Probleme La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    multumim mult pt informatii si asteptam sa ne anunti si pe noi cand schimbi IMV-ul sa ne spui daca au disparut problemele

    Comment


    • #47
      Salutare
      Eu momentan am rezolvat problema, am schimbat IMV (cu unu second-hand, mult mai ieftin deact unul nou), si paraca nu mai are oscilatiile cand motorul este rece, merge mai rotund, mai regulat. Ar mai trebui sa o duc iarasi sa un pun pe un tester sa vad valorile la presiuni din pompa in timp real si dupa o sa fiu mai linistit. Dar vad ca nimeni dintre cunoscatori nu a venit cu un argument solid de la ce apare problema cu defectarea IMV-lui, macar sa stiu pe viitor cum sa expluatez masina si cum sa o intretin sa nu ma mai lovesc de problema aceasta.
      Mersi

      Comment


      • #48
        Luni ma duc in service sa ma programez. Am inca garantie pana in iunie. Le zic sa-mi schimbe imv-ul si termostatul ca nu apar 4 linii numai 2.
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • #49
          X@by
          Mergi, si sa iti puna unu functional de proba, ar trebui sa observi ca motorul merge mult mai rotud (si bine ar fi daca il montezi si probezi cu motorul rece, atunci ii cel mai relevant) si mi se pare ca ar trebui sa il schimbe pe garantie, au mai fost aici pe forum care l-au schimbat pe garantie. Si apropo de termostat, mie toata iarna nu am vazut 4 linii, doar o singura data dupa un drum de 500 km, in regim de mers tare (parca la astea de 70 si 85 cp se incalzeste motorul putin mai greu)
          Bafta

          Comment


          • #50
            Oscilatiile se observa si cu motorul cald forte bine(la mine), in legatura cu liniutele, inainte aveam 4 liniute si in oras dupa 15 minute de mers. Acum pot sa mer si 15 ore ca mai mult de 2 linii nu vad.
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • #51
              in legatura cu termostatul..cred ca nu are nimik..si la mine toata iarna rar a urcat apa la 4 lini si numai atunci cand ii dadeam forja..in general vara se ridica la 4 linii...si imv-ul nu stiu cand o sa-l schimb,saptamana asta ma duc sa caut piesa sa vad la ce pretz o pot gasi ca la dacia la reprezentanta costa 700 lei cu tot cu montaj fara tva....am inteles ca prin magazine o gasesc si la 400 de lei.

              Comment


              • #52
                @ovi: ai spus ca ai schimbat IMV cu unul SH functional dar PARCA nu mai are oscilatiile ca inainte!!! sa intelegem ca pana la urma problema nu s-a rezolvat in totalitate? si ca inca mai ai niste oscilatii dar nu la fel de pronuntate ca inainte?
                referitor la termostat si la mine in iarna asta o singura data mi s-a ridicat apa la patru liniute, si din cate stiu (ca am dci si am multi prieteni cu dci) si vara se ridica "mai greu" la 4 liniute asa ca nu cred ca cei care spun ca nu li se ridica apa la 4 liniute pe timp de iarna au o problema cu termostatul

                Comment


                • #53
                  eu_blitz
                  Da am schimbat IMV cu unu SH, cateva observatii, parca mai am cateva oscilatii foarte mici dar cam 10 sec cand pornesc masina dimineata (acum ce sa zic poate o fi ca motorul ii rece, uleiul rece si parca in alea 10 sec motorul isi face o mica recalibrare). Si oscilatiile si foarte mici is in sus (cred ca ii socul motorului in regim de functionare la rece), adica nu cade acu ca si cu IMV defect. Cu motorul cald oricum nu se mai simte ca inainte oscilatiile, motorul toarce rotund ca o pisicuta. Ceva concret am sa observ mai incolo peste cateva zile, ca abia l-am montat de 2 zile si am avut numai 2 porniri la rece, poate dupa mai multe porniri am sa imi dau seama daca au disparut de tot acele oscilatii .Relevat ar fi sa o pun pe un tester si sa ii citesc parametri presiunii din pompa .Acuma ce sa zic, ideal ar fi sa il iei nou, dar nu am avut bani acuma sa iau unu nou, asa ca am incercat sa rezolv cu unu SH, marea nedumerire ar fi cat o sa ma tina si asta, pentru ca nimeni nu a putut sa ma lamureasca de la ce se defecteaza IMV-ul. Om trai si om vedea. Salut

