Curea Distributie Rupta ATENTIE LA PIESELE DE ORIGINE !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In curand voi schimba si eu distributia. A cumparat cineva de pe forum de la useri care au asa ceva?
    Parca as avea incredere, dar totusi nu dupa ce am citit acest thread. Astept sfaturi aici sau pe PM.
    MY CLA

    Comment


    • ) tu ce zici??eu zic sa iei ,dar cauta de pe acum un motor de rezerva

      Comment


      • Originally posted by faraonw View Post
        ce parere aveti este originala cureaua asta?
        cred ca este buna. tot din asta am si eu si merg de 2,5 ani si 25.000 si pare ok.

        Comment


        • eu am pe masina curea Contitech cu rola de intindere INA si pompa de apa Airtex.nu am avut probleme !am schimbat-o la 105.000 iar acum am 140.000

          Comment


          • astazi mi s-a rupt si mie cureaua de distributie luata de la afolie auto o puteti vedea in postul#58 din acest topic...deviz de reparatie 42 milioane!! masina rula cu 100 km/h ,
            curea in asta am avut si eu pe a mea,si asa a venit echipata masina. o am de noua, (2km pe bord). la 60 000km am schimbat-o, am tinut-o in garaj un an, apoi am pus-o in nou si am mai mers 20 000km, dupa care am schimbat-o. cind am dat-o jos arata ca noua, exceptie facind scrisurile de pe ea care abia se mai vedeau.
            probabil la tine a fost o problema de intindere, nu ca n-ar fi fost buna rola intinzatoare, din contra e foarte buna, doar ca cine a ti-a pus distributia nu a tensionat rola cum trebuie.

            ca reparatie iti recomand sa-ti dea chiuloasa jos, si sa-i inlocuiesti doar supapele indoite, asta in cazul in care nu s-a spart chiuloasa. te duce mult mai ieftin asa. garnitura de chiuloasa + citeva supape + curea + rola noua + alt mecanic = zece cincisprezece milioane, si ai motorul tau, nu sh-uri care nu stii cit te tin.
            bafta!

            Comment


            • Originally posted by meggeo82 View Post
              curea in asta am avut si eu pe a mea,si asa a venit echipata masina. o am de noua, (2km pe bord). la 60 000km am schimbat-o, am tinut-o in garaj un an, apoi am pus-o in nou si am mai mers 20 000km, dupa care am schimbat-o. cind am dat-o jos arata ca noua, exceptie facind scrisurile de pe ea care abia se mai vedeau.
              probabil la tine a fost o problema de intindere, nu ca n-ar fi fost buna rola intinzatoare, din contra e foarte buna, doar ca cine a ti-a pus distributia nu a tensionat rola cum trebuie.

              ca reparatie iti recomand sa-ti dea chiuloasa jos, si sa-i inlocuiesti doar supapele indoite, asta in cazul in care nu s-a spart chiuloasa. te duce mult mai ieftin asa. garnitura de chiuloasa + citeva supape + curea + rola noua + alt mecanic = zece cincisprezece milioane, si ai motorul tau, nu sh-uri care nu stii cit te tin.
              bafta!

              ai luat curea de la afolie_auto si te-a tinut atat??
              ma indoiesc ...asta a vandut numai facaturi si la marea majoritate a rupt cureaua..si ca medie a tinut 20.000km la toti..suspect nu??

              Comment


              • Originally posted by slim_daddy40 View Post
                astazi mi s-a rupt si mie cureaua de distributie luata de la afolie auto o puteti vedea in postul#58 din acest topic...deviz de reparatie 42 milioane!! masina rula cu 100 km/h ,

                asadar aveti grija ,stie careva un motor de vanzare dci mai ieftin..pana in 30 mil!!


                DIn cate stiu masina ta avea 10.000 km cu distributia asta cand mi s-a rupt mie, de ce nu ai schimbat atunci cand ti-am zis?

