Originally posted by ady24
View Post
Probleme La Relanti
Collapse
X
-
Originally posted by X@by View PostPai nu sari pe mine ca nu eu am zis. Citeste postul lui puyutzu. El a zis ca testul injectoarelor se face cu imv-ul decuplat. Intreaba-l pe el si nu pe mine!
Comment
-
testul de injectoare se face cu IMV decuplat nu demontat ca pompa sa dea presiune maxima.este normal sa nu porneasca asta e si scopul sa se dea la automat 5 secunde si sa se masoare cantitatea de motorina data pe retur.IMV-ul poate produce multe probleme si odata stricat parerea mea e ca nu se mai poate repara.
Comment
-
am si eu o intrebare: mi-a spus cineva ca exista posibilitatea ca din cauza faptului ca nu au fost puse injectoarele pe banc sa li se genereze coduri noi, acestea sa nu functioneze in parametrii, si softul masinii sa faca modificari asupra lor dupa vechile injectoare. si ca exista posibilitatea ca odata puse pe banc si generanduli-se coduri noi si rescrise in softul masinii ele sa functioneze normal, adica softul sa poata face modificarile de presiune de care au nevoi noile supape. mi-a mai explicat ca softul masinii face modificarile de presiune asupra injectoarelor dupa vechii parametri, iar odata cu schimbarea supapelor parametrii de functionare se schimba si din acest motiv trebuiec puse pe banc ca sa le fie generate noi coduri, coduri care odate introduse in softul masinii sa inteleaga de ce are nevoie fiecare"nou" injector si astfel sa poata face modificarile pe fiecare injector in parte asa cum trebuie
ms mult SDP
Comment
-
are dreptate credeam ca ai facut asta cand ai facut schimbarea de supape.orice desfacere a injectorului sau atingere a capului de injectie deregleaza modul de injectie si automat condul.Codul injectorului inseamna si parametri lui adica modul cum sa il gestioneze ECU.
Comment
-
stii vorba aia ...niciodata nu e prea tarziu...daca ai posibilitatea dute ...oricum el incearca sa le calibreze cat de cat dar o sa le omoare ...orice schimbare trebuie modificata si in calculatorul masini...orice piesa de pe motor,mai ales astea de pe partea de injectie.
Comment
-
@Brebenash la tine nu trebuiesc regenerate coduri , pentru ca nu au fost desfacute injectoarele si nici schimbate pieses in ele .
Tipic romanesc cu diesel pointul .
Acum sa vorbim putin despre coduri , sa o luam logic.
cand se fabrica injectorul , se pune pe banc si se genereaza un cod despre modul de pulverizare sau cantitatea pulverizata . buuun , in timp ... se decalibreaza nu ? deci clar de la 50k merge decalibrat , mai pe romaneste codurile alea nu mai sunt valabile .
La un moment dat pica supapele din el , le schimbi si il pui cum l-ai scos , fara sa modifici vr-un cod ... logic inainte sa pice mergea decalibrat , pentru ca sigur nu mai pulveriza el ca atunci cand a iesit din fabrica , supapele erau duse , baga mai multa motorina pe retur ...
So ... eu merg sa zicem cu ele decalibrate de pe la 50k am 123 k , imi face chestia cu fluctuatia de ralantii de cand am masina . Vanul care il am pt firma face la fel si are 170k . Am mai mers cu un taxiu si am observat ca si ala facea la fel .
Nu stiu de ce cred ca acel cod are legatura cu partea electronica injectorului .
Am citit acum pe un site de reparatii injectoare si cam asta zic ei despre cod :
"Numai un laborator Delphi calibreaza electronic injectorul: cu alocarea unui cod hexazecimal care inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda."
Caracteristica de debitare si timpul de reactie al bobinei
Mai pe romaneste cel mai mult conteaza "timpul de reactie al bobinei" , el iti calculeaza debitul pe banc la o presiune , pompa de pe masina la 100k + nu mai mergea ea cum mergea ea cand era noua .
So ... it's bullshit , acum singura problema este sa nu se incurce injectoarele cand sunt repuse pe masina .MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I
Comment
Comment