                  Comment


                  • #54
                    ms ovi! si mai am o intrebare dupa ce ai schimbat IMV a trebuit sa-l rescri in soft?

                    Comment


                    • #55
                      citisem pe undeva sa fac un experiment si am zis hai sa incerc ca nu ai ce strica .

                      experimentu consta in a turna apa fierbinte pe regulator , ce sa vezi merge brici nu mai intrerupe la relanti.

                      o sa vad si maine dimineata cand motorul o sa fie iarasi rece daca mai intrerupe , si o sa mai fac ceva daca o sa vad ca intrerupe iarasi o sa torn cu o palnie ceva doar pe regulator ca azi asa pe graba necrezand in sfatu primit am turnat si pe senzorul de pe pompa si vreau sa elimin clar ce si cum .

                      deci un lucru e clar exclus injectorare exclus bujie si altele de la regulator sau senzor sau in cel mai rau caz pompa dar n-as crede ca pompa .

                      poate asa se si explica de ce iarna l-a apucat crizele nu-i place frigu ))

                      revin maine cel tarziu poimaine cu detalii .
                      ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by MariusTm29 View Post
                        citisem pe undeva sa fac un experiment si am zis hai sa incerc ca nu ai ce strica .

                        experimentu consta in a turna apa fierbinte pe regulator , ce sa vezi merge brici nu mai intrerupe la relanti.

                        o sa vad si maine dimineata cand motorul o sa fie iarasi rece daca mai intrerupe , si o sa mai fac ceva daca o sa vad ca intrerupe iarasi o sa torn cu o palnie ceva doar pe regulator ca azi asa pe graba necrezand in sfatu primit am turnat si pe senzorul de pe pompa si vreau sa elimin clar ce si cum .

                        deci un lucru e clar exclus injectorare exclus bujie si altele de la regulator sau senzor sau in cel mai rau caz pompa dar n-as crede ca pompa .

                        poate asa se si explica de ce iarna l-a apucat crizele nu-i place frigu ))

                        revin maine cel tarziu poimaine cu detalii .
                        Asteptam cu mare interes rezultatul experimentului tau, eventual incearca sa il suflii si la un compresor, poate ca pana la urma gaseste romanul o metoda mai ingenioasa de a repara piesele astea decar sa dam o gramada de bani pe ele

                        Comment


                        • #57
                          ca o rectificare egr atunci cand motorul este in sarcina cand i se cere acesta se inchide de tot abea dupa ce ajunge la turatia pe care ia-ti aplicat-o aceste incepe sa se deschida si ramane la anumite valori
                          pentru ca daca nu s-ar inchide ia-ti afuma parbrizul celui din spatele vostru
                          sper ca ati inteles cum functioneaza

                          Comment


                          • #58
                            Cred ca ai vrut sa postezi altundeva cu egr-ul nu?
                            In legatura cu regulatorul, azi am fost in service si o pus testerul pe masina. Concluzie: regulatorul de presiune defect. Au facut comanda la pitesti si trebuie sa astept sa vina piesa. Vestea buna e ca se face prin garantie ca altfel nu aveam bani sa-l repar.
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • #59
                              ma bucur pt tine x@by si ma bucur ca am aflat si eu care e prb acum mai ramane sa fac rost de bani

                              Comment


                              • #60
                                Pacat ca nu mai ai garantie.
                                I HAVE A !sigpic
                                fara linkuri externe in semnatura

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google