Probleme La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    e cat de cat nasoala treaba cu IMV-ul, se pot duce multe de la el inclusiv injectoare si pompa.Daca nu a-ti observat...testul de injectoare trebuie facut fara IMV cuplat ca pompa sa dea presiunea maxima in injectoare si atunci se vede care si cum sunt moarte si ce presiune dezvolta pompa.ACest IMV are rolul de a regla presiunea in pompa in functie de temperatura si masa motorinei plus multe alte chestii.El da comanda pompei de a da sau nu mai multa presiune...daca el se defecteaza si ramane pe deschis e cam urat ca pompa va da presiune maxima incontinuu daca ramane inchis nu porneste .Eu am facut mai mutle experimente cu el,am avut vreo 10 bucati si am facut si pe masina mea sa vad intai cum sta treaba...asa ca...daca mai e ceva va pot sta la dispozitie cu intrebari in limita a cat ma pricep eu. bafta si cine are garantie nu ii lasati asa...stati pe ei..eu am reusit sa schimb injectoarele pe garantie

    Comment


    • #62
      tot asa face

      daca-i dau cu apa fierbinte nu mai face , ideea e ca trebe sa strang bani de un regulator nou si end of story .

      Originally posted by X@by View Post
      Cred ca ai vrut sa postezi altundeva cu egr-ul nu?
      In legatura cu regulatorul, azi am fost in service si o pus testerul pe masina. Concluzie: regulatorul de presiune defect. Au facut comanda la pitesti si trebuie sa astept sa vina piesa. Vestea buna e ca se face prin garantie ca altfel nu aveam bani sa-l repar.
      am si eu o rugaminte , cand mergi sa ti-l schimbe intreaba-i te rog practic ce se strica la regulator adica care-i defectu ? electric , mecanic ? asta daca stiu si ei .
      Last edited by MariusTm29; 8 March 2011, 12:31. Reason: Automerged Doublepost
      ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

      Comment


      • #63
        Ok ii intreb. Depinde daca vor sa zica.
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • #64
          dupa ce am citit postul lui puyutzu am tras conluzia ca pana la urma e posibil ca pe mine sa ma fi lasat injectoarele din cauza IMV-ului

          Comment


          • #65
            Care post????
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • #66
              Si eu tind sa cred ca am probleme cu IMV-ul dar am observat un lucru ciudat, daca misc de furtunele de la filtru de motorina pentru o perioada de timp nu mai apar acele trepidatii, cel putin parca nu is asa de puternice. Cer o parere a colegilor de forum, sa schimb filtrul de motorina?( posibil sa fie defect? Deoarece acele trepidatii parca au aparut dupa ce am schimbat filtrul de motorina) sau sa schimb direct IMV-ul?

              Comment


              • #67
                @x@by: citeste ce a scris userul puyutzu la primul post de aici
                @valli: eu te-as sfatui sa mergi si sa o pui pe tester decat sa arunci cu banii

                Comment


                • #68
                  Am observat. Eu am vazut in service cum fac testul cu eprubetele dar nu demonteaza imv-ul.
                  I HAVE A !sigpic
                  fara linkuri externe in semnatura

                  Comment


                  • #69
                    Pai daca il demontezi cred ca o sa curga ceva motorina pe acolo , daca il decuplezi nu o sa porneasca motorul , daca il decuplezi cand merge motorul .......se opreste .

                    Sincer sa fiu , mai bine imi luam 16V
                    MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by X@by View Post
                      Am observat. Eu am vazut in service cum fac testul cu eprubetele dar nu demonteaza imv-ul.
                      Se poate depista printr'o diagnoza daca imv'ul(regulatorul de presiune de pe pompa) functioneaza in parametri.,nu necesita neaparat demontarea lui de pe pompa.

                      Comment


                      • #71
                        Stiu asta. Si la mine l-a detectat cu clipul. Puytzu07 a zis ca testul injectoarelor se face cu imv-ul demontat. Eu la el am zis ca in service se face fara demontarea lui. daca il demontezi cum mai pornesti masina? Deci eu partea aia nu cred.
                        I HAVE A !sigpic
                        fara linkuri externe in semnatura

                        Comment


                        • #72
                          testul cu eprubetele e pentru injectoare n-are nici o treaba una cu alta.

                          innainte sa cumpar un regulator nou o sa-l dau jos pe asta sa-l bag la o curatare si sa=l suflu si daca si atunci nu mere iau unu nou , oricum nu mai repede de 1 luna .
                          Last edited by MariusTm29; 8 March 2011, 17:32.
                          ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                          Comment


                          • #73
                            astazi am scos si eu IMV-ul sa-l suflu cu aer, in speranta ca poate rezolv ceva. din pacate problema a ramas

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by X@by View Post
                              Stiu asta. Si la mine l-a detectat cu clipul. Puytzu07 a zis ca testul injectoarelor se face cu imv-ul demontat. Eu la el am zis ca in service se face fara demontarea lui. daca il demontezi cum mai pornesti masina? Deci eu partea aia nu cred.
                              Ce legatura are asta cu returul injectoarelor ? Nici macar nu ai cum sa pornesti masina daca nu ai imv'ul montat. Asta este buba la imv'uri, daca se strica 90 % nu prea mai ai ce sa ii faci, eventual schimbat cu unul nou.

                              Comment


                              • #75
                                Problema ta am discutat-o cu colegul meu care se ocupa de tester i-am spus problema si sigur este din cauza injectoarelor.

                                Tu cum mi-ai spus ca le-ai reparat ele au cedat din nou.

                                Dar pentru o certitudine o sa facem doua teste s-ar putea chiar sambata asta sa vedem te sus daca vine colegul meu sambata.
                                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google