Longevitate Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mentionez ca pana la 190k nu am scimbat decat 2 filtre de moto originale au capacitate de stocare destul de mare si nu e necesar schimbarea lui asa de des tinand cont ca am alimentat numa din peco si nu am nici o problema la nimik,eu am desfacut un filtru la 80 de mii in buk si in interior era f.curat.
    Last edited by vladoi; 6 March 2011, 13:39.

    Comment


    • .

      Originally posted by popescusimona View Post
      eu am 60000 si alimentez doar omv si petrom,o tin undeva intre 2000-3000 turatii.merg mult in exterior..problema ar fi ca am pornirea ceva mai greoaie dar la prima cheie.incep oare iinjectoarele cu probleme?
      Daca injectoarele nu scuipa mult pe retur,nu au nimic.De multe ori cedeaza supapele de sens din para de amorsare.
      Incearca sa-i faci dimineata o amorsare (pina se intareste para) inainte de prima pornire si vezi ce se intimpla.Daca porneste normal,schimbi para si ai scapat de probleme.
      Filtrele de aer si ulei se schimba la fiecare schimb de ulei(recomandat la10.000 km),iar cel de motorina la fiecare al doilea schimb(obligatoriu filtru iriginal).
      Cei care nu fac treaba asta se joaca pe banii lor.
      Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

      Comment


      • Originally posted by ady24 View Post
        In regim de taxi am vazut destule, insa acelea sunt exploatate la maximum.
        Un print screen, de pe un site, de vanzari auto. Un logan din 2006, varianta de 65 cp (in anunt apare 75, este gresit) euro 3, cu 340.000 km la bord.
        Attached Files
        sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

        Comment


        • Originally posted by popescusimona View Post
          eu am 60000 si alimentez doar omv si petrom,o tin undeva intre 2000-3000 turatii.merg mult in exterior..problema ar fi ca am pornirea ceva mai greoaie dar la prima cheie.incep oare iinjectoarele cu probleme?
          Mai poti controla si bujiile de incandescenta , vezi daca nu ai vreuna bulita.
          , sunt cu ochii pe voi !
          :thumbsup:

          Comment


          • 35000 km in 3 ani ,fara probleme ,mare parte din ei in bucuresti

            Comment


            • dragilor azi am implinit 200000 de condus cum ma taie capul dupa cum va spuneam, iar masina nu are nici o problema. Am respectat toate reviziile si am schimbat filtre si uleiurile exact cum vrea Dacia. Merge rablamentul brici ! Va mai scriu la 300000 daca mai apuca 300.

              Comment


              • printre cele mai tari descrieri ))))))))))

                Nu cita postul anterior, raspunde-i prin Post Reply. Multumesc!
                Last edited by 77sky; 28 July 2011, 15:23.
                ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                Comment


                • de la ce peco alimentezi?bujiile incandescente le-ai schimbat?

                  Originally posted by plafonix View Post
                  dragilor azi am implinit 200000 de condus cum ma taie capul dupa cum va spuneam, iar masina nu are nici o problema. Am respectat toate reviziile si am schimbat filtre si uleiurile exact cum vrea Dacia. Merge rablamentul brici ! Va mai scriu la 300000 daca mai apuca 300.
                  felicitari...dar,de unde alimentezi?bujiile incandescente s-au ars vreodata?
                  Last edited by popescusimona; 3 August 2011, 16:09. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Asta e cea mai gogonata minciuna pe care am auzit-o de la cineva care are un logan dizel
                    Rog moderatorii sa ma ierte daca am spus ceva urat

                    Comment


                    • salut.am si eu un dci din 2006 si are vreo 24000 km(65cp) i'am facut resoftare si aqm mi se pare k scoate cam mult fum si schimb f f rar sub 3000.i'am facut rev la timp ,i'am schimbat filtre de motorina tot ce trebuie.ce pb poate sa aiba?

                      Comment


                      • Daca ai scrie romaneste poate am intelege si noi ceva.
                        Mai scoate fum si dupa ce ai revenit la softul original?
                        ECUFix
                        Please don't visit my homepage!

                        Comment


                        • scuze. nu am revenit la softul initial.tot de 85 de cai e acum

                          Comment


                          • Incearca sa maresti putin presiunea pe admisie prin reglarea tijei de wastegate.
                            In mod normal insa nu ar trebui sa dea fum.
                            Cine ti-a facut modificarea de soft?
                            ECUFix
                            Please don't visit my homepage!

                            Comment


                            • pai normal ca scoate mai mult fum de la resoftare, ai marit debitul la motorina prin urmare cand ii dai talpa arunca motorina nearsa afara. daca accelerezi mereu repede pana la 3000-4000rot iti va consuma cu un litru si ceva mai mult la suta fata de softul normal. poti apela la cei care ti-au facut resoftarea sa-ti mareasca din wastegate presiunea din turbina si nu v-a mai scoate asa mult fum cand ii dai "blanĂ£".

                              Comment


                              • doc mi-a facut-o, de la dim sport..o sa i-au legatura cu el.multam

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google