Longevitate Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va pot spune fără nici-o problemă ca,loganul meu un 1.5 dci din 2007 berlină a ajuns la 197.300 km iar până acum i-am schimbat doar bascula dreaptă și consumabilele și merge stas

    Comment


    • Logan MCV, din 2007, 50 kw, 206000 km, schimbat doar filtre(Mann) si ulei( elf 10W40 TD). Merge stas. Acum 2 saptamani am schimbat bujiile, 2 bune, 2 rele. Ceea ce e mai grav e ca una a ramas blocata in chiuloasa, mai exact varful incandescent. Acum porneste in 3 bujii. Asta e. Momentan nu am probleme. Dimineata sunt 3 grade in zona si porneste foarte bine. Cum zicea un coleg mai sus, depinde si de noroc!

      Comment


      • Norocul este primordial. La cat mai multi km. Si treaba cu bujia e destul de nasoala... daca merge si la iarna fara ea e bine.

        Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

        Comment


        • Salut. ! Ce relee zici ca ai schimbat (2) ? Bujiile incandescente se schimba doar la cald. Ai incercat sa incalzesti cu ceva bujia?! si dupa sa pui cheia pe ea? În mod normal bujiile incandescente se strang la un anumit cuplu. Nu la mana.
          My turbo lag, give your MPI, a chance

          Comment


          • A schimbat 2 bujii bune si 2 rele, adica stricate, nu relee.

            Comment


            • 1.5 dci 70 cp, 99000 km, fara probleme de injectie. Bujiile, in schimb, le-am gasit arse toate in decembrie (pornea greu la rece) si le-am inlocuit. De ceva vreme a aparut si un tacanit, care se manifesta la rece, cale de vreo 7 - 8 km. Pe urma se atenueaza dar nu dispare. E acolo. O fi vreun injector obosit, cum am citit pe alte topicuri.

              Comment


              • 307 000 km.fara probleme la injectie.

                Comment


                • Greu de tras o concluzie dupa parcurgerea acestui lung topic. Unele Loganuri merg ha, ha, .... altele dau kix la 35.000 km. Sfaturi gen: dat forja, ulei 2T in motorina, aditivi, duc mai mult spre folclor si se pare ca cei care au schimbat la timp (8-10.000 km) ulei motor si filtru, filtru aer, filtru motorina, prelungesc viata sistemului de injectie.

                  Comment


                  • chestia cu mersul mai turat (nu forja) nu e deloc folclor. daca o sa mergi subturat, te vei convinge singur.
                    de aia taxiurile au portbagalul negru. fiindca merg subturat.

                    Comment


                    • Chiar conteaza daca mergi putin mai turat, dar nu zice nimeni ca a merge turat inseamna ca bruschezi, ci pur si simplu sa accelerezi progresiv si sa schimbi la o turatie care sa cada undeva la 2000rot/min si in mers constant sa fie mereu acul peste aceasta valoare, eu cel putin asa merg. Prin bucuresti , mai ales ziua foarte rar dau a4a. Cu treapa 3, 55 60km/h e turatia la 2250rot/ min, eu zic ca e ok. Si bag si ulei 2t de vreo 10k km si chiar merge foarte bine masina si chiar e mai silentios motor, nu exista nici o problema la pornire pe frig, plus ca numai are acel tacanit la rece.

                      Comment


                      • problema cu uleiul de amestec e ca s-ar depune pe capetele pistoanelor. asa se zice.
                        au circulat niste poze pe aici...

                        Comment


                        • Pana nu ajung la proba contrarie nu ma las . Eu tuturor mecanicilor, carora le-am spus ca fac treaba asta, au zis ca e foarte bine, acum poate au zis asa sa ajung mai repede la ei )), ca n-ai baza in astia de nici o culoare.

