu se astfel palele turbinei si injectoarele.

      unii mai recomanda din cand in cand sa fortezi un pic dci-ul sa il coxezi. astfel creste turatia turbinei si scapa de mizeria si cenusa depusa pe pale. dci 65 si 70 sunt niste motoare turbo light a caror presiune in turbo nu este foarte mare si nici turbina nu are o variatie foarte mare de turatie. metoda da rezultate bune dar se poate si mai bine cu uleiul de 2 timpi. pe bune e cea mai buna treaba care i se poate face unui motor diesel, fie el PDTI DCI TDCI TD D-4D D-CAT merge in toate.
      Last edited by alessandro; 9 January 2010, 11:12.

      Comment


      • #48
        Si eu pun din cand in cand ulei de amestec pentru motoare in 2 timpi in motorina. 300 ml la un plin (1:200).
        Nu stiu daca e placebo sau nu, dar motorul parca e ceva mai silentios.
        Zilele astea motorasul meu a facut 200k km fara probleme la injectie. Bine... eu am injectie Bosch, mai putin pretentioasa la motorina.
        Daca as avea Delphi as pune ulei 2T la fiecare plin.

        Nu am nici un studiu care sa dovedeasca avantajele sau dezavantajele folosirii uleiului 2T in motorina. Daca vreti sa puneti o faceti pe propriul risc.
        Pur si simplu dupa mintea mea nu are ce sa strice, ba dimpotriva.
        ECUFix
        Please don't visit my homepage!

        Comment


        • #49
          este imposibil sa strice ceva. dieselurile nu au bujii. motorina explodeaza prin presiune si temperatura. nu se pune problema ca o facem pe propria raspundere. am prieteni care baga ulei de 2t in toyota avensis 2009 cu motor d-cat care sunt niste motoare diesel de top.

          Comment


          • #50
            Originally posted by golanu View Post
            Nu prea ma pricep la diesel-uri dar am o intrebare. Difera injectoarele de la un motor euro 4 fata de cele de la un euro 5? Intrebarea mi-a fost pusa de un amic dar nu am stiut ce sa raspund (nici nu stiu daca exista euro 5) .
            Bafta!
            Deocamdata nu exista euro 5, diferenta la dintre euro 4 si euro 3 este urmatoarea: la in capatul injectorului avem o duza care la euro 4 are 6 gauri iar la euro 3 are doar 5 gauri de evacuare a motorinei.Asta este singura diferenta, plus ca unii zic ca euro 3 are un consum de motorina mai mic, dar diferenta nu prea se vede. Acuma depinde cata talpa ii dai. Aici se vede consumul, cunosc si oameni care ziceau ca dieselu le manaca cam 11/100km asta in regim de oras.

            Comment


            • #51
              Da, este adevărat, în oraş consumul poate creşte foarte mult în oraş datorită stilului de condus.

              Comment


              • #52
                Originally posted by crististreulea View Post
                .............
                motorina face ungerea la pompa de injectie, daca motorina este de proasta calitate, ungerea nu mai are loc si in consecinta produce span care ajunge in injectoare.
                din pacate pompele de injectie delphi au pinioanele de aluminiu, deci nu ajuta nici macar un super magnet pozitionat strategic.
                motorizarea 1.5 85cai am inteles ca vine cu alta pompa de injectie, bosch parca si asa au rezolvat problema.
                ............
                Datorita motorinei cu impuritati se produce span. La peste 1000atm impuritatile din motorina se comporta precum nisipul sau sticla folosite in instalatiile de sablat, in conditiile astea se recomanda schimbarea filtrului de motorina cat mai des, ideal ar fi daca s-ar monta un filtru grosier intre rezervor si filtrul de motorina (filtru metalic prin care nu trece apa, cam cum se folosea pe vremuri la D1300) si schimbarea lui la fiecare 5-6000km.
                Pompele si injectoarele DCI-urilor de 85cp de pe Dacii sunt marca Delphi (cel putin asa am citit eu pe pompa mea de injectie).

                Comment


                • #53
                  Totuşi, a folosit cineva ulei în motorină în Loganul proprietate personală.

                  Comment


                  • #54
                    daca te ajuta cu ceva am folosit eu cu masina de la firma. de la 0 la 180 000 km. merge si acuma tzipla masinuta fara nici un fel de problema

                    Comment


                    • #55
                      "Marx", ce fel de ulei ai folosit? Mulţumesc.

                      Comment


                      • #56
                        scooter expert 2t de la motul. au site pe net. sunt 2 modele unul mai scump altul mai ieftin. se merita ala mai ieftin.

                        Comment


                        • #57
                          de ce nu porneste dimineata pe ger. am schimbat buj,motorina si tot nu vrea,- in timpul zilei la sfert o ia.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by ghitzuk View Post
                            de ce nu porneste dimineata pe ger. am schimbat buj,motorina si tot nu vrea,- in timpul zilei la sfert o ia.
                            te ai uitat daca atunci cand nu porneste da fum alb in spate ? daca da fum alb in spate ai o problema cu bujiile sau daca zici ca le ai schimbat ceva pe la sigurante.

                            Comment


                            • #59
                              Cat ulei 2t pui in rezervor?...adica la cati litrii de motorina? Vreau sa fac teste pe un BMW E90
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #60
                                Raportul e 1:200
                                ECUFix
                                Please don't visit my homepage!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google