Probleme La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    mai am o curiozitate...la voi se auzea ,inainte sa schimbati imvul,un tzacanit mai puternic intre 1400 si 2000 de ture,un tzacanit de tachetzi?Precizez ca tzacanitul asta a inceput sa se auda de cand a inceput sa faca figuri imv-ul.....sa fie din cauza lui sau sa fie altceva??

    Comment


    • #92
      Tzacanitul se aude si la mine. Inca nu a ajuns IMV-ul dar cand merg in service sa-l schimbe, cer si verificarea injectoarelor din cauza tzacanitului ala.
      I HAVE A !sigpic
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • #93
        tacanitul ala este dat sigur de injectoare, ia incearca intre 1500 si 2000 sa accelerezi tare sa vezi ca nu mai face. recomand schimbarea injectoarelor, am avut acceasi problema.

        Comment


        • #94
          E ok nu e nici o problema si la mn face asa de noua am fost cu ea sa vad ce are ni mi-au zis sa merg fara frica, acum am 105000km si masina merge de rupe.

          Comment


          • #95
            Despre tzacanit vorbesti?
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • #96
              din cate aqm observat eu , tu schimbi vitezele cam repede si la turatie mica(sub 2500),asa ii face la loganul lu' un prieten si el tot ca tine schimba vitezele, poate sa fie oare un motiv? eu la al meu schimb intre2500si 3200, sper sa nu faca la fel. Apropo, de unde bagati motorina?cine stie poate este si din carburant, ca unii sau vaitat si de injectoare( duze schimbate).am auzit ca si carburantul + stilul de conducere duce la defectarea injectiei. nu ma luait in nume de rau daca am spus ceva gresit, vreau sa invat de la batrani. drum bun

              Comment


              • #97
                Stai linistit ca nu schimb sub 2500 numai cand am facut video am schimbat asa. Ah si e totuna daca schimb peste 3000, tot asa face.
                I HAVE A !sigpic
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • #98
                  tacanitul ala de injectoare se pastreaza si daca accelerezi mai tare? se intensifica atunci cand stai la o turatie fixa sa zicem 1800 ture ? recomand din nou testul de injectoare si etanseitate.

                  Comment


                  • #99
                    Nu se aude cand accelerez. La 1800 are aceasi intensitate.
                    I HAVE A !sigpic
                    fara linkuri externe in semnatura

                    Comment


                    • acceasi problema am avuto si eu, am facut test de injectoare era picat 1 si inca unul era pe duca.le-am schimbat pastea 2 si dupa 1000k mi-au picat si celelalte 2.acum face lafel chiar si mai rau si luni ma duc sa le schimbe pe toate plus pompa de inalta ca de aici s-ar putea sa fie buba.

                      Comment


                      • gata am schimbat regulatorul de presiune la iatsa campina..mashina merge ok,sa vad maine dimineatza cand o fi rece daca se mai aude ceva ca acuma fiind cald mergea super.....pretz total cu manopera si test injectoare 614 lei...daca sunte-ti din prahova va recomand acest service

                        Comment


                        • cum s-au comportat baietii de acolo? chiar asa bine de recomanzi?
                          Ai avut noroc , daca aveai masina in garantie nu mai era asa de placut la service-ul asta.
                          Ai fost la cel din DN1 sau la cel din oras?

                          Comment


                          • am fost la primul din orash si oamenii de acolo sau comportat foarte frumos.....da tot nu sunt lamurit pt ca inginerul de acolo mi-a spus ca nu trebuie scrisa piesa noua in ecu....si toti de pe forum ziceau ca trebuia...

                            Comment


                            • nu e chestie de scris la IMV e chestia de citire a lui,Trebuie softul reinitiat(ceva de genu) in cazul in care nu merge.
                              Dupa ce a schimbat IMV-ul a pornito direct s-au a puso pe tester?

                              Comment


                              • a pornit direct si a pus-o si pe tester sa-mi arate ca merge in parametrii piesa...cu cea veche de la 240 de bari cat trebuia sa tina presiunea constant cobora si la 150 si daia aparea fluctuatia aia de turatie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google