                          Comment


                          • La munca, toate masinile diesel sunt Peugeot (toate modelele...508,208,2008,407,308,Boxer, Expert, Partner,301) si nu prea au avut probleme....in conditiile in care avem câteva sute. mentionez ca nu au avut probleme cu injectoarele, in schimb multe alte probleme....+ ca treb sa ai un sac de becuri in portbagaj.....se ardeau in continuu zici ca iti făcea in ciuda
                            Un exemplu mai concret, am luat eu de la munca un Peugeot 207 cu 170.000 km si nu avea nicio problema la sistemul de alimentare (motorina de la omv, blana cat cuprinde) si nici nu m am uitat vreodată la consum...ca plătea compania.....masina 80% din km au fost facuti in Bucuresti.
                            Un mecanic mi-a zis ca daca schimb undeva la 3000-3500 de ture si din când in cad mai apas si pedala cu simt de răspundere, nu o sa am probleme.
                            Eu mai făceam un test.....dupa ce mergeam prin oras seara, mers normal, spre finalul călătoriei, plecam blana de la semafor si ma uitam in oglinzi si vedeam nor de fum in farurile celor din spate. Dupa 2-3 reprize, când plecam iar blana, aproape ca nu se mai vedea nimic....ceea ce ma duce cu gândul ca nu degeaba zicea mecanicul ca treb turata.
                            Citeam pe aici ca "domne xe legatura are turatia cu injectoarele" eu stiam ca fix asa le cureti, turand-o.....cu simt de răspundere...dar nu a gogoman (5000 de ture pe loc....) un 3500 in sarcina maxima....este ok....si blana o primea dupa 2000 de ture.
                            Am vandut-o si mi a. Luat iar Logan pe benzina....si am scăpat de o grija ptr ca mereu eram stresat...cum sa merg, cum sa respir....si etc....+ ca avea si multi km si kmi era frica sa nu pice ceva ca ma ruina..
                            Tata are hyundai accent 1.5 crdi si are 150.000 si nu a avut nicio problema cu motorul....dar ii da constant (nu ture mari dar de la 2000-2800-3000) pedala la fund....
                            Fratele meu are un Logan 2009 1.5 85cp si se lauda mereu când pleca (weekend de weekend) la Giurgiu ca domne ce putin consuma, 4%, 4.2% si dupa nici 50.000km i-au picat injectoarele (sau doar unul...nu mai stiu....) si dupa aceasta intamplare, blana si el si nu mai are probleme.
                            Sper sa va ajute pataniile altora...
                            Eu personal nu îmi mai iau diesel decât daca ma mut in Germania sau Canada....

                            Comment


                            • Absolut nicio legatura intre mersul subturat si injectoare.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Am uitat sa va spun ca la 207, dupa ce l am luat si am început sa mă uit la consum, urban nu scădea sub 7.8-8%.....cu aer...
                                Si roti 3 (si eu si tata si fratele meu) doar Rompetrol...

                                Eu am mentionat ce mi-au spus si mie mecanicii...tehnic vorbind, când dai talpa, nu arunca mai multa motorina? Nu asa le desfunzi? Intreb ca incerct sa inteleg...
                                Ca idee, si la benzina daca merg subturat si apoi o alerg, dupa merge mai frumos, mai lin, se accelerează mai usor
                                Nu treb sa luati de bun ce zic eu....ganditi-va doar dc toate alea de firma care sunt conduse intr-un stil barbar nu prea au probleme....
                                Majoritatea care au sunt cei cu masini personale, care se uita la consum si etc....
                                Încă un aspect, toate alea de firma fac reviziile la min 15.000 ( in cazul Peugeot-ului) la 20.000 km si filtrul de motorina la 40.000 si nu au mai picat....
                                Eu personal îmi sustin ideea....cel mai important este felul in care conduci...atat la benzina cat si la diesel....daca esti cu ochii pe consum, te bucuri ca faci saving la 1l si dai contravaloarea a x litrii pe reparat injectoare si etc
                                Last edited by enc_edy; 15 March 2016, 23:06. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google