Probleme La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme La Relanti

    salut. de ceva vreme ma confrunt cu o problema la dci-ul meu. pe 1 ianuarie mi-au picat 3 injectoare, cu o zi inainte am constatat ca daca scot din viteza si o las la liber, cand ajunge in jurul vitezei de 10-15 km/h, turatia motorului creste cu 100 rpm dupa care revine la normal (asta se intampla si cand franez sa ma opresc la semafor tot la viteza asta), daca stau pe loc si o turez nu se intampla nimic, turatia scade si se opreste, numai oscileaza. tin sa precizez ca nu am avut nici un alt simptom pt injectoare doar ca a doua zi dupa ce am constata problema asta nu a mai pornit deloc. pe 2 ian un coleg dupa forum a venit si mi-a schimbat duzele la toate cele 4 injectoare, masina a pornit dar problema cu turatia tot a ramas. are cineva idee ce poate fi sau a mai avut cineva problema asta
    multumesc

  • #2
    Si la mine la fel face de cand e noua din 2008. Precizez ca nu am aprobleme la injectoare. Cred ca este de la imv.
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • #3
      asa face si masina mea, am fost ieri si am pus-o pe tester si nu apare nimic..mi`au zis ca nu e nimic grav
      Taria unui barbat nu consta in a iubi mai multe femeiā€¦.ci in a ramane fidel unei singure femei

      Comment


      • #4
        la fel am procedat si eu am pus-o pe tester si nu apare nimic. inainte sa ma lase injectoarele, citind pe aici, am hotarat sa-i curat IMV, a doua zi a inceput sa faca problemele astea iar a treia zi mi-au picat injectoarele

        Comment


        • #5
          Originally posted by eu_blitz View Post
          la fel am procedat si eu am pus-o pe tester si nu apare nimic. inainte sa ma lase injectoarele, citind pe aici, am hotarat sa-i curat IMV, a doua zi a inceput sa faca problemele astea iar a treia zi mi-au picat injectoarele
          cati km are masina ?
          ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

          Comment


          • #6
            La diesel e normal sa fluctueze un pic turatia.Iarna pina sa intre in regimul de functionare normal cu caldura data drumul sistemul de incalzire suplineste cu o rezistenta ce consuma mult,din aceasta cauza automat creste turatia motorului.Cind se apropie de normal acea rezistenta nu mai e cuplata permanent si se simt cuplari si decuplari succesive,atunci creste sau scade turatia.

            La a mea am simtit si eu sporadic deranjari ale turatiei dar la relanti stind pe loc(in sensul ca dadea semn ca s-ar opri motorul).Mi-a trecut dupa ce am vazut ca si la o masina noua facea la fel in aceleasi conditii de frig.Inca nu imi explic de ce dar o sa aflu eu cindva.
            sigpicPasionat de MCV si natura

            Comment


            • #7
              masina are 77000 km iar referitor la consumatori stiu ca e normal sa se intample asta dar nu asa, adica sa urce turatia cu 100 rpm apoi sa revina si sa ramana asa, iar oscilatiile din cauza consumatorilor ar trebui sa fie prezente si cand masina sta la relanti, ceea ce nu se intampla. tin sa precizez ca am mers si fara nici un consumator (caldura, muzica, faruri etc) si la fel face, si daca ar fi fost din cauza consumatorilor ar fi trebuit sa se intample si in iernile trecute.

              Comment


              • #8
                Originally posted by eu_blitz View Post
                masina are 77000 km iar referitor la consumatori stiu ca e normal sa se intample asta dar nu asa, adica sa urce turatia cu 100 rpm apoi sa revina si sa ramana asa, iar oscilatiile din cauza consumatorilor ar trebui sa fie prezente si cand masina sta la relanti, ceea ce nu se intampla. tin sa precizez ca am mers si fara nici un consumator (caldura, muzica, faruri etc) si la fel face, si daca ar fi fost din cauza consumatorilor ar fi trebuit sa se intample si in iernile trecute.
                stii la ce ma gandeam eu

                de cti ani ai bateria ? poate-i cam obosita si alternatoru trebe sa faca fata la mai multe , poate de aia face iarna iar iernile trecute poate nu ca era bateria mai noua , ca asa face si la mine insa la mine nu se vede pe turometru cum oscileaza dar il aud ff fin si tot la fel am oprit toti toti consumatorii , si tot la fel , eu am facut 3 ani cu bateria deja si fiind si frig tind totusi sa ma gandesc la mai multe eu am 20 mii km si anii trecuti nu auzisem sa faca asa asta e clar .
                ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                Comment


