Longevitate Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de unde ai scos-o ?! si a mea tot cubaterie de 60 Ah a venit din fabrica in 2009 si merge si acum. ce are a face ?
    Last edited by IancuMIC; 9 February 2014, 07:51.

    Comment


    • Originally posted by valentin2005 View Post
      ai raspuns singur la intrebare: ''tin sa precizez ca bateria este rombat premier de 60A''
      masina vine echipata cu baterie de 70 A



      stiu ca e prea mica de 60 pentru DCI...dar totusi are doi ani jumate...nu 5...
      cum ies din garantie gata...si crapa...ce niaba

      Comment


      • nu e deloc prea mica la 60 Ah, mai ales cea cu care vine din fabrixa, a mea face 5 ani in vara ((inceputul lui iunie) si dupa cum se comporta ii prinde singur. nu marimea conteaza,,,

        Comment


        • Reveniti la subiect va rog.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • turatie

            Observ ca vorbiti de turatii de 4 mii pentru ca injectoarele sa nu cedeze. Interesant, dar as spune totusi dupa parerea mea ca de la 3 mii de ture saraca rage cam urat si cam cere treapta superioara!
            Eu nu am turat-o decat f rar peste 3 mii de ture si am 171 de mii km, merge ca in prima zi, nimic schimbat la motor, exceptand filtrele, uleiul - ca in carnetul de intretinere.

            Comment


            • Bravo,deci se poate si peste 100000 km...la mai multi,sa ne auzim tot asa si cand o sa ai 300k
              dar pornirea acum cand e rece cum e? ca de mers am inteles ca merge ca in prima zi
              Last edited by 77sky; 9 February 2014, 21:35.

              Comment


              • i-am mai dat si peste 3000, atata timp cat am inteles ca pe la 3500 are puterea maxima.

                Comment


                • eu sar si de 4000, ocazional ce e drept. ganditi-va ca pana la mare nu prea am scos-o din 150-160. cand m-am intors, deja aveam impresia ca e alta masina (in sensul bun).
                  115.000 si porneste ca in prima zi.o singura buba are... la frig/ger trebuie sa o mai las vreo 3-4 secunde dupa ce se stinge martorul de bujii din bord pt ca altfel invarte de vreo 2-3 ori in plus. banuiesc bujiile pt asta. nu i-am dat niciodata a doua cheie.
                  nu a vazut aditivi in motorina si nici nu o sa-i pun vreodata. poate ulei 2t, dar e alta discutie.

                  Comment


                  • intrebare:atunci cand amorsezi de la pompa (para) ar trebuii sa vina motorina pe retur?
                    si inca ceva...nu sta amorsata deloc...o amorsez acum,nu dau la automat si in 15-20 de secunde e moale para aia...

                    Comment


                    • Cu siguranta supapa din filtru e compromisa. Schimba neaparat filtru de motorina cu unul original , si eventual ii pui si o supapa unisens inainte de para de amorsare si scapi de toate problemele cu amorsarea.

                      Comment


                      • Originally posted by ady24 View Post
                        Cu siguranta supapa din filtru e compromisa. Schimba neaparat filtru de motorina cu unul original , si eventual ii pui si o supapa unisens inainte de para de amorsare si scapi de toate problemele cu amorsarea.


                        sa stii ca ar cam trebuii sa il schimb de acum,are aproape 10000km...e schimbat cand am facut distributia
                        eu zic sa nu aiba ceva si para de amorsare

                        Comment


                        • Originally posted by octav007 View Post
                          intrebare:atunci cand amorsezi de la pompa (para) ar trebuii sa vina motorina pe retur?
                          si inca ceva...nu sta amorsata deloc...o amorsez acum,nu dau la automat si in 15-20 de secunde e moale para aia...
                          curat-o, are mizerie.

                          Comment


                          • am purjat astazi filtrul de motorina si surpriza,nu am gasit nici mizerie si nici span...am verificat cu doi magneti puternici si nici vorba de span...acum nuj,poate nu a retinut filtrul pilitura pentru ca este no name...
                            cu atat mai mult sunt surprins pentru ca are aproape 10000 km de cand e schimbat

                            si inca ceva...imi poate spune cineva ce este "chestia" aia rotunda din carcasa tachetilor,dintre injectorul 2 si 3 are un filet in ea

                            Comment


                            • respectam topicul sau spunem bancuri cu tara si cu baba?

                              Comment


                              • Originally posted by meggeo82 View Post
                                respectam topicul sau spunem bancuri cu tara si cu baba?



                                era o intrebare nevinovata.....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google