Probleme La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • e bine ce sa mai zic...dar totusi cam scump...bine ca merge acum sa nu mai ai probleme cu ea.Luni am si eu programare la ei sa vedem cum ma intampina iar)

    Comment


    • credema ca nu a fost scump deloc..spre deosebire de poliserv din pl care aveau piesa la 600 fara tva plus manopera plus tester cred ca sarea de 1000 lei

      Comment


      • atunci da...e bine...sper sa o scot si eu la capat cu ei lafel de simplu. ;)

        Comment


        • azi dimineatza cand am plecat cu ea am observat ca tot oscileaza turometrul...saptamana asta ma duc iar peste aia s-o faca draq odata ca m-am saturat....cred ca totusi o sa trebuiasca sa resofteze injectia..cu toate ca inginerul ala a zis ca nu e nevoie...

          Comment


          • da sa ii rea un reset la setarile care le are acm daca nu dupa asta verifica sezorul de temperatura motorina si injectoare si de aici mai apare oscilatie la ralanti.

            Comment


            • am facut vre-o 5 teste la injectoare la serviceuri diferite si toti su spus ca sunt bune...deci presupun ca nu sunt ele problema...da am observat ca daca o scot din viteza in mers si pun frana acul turometrului ramane la 1000 de ture nu coboara cum ar fi normal la 800...in momentul cand termin franarea coboara la 800

              Comment


              • Fratilor nu mai dati bani pe teste,pe una pe alta eu va repet ca am luat masina de noua in 2007 august si am observat ca la pornire in special dimineata tacane si la franare are o fluctuatie la turometru, m-am dus am intrebat de ce face asa si mi-au spus ca masina e ok.De atunci am facut 106000km fara nici o problema.Am facut Romania-Italia de vreo7 ori si incarcat full si fugareala nu are nici pe dracu.Bafta!

                Comment


                • Originally posted by brebenash View Post
                  azi dimineatza cand am plecat cu ea am observat ca tot oscileaza turometrul...saptamana asta ma duc iar peste aia s-o faca draq odata ca m-am saturat....cred ca totusi o sa trebuiasca sa resofteze injectia..cu toate ca inginerul ala a zis ca nu e nevoie...
                  Nu are treaba fluctualite la relanti cu injectoarele. Problema este alta ori imv'ul(regulatorul de presiune de pe pompa de injectie), trebuie pus testerul si vazut daca merge in parametri, ori egr partea mecanica cea cu clapeta sau partea electrica a egr'ului, nu functioneaza corect . Incearca sa mergi la cineva care stie sa citeasca datele in timp real si acolo vezi exact valorile la care functioneaza egr'ul.

                  Comment


                  • @brebenash: la fel patesc si eu cu relantiul, multi au zis ca e de la injectoare, pe tester nu zice nimic, chiar numai stiu ce sa-i fac

                    Comment


                    • nici eu nu mai stiu ce sa-i mai fac...cred ca-i dau foc si gata...

                      Comment


                      • azi am fost si eu la tester , mi-a zis ca avea eroare de apa in motorina , in rest nu vede nimic sa nu fie in regula , insa masina tot asa face , mi-a zis sa schimb filtrul de motorina si sa vad pe urma , saptamana ce vine o sa-l schimb si o sa vad dar nu stiu de ce am impresia ca nu o sa se schimbe nimic , mi-a zis ca e posibil sa fie vreo supapa de retur care sa faca probleme insa alea nu apar pe diagnoza si nu are de unde sa stie apai eu nici atata , nici n-a pomenit de regulator , o sa schimb filtru si ce o fii o fii iadu pe pamant pana n-o ia dracii eu nu ma mai pun sa bat service-urile aiurea ca sa-mi spuna ca n-are nimic .
                        ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                        Comment


                        • putin cox si isi dau drumul ... dieselul duce lipsa de ture

                          Comment


                          • Eu va spun si vad ca degeaba, mergeti la cineva care stie sa va citeasca datele in timp real, nu doar scanare erori.Acolo sunt niste valori ale egr'ul, daca ele nu corespund cu valorile normale de funtionare atunci de acolo este problema. Unii spun ca ar fi de vina si imv'ul, insa eu merg pe varianta mea deoarece la foarte multi la care le'am facut diagnoza mi'au confirmat acest lucru dupa ce a fost la service specializat de li s'a demontat/curatat egr'ul.
                            Last edited by ady24; 28 March 2011, 19:52.

                            Comment


                            • Originally posted by ady24 View Post
                              Eu va spun si vad ca degeaba, mergeti la cineva care sti sa va citeasca datele in timp real, nu doar scanare erori.Acolo sunt niste valori ale egr'ul, daca ele nu corespund cu valorile normale de funtionare atunci de acolo este problema. Unii spun ca ar fi de vina si imv'ul, insa eu merg pe varianta mea deoarece la foarte multi la care le'am facut diagnoza mi'au confirmat acest lucru dupa ce a fost la service specializat de li s'a demontat/curatat egr'ul.
                              ady24 la 20 mii km curatare egr ? chiar crezi ca asta e ? nu mi-ar fii greu sa-l curat .....
                              ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                              Comment


                              • Evident ca se poate, depinde insa cum mergi cu ea, cat de turat, depinde iarasi si cum schimbi vitezele, insa in principiu da se poate si doar 20.000 km. Am vazut masina cu 20.000 de km cu injectoarle varzam dar almiteri egr'ul ? Insa mare atentie aici ca egr'ul este format din doua parti: partea mecanica si cea electrica.Deci este de verifcat ambele parti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google