Longevitate Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cea mai buna metoda de longevitate a injectoarelor garantata este sa nu mai mergeti cu masina in oras,numai exterior

    Comment


    • mi se pare absurd sa nu mai mergi cu masina in oras ca daia imi iau tractorash. consuma putin. injectoarele se strica dintr o cauza care este independenta de stilul de mers sau de locul unde mergi sau de ritmul de mers. turbinei ii face bine sa mergi in afara.

      Comment


      • 1.5 dci 160.000 km din 2005 65cp din fabrica euro 3 ( acum este remapat ),primul set de injectoare a picat pe la 120.000,( pana atunci am alimentat numai cu motorina de la Rompetrol euro 5 ) am schimbat injectoare cu unele noi pret 3300 ron
        si nu am bagat nici un fel de ulei de ameste in motorina .....doar motorina buna si cheie....dupa ce am schimbat injectoarele singurul lucru care l-am facut am adaugat in rezervor si pe conductele de la motor ( tur si retur ) magneti de HDD de calculator ( au putere mare de atractie si nu se dizolva, sparg in motorina ) pentru a preveni eventualele particule de pilitura care ar putea aparea de la pompa de injectie....
        Last edited by bobbyred; 15 March 2010, 19:48.
        Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

        Comment


        • Originally posted by marx View Post
          nu chiar ulei de drujba. ulei de scutere 2 timpi. noi folosim la loganurile noastre Scoot expert 2t Motul. de altfel de la 0 km bagam numai ulei motul in motoare, si ulei de 2 timpi in motorina. am mai zis masinile au acum cel mai putin 105 mii km si merg ceas toate motoarele. nu a picat nici absolut nici un injector nici o pompa, nici o turbina.

          faza cu turbinele e urmatoarea. motoarele diesel, produc in urma arderii cenusa neagra, care se depune usor usor pe palele turbinei, care avand greutate pe pale se dezechilibreaza ci ahul ei capata un joc insesizabil, foarte fin care in timp va duce la pierdera de ulei pe la lagare si la gripare. uleiul pierdut ajunge in admisie si de acolo rezulta fumul alb in exces.

          uleiul de 2 timpi este conceput special pentru a fi ars si mai ales pentru a arde fara cenusa, astfel imbunatateste proprietatile de ungere (pt pompa de inalta presiune) si de ardere, generand astfel mai putina cenusa, protejandu se astfel palele turbinei si injectoarele.

          unii mai recomanda din cand in cand sa fortezi un pic dci-ul sa il coxezi. astfel creste turatia turbinei si scapa de mizeria si cenusa depusa pe pale. dci 65 si 70 sunt niste motoare turbo light a caror presiune in turbo nu este foarte mare si nici turbina nu are o variatie foarte mare de turatie. metoda da rezultate bune dar se poate si mai bine cu uleiul de 2 timpi. pe bune e cea mai buna treaba care i se poate face unui motor diesel, fie el PDTI DCI TDCI TD D-4D D-CAT merge in toate.
          daca scooter expert e pentru motoare in 2timpi ce functioneaza la turatii mari ,de ce crezi ca face bine si la diesel ?

          Comment


          • ca unge pompa de injectie. nu mai iese pilitura din ea care strica injectoarele.

            Comment


            • Marx, eu as zice sa ii lasi.
              Astia de la Dacia nu trebuie sa aiba de lucru?
              ECUFix
              Please don't visit my homepage!

              Comment


              • salut euro 3 2006 am 52.000 km si nu am avut nicio problema cu injectoarele acum cam imi fac figuri daca duc la 3000 tur/min se aude un "grrrr" dar doar de la 3000 am facut o diagnoza si mi s-a zis sa stau calm ca nu e nimic la injectoare
                Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

                Comment


                • Originally posted by manuelll View Post
                  cea mai buna metoda de longevitate a injectoarelor garantata este sa nu mai mergeti cu masina in oras,numai exterior
                  Eu cred ca cea mai buna metoda e sa nu mergi nicaieri cu ea. Hai sa o tinem frumusel in fata blocului, si astfel nu consuma nimic , nu polueaza, nu se strica . Ce zici ?
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • corect florin. ce legatura o avea longevitatea si durabilitatea injectiei ci mersul in oras ?? injectia se confunda des cu turbina.

                    Comment


                    • Pentru cei interesati reparam injectoare Delphi cu supape de retur originale pentru Logan si Clio 1.5 dci . Detalii si programari la 0744171621, Nicu Paraschiv

                      Comment


                      • Saptamana trecuta am gasit 2 injectoare infundate la un Taxi.
                        Masina avea 250k km cu injectoarele originale.
                        I-am schimbat supapele de retur si a pornit la sfert.
                        Daca e sa il lase iar o sa fiu primul care o sa afle
                        Va tin la curent!
                        ECUFix
                        Please don't visit my homepage!

                        Comment


                        • Deci se poate si asa fara fel de fel de retete cu ulei sau aditivi adaugati in motorina?

                          Comment


                          • salutare! sunt nou pe aici! pt fane-cl: eu am 80500 cu dci-ul meu si nu am avut probleme pana acum! motorina numai de la petrom, vara - sprint diesel, iarna -alpin diesel! chestia e ca acum 2 saptamani nu a vrut sa mai porneasca! tin sa precizez ca toate filtrele si uleiul le schimb la fiecare 10000 de km! la indicatia unui prieten am impins-o 2-3 m si a pornit! acum 2 zile iar a facut aceeasi problema ,numai ca la a doua cheie a pornit imediat! din cate mi-a zis un mecanic,am problema cu un injector! din cand in cand il mai au si eu tacanind! dati-mi si mie un sfat va rog! o parere! ce ziceti , e bine sa incerc cu niste aditiv de curatat injectoarele???

                            Comment


                            • Parerea mea este ca nu ai ce sa cureti la injectoare daca ai probleme cu un injector va trebui sa il repari cumperi supapa de retur si il desfaci o schimbi curat pe maini si gata ai rezolvat cazul 200 lei + 10 saiba de cupru o gasesti la magazinele cu specific dacia si renault pentru info iti stau la dispozitie .
                              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                              Comment


                              • Ce simplu e sa rezolvi problemele injectoarelor la DCI, altii mai "prosti" cheltuiesc mii de lei pe schimbatul injectoarelor cand problema este o simpla "supapa"...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google