Longevitate Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pt. cei care tot doresc dovezi si teste si nu numai pt. acestia, in foto http://i55.tinypic.com/4jrhbd.jpg, luata din RRSport arata un test referitor la lubrifierea motorinelor. De aici reiese foarte clar ca biodiselul castiga detasat locul I, iar acest ulei in 2T iese pe un onorabil loc 7.

    Se mai poate citi si http://www.freel2.com/forum/topic878...ght=stroke+oil sau http://www.dieselplace.com/forum/sho...d.php?t=178848, cat si multe alte resurse pe net, de unde reiese intr-un final ca si la DPF se poate baga ulei 2T norma JASO FC sau FD.
    Last edited by trl; 1 January 2011, 02:09.

    Comment


    • 1.5dCI 70 cp, am reparat pentru prima data injectoarele la 255.000 km si asta dintr-un moft pt ca incepuse sa scoata putin fum dar pornea si mergea perfect masina.Am mentinut masina doar cu motorina OMV sau Petrom,tin mereu plinul facut ca sa nu se faca condens in rezervor, filtrul schimbat la 8000, nu schimb sub 2500 ture si in mers incerc sa ma mentin undeva la 2000

      Comment


      • am un dci di noiembrie 2007 in prezent 191 de mii fra nici o problema la injectoare.

        Comment


        • Originally posted by andrei View Post
          In mod normal n-ar trebui sa apara probleme in 100.000-150.000 km, atata timp cat se schimba la timp filtrul de motorina, se pune motorina buna si nu se merge subturat sau supraturat.
          asa este ai dreptate dar si injectoarele sa fie injectoare nu rahaturi

          Comment


          • As fi curios sa vad o poza cu kilometrajul bordului.

            Comment


            • asa vezi o poza si............?????
              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

              Comment


              • Sunt putine loganuri diesel care au 200.000km. Pana nu vad nu cred.
                Daca am putut sa ajut am ajutat cu poze si am vorbit strict la obiect. Nu am timp de chat.

                Comment


                • In regim de taxi am vazut destule, insa acelea sunt exploatate la maximum.

                  Comment


                  • a meu are 50 de mii ,motorina de la rompetrol si filtru de motorina skimbat din 10 in 10 mii

                    Comment


                    • Originally posted by snoop View Post
                      a meu are 50 de mii ,motorina de la rompetrol si filtru de motorina skimbat din 10 in 10 mii
                      eu am facut akum 1 saptamana 100.000 de mii si nu am avut nici o problema.Masina are 3 ani si in ultimii 2 ani am alimentat numai de la OMV.Tot ce am schimbat la ea a fost o bielta pe la 40.000 de km si iarna asta toate 4 bujiile ca erau arse. Merge perfect.

                      Comment


                      • si eu am sarit de 100 000km si nu am absolut nici o problema merge ca in prima zi insa as vrea sa adaug ca pe langa cum mergi cu el mai conteaza sa ai putin noroc si sa nu te zgarcesti cand vine vorba de schimbat un filtru sau altele pe la ea

                        Comment


                        • am 70 k si in afara de niste emotii prin primavara cu o bataie dupa revizia de 60k (schimbarea distributiei) care a incetat dupa reschimbarea filtrului de motorina, e totul ok

                          Comment


                          • am vazut azi poze pe ********* cu un logan dci din 2006 cu 480000km

                            Comment


                            • eu am 60000 si alimentez doar omv si petrom,o tin undeva intre 2000-3000 turatii.merg mult in exterior..problema ar fi ca am pornirea ceva mai greoaie dar la prima cheie.incep oare iinjectoarele cu probleme?

                              Comment


                              • linistit

                                am acuma 215.000km si nu am scimbat nimic-sper sa mai tina(revizii la timp)

                                Pentru pietenul cu motor supraturat,in a 5-a nu cred ca o poti tura la 4500 de ture sau peste,la aproape 180km/h eram la 4000 si un pic de ture si dupa cum am simtit masina imi mai trebuia multa linie dreapta sa mearga mai tare si nici asa nu is convins ca mai accelera.Iar dupa parerea mea chestia asta cu supraturat nu prea tine pentru ca e o masina noua nu second si trebuie sa tina un timp in functie de durata de viata a pieselor si de modul de condus, iar cand se duce ceva schimbi piesa si ii dai blana iar puna se strica din nou.
                                La subturat mi se pare mai grav un pic, nu neaparat subturatul,pentru ca nu ai cum sa ti motorul turat la semafor si asta e deja subturat,ci mai de graba e mai grav pentru cine nu ii da un pic de jar cand are loc
                                Eu nu am luat masina sa o sterg de praf eu ii dau piese bune si combustibil de la pompa si e logic sa mearga,cand ceva nu e in regula caut buba si o duc la mecanic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google