                Probabil el zicea ca seamana.
                Last edited by KeanuRev; 12 April 2013, 22:49. Reason: Automerged Doublepost
                LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                Enter the Matrix

                Comment


                • Original a fost postat de meggeo82
                  curea in asta am avut si eu pe a mea,si asa a venit echipata masina. o am de noua, (2km pe bord). la 60 000km am schimbat-o, am tinut-o in garaj un an, apoi am pus-o in nou si am mai mers 20 000km, dupa care am schimbat-o. cind am dat-o jos arata ca noua, exceptie facind scrisurile de pe ea care abia se mai vedeau.
                  probabil la tine a fost o problema de intindere, nu ca n-ar fi fost buna rola intinzatoare, din contra e foarte buna, doar ca cine a ti-a pus distributia nu a tensionat rola cum trebuie.

                  ca reparatie iti recomand sa-ti dea chiuloasa jos, si sa-i inlocuiesti doar supapele indoite, asta in cazul in care nu s-a spart chiuloasa. te duce mult mai ieftin asa. garnitura de chiuloasa + citeva supape + curea + rola noua + alt mecanic = zece cincisprezece milioane, si ai motorul tau, nu sh-uri care nu stii cit te tin.
                  bafta!
                  Original a fost postat de slim_daddy40
                  ai luat curea de la afolie_auto si te-a tinut atat??
                  ma indoiesc ...asta a vandut numai facaturi si la marea majoritate a rupt cureaua..si ca medie a tinut 20.000km la toti..suspect nu??
                  acum am vazut. ce zic eu si ce intrebi tu...

                  Comment


                  • azi(13.04.2013)mi s-a rupt cureaua de la distributie. cumparata de la un magazin din berceni. power grip. avea 2 ani si 25.000 km. astept devizul luni sa vad cat ma costa toata distractia. s-a rupt in mers la 80-90 km/ora. dupa care am mai dat la cheie de vreo 3-4 ori sa vad daca porneste. nu mi-am dat seama ca putea sa fie de la distributie.ma gandeam la senzorulde tuatie,pompa benzina,etc. in viata mea nu mai cumpar piese decat de la magazine de reprezentanta cand e vorba de distributie.

                    Comment


                    • De la ce magazin ai cumparat-o, spune numele lui, sau macar unde se afla acest magazin, sa-l evitam...

                      A fost montata corect, in service?
                      sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                      Comment


                      • Originally posted by gaboneygg View Post
                        azi(13.04.2013)mi s-a rupt cureaua de la distributie. cumparata de la un magazin din berceni. power grip. avea 2 ani si 25.000 km. astept devizul luni sa vad cat ma costa toata distractia. s-a rupt in mers la 80-90 km/ora. dupa care am mai dat la cheie de vreo 3-4 ori sa vad daca porneste. nu mi-am dat seama ca putea sa fie de la distributie.ma gandeam la senzorulde tuatie,pompa benzina,etc. in viata mea nu mai cumpar piese decat de la magazine de reprezentanta cand e vorba de distributie.
                        O curea Gates, originala si montata (tensionat) corect e greu de imaginat ca se poate rupe in 25.000km.
                        Asteptam detalii, sa vedem ce anume din kit-ul de distributie a provocat avaria. Apropo; acum 2 ani ai inlocuit doar cureaua?
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • eu am vorbit cu colegul mai detaliat pe mesenger,si mia zis ca la 90km/h i sa oprit masina,fara nici un sunet fara nimic..mie cand mi sa rupt la ford mia busit si masina era la relanti..nu prea as crede ca este cureaua
                          Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                          Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                          sigpic

                          Comment


                          • ba da cureaua este....nici la mine nu s-a auzit nimic si avea tot 90 la ora...rezultatul 40 milioane reparatia

                            Comment


                            • de unde frate 40 de mil?la ford ma dus 21 de milioane..si e diesel..
                              Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                              Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                              sigpic

                              Comment


                              • Se poate , masina ta era in relanti, a lui la 90 km/h, se poate ca la el sa fie mult mai multe daune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google