Probleme La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by ady24 View Post
    Ce legatura are asta cu returul injectoarelor ? Nici macar nu ai cum sa pornesti masina daca nu ai imv'ul montat. Asta este buba la imv'uri, daca se strica 90 % nu prea mai ai ce sa ii faci, eventual schimbat cu unul nou.
    Pai nu sari pe mine ca nu eu am zis. Citeste postul lui puyutzu. El a zis ca testul injectoarelor se face cu imv-ul decuplat. Intreaba-l pe el si nu pe mine!
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • #77
      Originally posted by X@by View Post
      Pai nu sari pe mine ca nu eu am zis. Citeste postul lui puyutzu. El a zis ca testul injectoarelor se face cu imv-ul decuplat. Intreaba-l pe el si nu pe mine!
      Stiu asta, nu am acuzat pe nimeni, Doamne Fereste, dar ziceam la general ca nu ai cum sa pornesti masina fara regulator, era o chestie logica.

      Comment


      • #78
        testul de injectoare se face cu IMV decuplat nu demontat ca pompa sa dea presiune maxima.este normal sa nu porneasca asta e si scopul sa se dea la automat 5 secunde si sa se masoare cantitatea de motorina data pe retur.IMV-ul poate produce multe probleme si odata stricat parerea mea e ca nu se mai poate repara.

        Comment


        • #79
          am si eu o intrebare: mi-a spus cineva ca exista posibilitatea ca din cauza faptului ca nu au fost puse injectoarele pe banc sa li se genereze coduri noi, acestea sa nu functioneze in parametrii, si softul masinii sa faca modificari asupra lor dupa vechile injectoare. si ca exista posibilitatea ca odata puse pe banc si generanduli-se coduri noi si rescrise in softul masinii ele sa functioneze normal, adica softul sa poata face modificarile de presiune de care au nevoi noile supape. mi-a mai explicat ca softul masinii face modificarile de presiune asupra injectoarelor dupa vechii parametri, iar odata cu schimbarea supapelor parametrii de functionare se schimba si din acest motiv trebuiec puse pe banc ca sa le fie generate noi coduri, coduri care odate introduse in softul masinii sa inteleaga de ce are nevoie fiecare"nou" injector si astfel sa poata face modificarile pe fiecare injector in parte asa cum trebuie

          ms mult SDP

          Comment


          • #80
            are dreptate credeam ca ai facut asta cand ai facut schimbarea de supape.orice desfacere a injectorului sau atingere a capului de injectie deregleaza modul de injectie si automat condul.Codul injectorului inseamna si parametri lui adica modul cum sa il gestioneze ECU.

            Comment


            • #81
              @puyutzu: sa inteleg din ce spui tu ca pana la urma ar trebui sa ma duc sa-mi rescrie codurile (am cam 1000 km de cand am schimbat supapele), sau e prea tarziu?

              Comment


              • #82
                stii vorba aia ...niciodata nu e prea tarziu...daca ai posibilitatea dute ...oricum el incearca sa le calibreze cat de cat dar o sa le omoare ...orice schimbare trebuie modificata si in calculatorul masini...orice piesa de pe motor,mai ales astea de pe partea de injectie.

                Comment


                • #83
                  o sa ma duc sa mi le rescrie, sper sa nu fie prea taziu sa trebuiasca sa le schimb iar ca inebunesc

                  Comment


                  • #84
                    nu se simtea o mica intrerupere la mers constant sau o trepidatie...am vazut o masina cu problema asta dar facea cam urat pana sa rescrie codurile...nu cred ca e tarziu...nu pica asa repede au si ele o marja de defectare

                    Comment


                    • #85
                      pana la urma la mine de vina sunt injectoarele, cica trebuie puse pe banc si generate noi coduri. are cineva idee unde as putea sa fac lucrul asta?

                      Comment


                      • #86
                        Diesel point ....
                        MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                        Comment


                        • #87
                          am sunat la diesel point si nu vor sa genereze coduri decat daca imi repara din nou injectoarele

                          Comment


                          • #88
                            Yo am fost la un service unde am probat injectoarele...le-a scos si le-a pus pe un banc de proba....asta inseamna ca tre sa rescriu si yo iar codurile alea??

                            Comment


                            • #89
                              depinde la ce service ai fost. poate ti-a generat noi coduri pe care ulterior le-au introdus in soft-ul masinii

                              Comment


                              • #90
                                @Brebenash la tine nu trebuiesc regenerate coduri , pentru ca nu au fost desfacute injectoarele si nici schimbate pieses in ele .

                                Tipic romanesc cu diesel pointul .

                                Acum sa vorbim putin despre coduri , sa o luam logic.
                                cand se fabrica injectorul , se pune pe banc si se genereaza un cod despre modul de pulverizare sau cantitatea pulverizata . buuun , in timp ... se decalibreaza nu ? deci clar de la 50k merge decalibrat , mai pe romaneste codurile alea nu mai sunt valabile .
                                La un moment dat pica supapele din el , le schimbi si il pui cum l-ai scos , fara sa modifici vr-un cod ... logic inainte sa pice mergea decalibrat , pentru ca sigur nu mai pulveriza el ca atunci cand a iesit din fabrica , supapele erau duse , baga mai multa motorina pe retur ...
                                So ... eu merg sa zicem cu ele decalibrate de pe la 50k am 123 k , imi face chestia cu fluctuatia de ralantii de cand am masina . Vanul care il am pt firma face la fel si are 170k . Am mai mers cu un taxiu si am observat ca si ala facea la fel .

                                Nu stiu de ce cred ca acel cod are legatura cu partea electronica injectorului .

                                Am citit acum pe un site de reparatii injectoare si cam asta zic ei despre cod :

                                "Numai un laborator Delphi calibreaza electronic injectorul: cu alocarea unui cod hexazecimal care inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda."

                                Caracteristica de debitare si timpul de reactie al bobinei

                                Mai pe romaneste cel mai mult conteaza "timpul de reactie al bobinei" , el iti calculeaza debitul pe banc la o presiune , pompa de pe masina la 100k + nu mai mergea ea cum mergea ea cand era noua .

                                So ... it's bullshit , acum singura problema este sa nu se incurce injectoarele cand sunt repuse pe masina .
                                Last edited by vadim_braia; 10 March 2011, 10:05. Reason: Automerged Doublepost
                                MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google