Longevitate Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aer pe instalatie sau mizerie.
    vezi daca pe teava de retur de la pompa sunt bule de aer,cu motorul pornit. daca nu , mizerie si trebuiesc curatate injectoarele, daca nu si pompa.
    succes!

    Comment


    • meggeo82
      si daca este aer pe conducta de retur de la pompa , de unde vine? injectoare sau pompa?
      si ce ar trebui sa faca in situatia asta?
      cu mizeria am inteles...dar cu aerul de pe conducta de retur?

      Comment


      • aha ms megeo82 azi la 16-30 am programare la service sa vad ce zic astia oricum nu ma asteptam sa imi pice asa repede deoarece la munca am un logan aceasi motorizare acelasi an numai ca e din 2008 ... schimb doar cand ajung la 4000 rpm (lucrez in curierat rapid) si am acelasi set de injectoare turbina inafara de consumabile masina nu a vazut nimic ... si .. se merge cu ea cu 80 90 la ora pe drum de tara si tot nu are nici pe... si asta a mea am avut grija de ea .. nu o supraturam nu am mers cu ea subturata consumu inafara era de 4,6 ..(se poate scoate si consum mai mic stiu dar ... in afara localitatilor mergeam cu 110 120 )

        Comment


        • Originally posted by piky View Post
          salut am un logan anul de fabricatie 2008 la mine din anul 2010 l-am cumparat la 4000 de km si in momentu de fata are 49.000 . Cei mai multi km i-a facut in afara oraselor in rute relativ mari doar cu motorina de la petrom , pana acum nu am avut nici o problema cu el ... insa de cand a venit frigul (sau cel putin atunci am remarcat eu) cand ating 1400rpm se aude o bataie ...(in ultimul timp tot mai puternica) . Nu stiu despre ce e vorba asa ca zilele astea o sa o duc la un service dar a-s dorii sa stiu ... cel putin ca o idee despre ce a-r putea fi vorba . Stie cineva care ce a-r putea fi in neregula?
          De obicei cind se aude o bataie "tot mai puternica" inseamna ca cel putin un injector nu mai este in parametrii!! La mine s-a intimplat la turatii de peste 2500 ...pina in 3000??? La 1400 cit spui tu....nu stiu ce sa zic!!!??

          Comment


          • salut m-am intors cu golanul acasa din service ... in fine nervi multi (mecanici gen se aude o bataie la motor sefule dam jos tot blocul motor poate sa fie si de la electrica cand am auzit mi-a picat fata) si m-am dus la o cunostitna care repara turbine injectoare ... om meserias s-a suit la volan a turat-o putin si zice stiu ce are il cheama pe un baiat cu o trusa(eram cu masina pe avarii nici macar nu intrasem in service) desface toate injectoarele le curata(pentru ca eram prieten cu el ca ele nu aveau absolut nimic sunt aproape perfecte ) imi zice de ca este doar de la temeperatura scazuta in ultimul timp a luat-o la o tura nu are probleme cand trage nu da rateuri ... acum ce o fi o fi nu scoate fum) toate bune ms de sfaturi

            Comment


            • @ piky stai linistit ca si a mea face la fel in fiecare iarna, in service mi-au spus ca am un injector mai sensibil. o fi n-o fi asa.... dumnezeu stie. am vazut o gramada de dieseluri care fac asa. dupa vreo 10 km se mai atenueaza si apoi dispare zgomotul.

              Comment


              • Probleme cu pompa de injectie...

                Buna ziua.am si eu o mare problema:am logan 7 locuri 1,5 dci si am probleme cu pompa.am schimbat pompa originala din cauza faptului ca ,curgea morotina pe la semeringuri si am luat o pompa la mana a doua dar se dezamorseaza.nu are regula: porneste la sfert chiar dupa o noapte nepornita,sau nu porneste chiar daca am lasat o doar 5 minute oprita.am schimbat para de la pompa dar tot degeaba.va rog sa ma ajutati.

                Comment


                • 1.5 dci 70 cp, eur 4

                  1.5 DCI, 70 cp, eur4, 171000 km, absolut nici o problema! Motorina numai de la Petrom, nici un fel de aditiv, nici un fel de alte probleme. Cineva mi-a zis ca am noroc si m-am mirat sa mi se spuna asta...

                  Comment


                  • pentru a curata sistemul de injectie, a folosti cineva acest aditiv pentru injectoare?

                    LIVRARE RAPIDÄ‚ gratuit la comenzi de peste 300 lei DIVERSITATE peste 10.000 de articole în stoc EXPERIENȚĂ peste 30 de ani pe piaÈ›a de profil PLUS-VALOARE raport optim calitate-preÈ› Produse populare Recomandate Popular Produse noi Adaugă la favoriteCompară Anvelopa 300-15 BKT PL801 18PR TT stoc stoc stoc (0 review-uri) 1.339,94 lei 1.126,00 lei Fără TVA Cantitate Anvelopa Read More "Front Page"

                    Comment


                    • tind sa cred ca asta ar fi mai bun. fiind de-al lor...


                      desi am auzit ca n-ar fi prea bune solutiile astea.
                      euro4, am 71.000b km fara nicio problema, sper s-o tina tot asa.
                      motorina doar de top, petrom, omv si de un an doar efix 55 de la rompetrol,
                      pe care nici n-o mai schimb, motorul merge prea frumos cu ea.

                      Comment


                      • Originally posted by B997NDL View Post
                        tind sa cred ca asta ar fi mai bun. fiind de-al lor...


                        desi am auzit ca n-ar fi prea bune solutiile astea.
                        euro4, am 71.000b km fara nicio problema, sper s-o tina tot asa.
                        motorina doar de top, petrom, omv si de un an doar efix 55 de la rompetrol,
                        pe care nici n-o mai schimb, motorul merge prea frumos cu ea.


                        interesant...nu stiam ca au scos astia de la delphi astfel de solutie...
                        eu am 92600 km si o ia din a 3-4a cheie cand e mai frig (-10 grade)
                        acum nuj exact daca este sistemul de injectie sau bateria,sau ceva legat de amorsare...
                        tin sa precizez ca bateria este rombat premier de 60A si o am din iulie 2011,iar legat de amorsare...cred ca tre sa schimb pompa (para) de amorsare pt ca dupa ce o amorsez nu tine amorsata nici macar un minut...

                        Comment


                        • 1.5dci euro 4 210.271km no problem cu pompa sau injectoarele.motorina de la petrom rar si cel mai des de la rompetrol.

                          Comment


                          • @Octav
                            a luat-o mereu din prima, indiferent de temperatura.
                            bujiile le-ai verificat ?

                            Comment


                            • Nu am verificat bujiile...
                              sunt schimbate toate 4 (bosch) in ianuarie 2013...nu cred ca s-au ars untr-un an..
                              inainte sa le schimb aveam 2 arse si tot pornea...bine,nu din prima dar...
                              Last edited by 77sky; 9 February 2014, 00:16.

                              Comment


                              • ai raspuns singur la intrebare: ''tin sa precizez ca bateria este rombat premier de 60A''
                                masina vine echipata cu baterie de 70 A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google