                • #9
                  Inseamna ca e celalat simptom care il simt la mine,nu am insistat deoarece am spus ca am vazut si la masina noua.La tester nu a iesit nimic asa ca astept sa pice ceva ca altceva nu stiu ce sa ii fac.Poate aflu de la voi ceva.
                  sigpicPasionat de MCV si natura

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by padurarud View Post
                    Inseamna ca e celalat simptom care il simt la mine,nu am insistat deoarece am spus ca am vazut si la masina noua.La tester nu a iesit nimic asa ca astept sa pice ceva ca altceva nu stiu ce sa ii fac.Poate aflu de la voi ceva.
                    am si eu o problema de acest fel ,masina la relanti are un zgomot ciudat ,creste turatia apoi scade si se observa si pe turometru dar trebuie atentie sper sa aflu si eu are

                    Comment


                    • #11
                      bateria e noua are 2 sapt (asa am crezut si eu in prima faza ce e de le baterie) dar se pare ca nu asta e problema. dupa cum v-am spus a mea nu oscileaza cand sta la relaniti, doar cand decelerez, si oscileaza doar in jurul vitezei de 10-15 km/h, iar apoi revine si ranane constant, pe loc daca o turez si o las sa revina la relanti nu oscileaza deloc, deci tind sa cred ca problema este doar cand motorul este in sarcina

                      Comment


                      • #12
                        Pare totusi o chestie de alimentare . Daca zici ca la injectoare s-au schimbat duzele , IMV-ul este curatat , bateria este noua, si problemele tale apar in sarcina, tin sa cred ca filtrul este de vina. Sau totusi IMV-ul tau chiar daca este curatat , nu-i deajuns si creeaza probleme in continuare . Daca ai avea posibilitatea sa faci o proba cu unul nou, sau ma rog .... unul bun.
                        , sunt cu ochii pe voi !
                        :thumbsup:

                        Comment


                        • #13
                          si filtrul de combustibil e nou (schimbat dupa ce am schimbat supapele e original) la varianta cu proba IMV ma gandeam si eu dar am inteles ca unele trebuie rescrise in soft stie cineva despre problema asta?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by MariusTm29 View Post
                            stii la ce ma gandeam eu

                            de cti ani ai bateria ? poate-i cam obosita si alternatoru trebe sa faca fata la mai multe , poate de aia face iarna iar iernile trecute poate nu ca era bateria mai noua , ca asa face si la mine insa la mine nu se vede pe turometru cum oscileaza dar il aud ff fin si tot la fel am oprit toti toti consumatorii , si tot la fel , eu am facut 3 ani cu bateria deja si fiind si frig tind totusi sa ma gandesc la mai multe eu am 20 mii km si anii trecuti nu auzisem sa faca asa asta e clar .
                            Tu citesti macar ce se scrie aici sau raspunzi doar ca sa te bagi in seama?
                            Am scris intr-un post mai sus ca si al meu asa face de cand este noua, atunci cum sa fie bateria obosita? Faza asta cu oscilatia o am si vara asa ca nu are legatura cu anotimpul.
                            Originally posted by FLORYN View Post
                            Pare totusi o chestie de alimentare . Daca zici ca la injectoare s-au schimbat duzele , IMV-ul este curatat , bateria este noua, si problemele tale apar in sarcina, tin sa cred ca filtrul este de vina.
                            Nu poate fi vorba de filtru pentru ca in decurs de 3 ani am schimbat 3 filtre si tot nu a disparut. Am fost in service si pe tester nu apare nimic. Am cerut sa mi se schimbe imv-ul dar nu vor deoarece pe tester nu apare si nu oscileaza in relanti.
                            Last edited by X@by; 26 February 2011, 14:35.
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • #15
                              X@by ai grija cum vorbesti nu fii nesimtit .

                              eu nu mai am garantie la ea , daca aveam precum spui tu ca ai pai mergi si le faci plangere la OPC si poti sa fii sigur ca-ti vor remedia problema dar daca pleci capul la ce zic ei e problema ta .

                              quote-ul nu era pentru tine , era pentru eu_blitz , deci nu ma bagam in seama cu tine ci cu cineva care are probleme la fel ca mine care-au aparut nu de cand e masina noua cii acuma .
                              Last edited by MariusTm29; 26 February 2011, 15:38.
                              ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google