Longevitate Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    eu cred ca ce-l mai bine e sa incerci sa iei de la o singur pompa timp de 15000 km ca sa poti sa-ti dai seama cat de buna e pompa sau firma respectiva ca la cei 15000 facuti cand schimbi filtrul de motorina sa-l crapi pe ce-l vechi si sa vezi ce dezastru ai inauntru, apa sau gunoaie
    lipsa text

    Comment


    • #77
      Originally posted by Bleizer View Post
      apropo de ce zice si marius692, orice ulei scoate fum atata timp cat nu e turata corespunzator, eu am castrol edge vecinul meu are castrol slx iar prietenul are castrol magnatec, poti pune si uleiul de dacie ce-l recomandat de dacia daca nu stii s-o calci iti v-a scoate fum oricum indiferent ca pui edge, magnatec, slx sau de dacie ca de exemplu noi suntem 4 cu uleiuri-le mentionate mai sus slx-ul e un pic mai slab dar bun. Calca-ti dci-ul ca la carte sau intreaba un specialist de motoare diesel cum sa o calci si nu vei mai avea probleme nici cu x nici cu z la masina chiar daca masina e turata, e normal, e diesel. Iar eu la a 3-a o schimb chiar la 3500 si am prieteni care schimba la 1500...2000 unu a ramas fara injectie la 38000 km, altul la 67000 a ramas fara turbosuflanta( e singurul caz care-l stiu la 67000 sa-i cada asa de repede si e putin la 67000 iar multi raman fara ambreiaj deja de la 20000.....30000 asta pentru ca nu calca pana la maxim.
      Ce legatura are uleiul cu scoaterea fumului???? (Inafara de motor stricat)
      I HAVE A !sigpic
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • #78
        Lăsând la o parte discuţiile privind regimul de turaţie şi revenind la şpanul produs de pompa de înaltă presiune marca "Delphi", ştie cineva dacă există un punct de vedere oficial al firmei "Dacia" cu privire la acest aspect ?

        Comment


        • #79
          vreau sa va explic dac pun ulei 2t in motorina sa nu scoata mai mult fum negru ,ori ce dizalache scota fum in parametri normali .asta am vrut sa stiu

          eu am avut probleme cu injectoare la 18000 km si vreau sa aflu ce este mai bine pentru injectoare.acum am 40000 km si nu am problem ,am fost la meserias mi-a recomandat sa folosesc metabon.dac maxx foloseste ulei 2t nu cred ca mine si vrea sa ne mai salveze de la schimbat injectoare.trebuie sa cauta metode, pentru a nu baga bani in sistemul de injectie,normal un sistem de injectie trebuie sa tine cel putin 300000 km.
          Last edited by MARIUS692; 8 February 2010, 20:28. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #80
            eu nu recomand sub nici o forma sa bagati ulei T sau alta marca metabond sau alte substante de ajutare a ungeri a pompei daca bagati motorina de la pompa este suficient sa apucati sa faceti cat mai multi km.
            cu privire la Bleizer daca schimba vitezele cum spune imi este mila de masina lui dar in schimb am o curiozitate daca schimba in oras vitezele la turatia scrisa de el oare cu ce viteza circula,apropo sa se apuce si acum pe timpul asta sa ii dea in gura la schimbarea vitezelor si sa ne spuna si nou pe unde se opreste (masina ,norman de zapada )

            Comment


            • #81
              "gelica75", pe ce anume de bazezi când spui că nu recomanzi adăugarea de ulei 2T sau alte substanţe în motorină ? Pe faptul că în mod normal nu se adaugă aşa ceva, sau pe vreun studiu de caz, ori altceva ? Mulţumesc.

              Comment


              • #82
                @galica75 longevitatea injectiei tine 100 in mie numai de alitatile de ungere ale motorinei. si tocmai asta e problema ca motorina de la pompa e o zdreantza. eu tor bag in dci 70 de 180 000 km cate un litru la plin. nu a cazut absolut nimic pe motor si va merge asa inca 100.000. eu am un caz practic real, palpabil, pe care l am prezentat. pe ce teorie se bazeaza afirmatiile tale ?

                Comment


                • #83
                  59000 km ,,,,condus sportiv ,,,,bafta

                  Comment


                  • #84
                    o recomandare ramane tot o recomandare si doar atat nu a spus nimeni de vreun studiu sau alte porcarii din astea asta, este parerea (recomandarea )mea si doar atat fiecare este liber si are tot dreptul asupra masini sale sa faca ce vrea si cum vrea .

                    Comment


                    • #85
                      @gelica75 in spiritul recomandarilor fara acoperire eu iti recomand 2 lingurite de zahar in motorina in fiecare dimineata, racheta o faci nu alta )

                      Comment


                      • #86
                        pe bune acum. care e faza cu zahar in motorina ?

                        Comment


                        • #87
                          O sa miroasa a betisoare parfumate la evacuare

                          Comment


                          • #88
                            Zahărul în motorină sau benzină reprezintă o modalitate prin care pot fi sabotate autovehiculele, acesta topindu-se şi blocând anumite piese în mişcare.

                            Comment


                            • #89
                              sti ceva catalin27182 acest forum a fost creeat pt. a spune o parere in legatura cu masinile noastre nu sa ne lu-am la misto cu greu ma abtin sa nu iti zic vre-o doua,ca sa iti faci o parere in 1993 erai nascut e de atunci am permis de conducere B+C+E si crede-ma ca stiu ce inseamna sa pui zahar in motorina eu iti recomand cu caldura tie personal sa pui zahar in motorina si nimanui din acest forum sa vezi cum este.

                              Comment


                              • #90
                                Hopa, devine interesant ! E rost de un flam. Scuzaţi off topic-ul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google