Longevitate Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    alt flame !! m am saturat. potoliti va va rog.

    Comment


    • #92
      am un coleg care are un dci de 70 CP si are 90.000 KM si nu a avut nici o problema alimenteaza numai de la petrom si masina o are de 4 ani...
      Parerea mea e sa punem motorina numai de la bezsinarii cunoscute si sa respectam schimbatul vitezelor si cred ca e ok...

      Comment


      • #93
        "mariuSEL", ce anume ai vrut să spui prin "să respectăm schimbatul vitezelor" ?

        Comment


        • #94
          Hai sa va spun altfel decat cum am spus pana acum si nu dau acest sfat pt. cei ce au 1,6 si se baga in seama pe subiecte de diesel dar asa este romanul se baga si el in seama ,nu trebuie sa ai neaparat un studiu facut doar trebuie sa rasfoiesti putin forumul acesta si iti dai seama ca nu trebuie sa bagi in motorina toate prostiile mai sus amintite de colegii nostri si doar trebuie sa alimentezi de la statii nu de la surse neconventionale ,pe cei ce le arde de mistouri ii las pe moderatori sa ia masuri .

          Comment


          • #95
            DCI din 2006, 95000 km, alimentat 2007, 2008 de la rompetrol si din 2009 numai petrom!!!! vede doar turatii de la normale ,mari si foarte mari si deocamdata sper sa nu cobesc nu am avut probleme!!!! din cand in cand a mai vazut ceva aditivi in rezervor dar deaia de pe piata de 20 ron sper sa nu imi faca vreo surpriza ca la cat costa reparatiile cred ca o sa-i dau foc!!!!!!!
            [B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV

            Comment


            • #96
              Salutare baieti;subscriu si eu unora dintre voi legat de locul de unde se alimenteaza cu motorina;mai exact,in masinile de la firma unde lucrez eu se baga doar de la omv,toate reviziile la timp si f. Rar avem probleme cu injectia;cat despre regimul de condus ar fi multe de spus deoarece masinile sunt transferate de la un sofer la celalalt destul de des si fiecare le conduce cum stie sau cum poate;mcv -ul pe care il conduc acum are 90.000 fara nici o problema mecanica ,fabricatie 2007.

              Comment


              • #97
                Am o propunere: hai să concluzionăm într-un fel, pentru a nu induce în eroare membrii forumului. Propun ca în continuare să postăm ceva de genul: 1. Model autoturism/an fabricaţie/motorizare; 2. Nr. de kilometri parcurşi/cât ___ % în mediul urban/oraşul respectiv/distanţa medie parcursă/viteza medie/cât ___ % extraurban/viteza medie; 3. De unde aţi alimentat motorină (inclusiv sursele "neconvenţionale")/dacă aţi adăugat ulei 2T (cantitatea de ulei raportată la cantitatea de motorină) sau alţi aditivi (ce anume); 4. Regimul de turaţie la care schimbaţi treptele de viteză în mediul urban/extraurban. 5. Tipul de ulei folosit la motor; 6. Intervalul de kilometri la care aţi schimbat filtrul de motorină; 7. Consumul de carburant realizat: urban/extraurban/mediu (metoda folosită - cred că cea mai bună este cea plin la plin cu regula de trei simplă). Cred că am cuprins toate capitolele de interes, aşa că, hai să postăm.

                Comment


                • #98
                  sal la toti ,am urmarit discutiile voastre si me se pare interesante,hai sa va zic si eu cum sta cu treaba cu masina mea;o am din 2007 feb,1,5 diesel 70 cp,motorina de la galeata vreo 10000 si in rest pana la 45ooo cat are acuma de la rompetrol,e adevarat ca i am dat si eu ceva aditivi ,la condus ma duc normal adica nu vede mai mult de 100 de km ora ,si 3000 de ture vede vreo 2 minute sa se mai curete injectoarele,consum cu ea la suta cam 4,8 acuma cu gumee de iarna,iar skimbatul vitezelor undeva la 2500 de ture,astept de la voi comentarii.numaide bine

                  Comment


                  • #99
                    prea pretentioasa e dci-ul ... A ajuns motiv de bucurie ca nu pica injectoarele in 2 ani sau 40.000km ??? era o motorizare reusita daca nu se auzeau de astfel de probleme cu injectia cel putin 100.000km...

                    Comment


                    • se potriveste o alta pompa de injectie in locul celei originale?de la alte masina?

                      Comment


                      • cam care sunt riscurile daca se pune ulei 2t in rezervor ? nu spune nici un dealer sa faci asa ceva... spune sa bagi doar motorina de la pompe cunoscute (de firma) si sa nu mergi subturat. si totusi au picat injectoare si unora care respectat indicatiile ... de ce ?

                        Comment


                        • s-a mai discutat de ulei 2t in motorina.se baga fara probleme in concentratie de 1/200,adica la 50 l se pun 250 gr.de ulei(exemplu),stiind ca acest tip de ulei nu lasa cenusa sau fungine care sa se depuna pe subansamble gen turbina,etc. l.e. nici dreacu nu ne intrece la rautati si la caterinca
                          Last edited by dragos firoiu; 6 March 2010, 15:06.
                          ubi concordia ibi victoria

                          Comment


                          • Asta cu uleiul e o parere a unor baieti pe care o impartasesc si eu.
                            Nu are nimeni un studiu referitor la efectul amestecului uleiului 2T in motorina.
                            Daca nu vreti nu puneti, nu va obliga nimeni.
                            ECUFix
                            Please don't visit my homepage!

                            Comment


                            • 1.5 dci 160.000 din 2002,primul set de injectoare a picat pe la 87.000,am schimbat injectoare+pompa acum vreo 4 ani cu unele noi,originale ma costat vreo 60 de mil dupa 2 ani au picat si alea garantia era doar de 18 luni,apoi am schimbat cu unele recontitionate 10 mil cost total,acum dupa un an jumate tot bine merg,trebuie sa spun ca am un stil de condus de raliu

                              Comment


                              • am auzit mai nou niste bomba cum ca se baga ulei in benzina. il am pe un tataie la bloc care baga in supernova de mult timp si abia acum am aflat. 150 ml la un plin. nu are nimic masina merge foarte bine. nu fum nu nimic e chiar ok

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google