250km , viteza maxima 130km/h (destul de putin), in rest mers cu a 4-a la 80-100km/h.
Consum mediu 4.2%.
)
Consum 1,5 DCI 85 CP
Collapse
X
-
Pe vremea asta mie imi arată 5.4 in realitate am un consum de cel putin 1% mai mult decat arată cb si asta o stiu deoarece calculez de la plin la plin doar asa poți sti consumul real al masini chiar daca între plinuri fac km uneori doar in oraș sau mixt ( oras + afara) .
Știu ce vorbesc fiindcă ma ocup de asa ceva de ceva timp.
Leave a comment:
-
Ciudat, eu masina de 4ani, dar niciodata nu am avut consumurile astea, sub 5-5.5% nu am niciodata. Dar eu vorbesc de consum la pompa, nu de cel din computer ca e fix pix, adica eroarea poate ajunge si la peste jumatate de litru. Eu nu am niciodata pe computer mai mult de 5, dar in realitate consuma. Adica acum pe vremea astea am fix 5%, dar la pompa e cam 5.8-6% real. Cine fura, pompa sau cb.ul , habar n.am.
Leave a comment:
-
Am prins si eu unul de 85cp... schimb pe la 2500-3500rpm... si consum mediu e de 4.1%. Nu imi vine sa cred
Eu in perioada asta la benzinar (1.2) am +6%
Leave a comment:
-
Asta este cam cel mai bun consum facut cu masinuta (4L/100km cred ca e cel real)
Leave a comment:
-
Salutare. Am si eu o intrebare pentru posesori acestui tip de motor legat de consum. Va va consuma mai putin in treapta 4 decat in 5 la un mers constant de 90km/h? Pentru eu am ramas cu gura cascata sa vad ca masina mea consuma mai putin 3-3.3% in treapa 4 ,fata de 5 care imi arara 3,5-3.7. Si am mers cu treapta 4 vreo 30km sa fiu lamurit ( sa nu fie vale, deal etc). A mai observat cineva lucrurul asta?
Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk
Leave a comment:
-
Vezi sa nu ramai fara ulei la pompa de servodirectie, ca iti va merge volanul ca la camioanele vechi romanesti ... mergi in service sa vezi si de problema asta ... offtopic ...
Leave a comment:
-
Nu inteleg la ce conducta te referi, însă daca te incurajaza in vrun fel, la mine tot rezervorul ala de ulei e majit debulei însă nu pierde ulei, de ce manjit nu stiu. Dar nici nu complic sa aflu , asa e de cand am cumparat-o(sh).
Leave a comment:
-
salut. In sfirsit ---- s-a aprins martorul de prezenta apei in filtrul de motorina. Masina tot da in nas pina sa oprit motorul, iar atunci am fost si am schimbat filtrul de motorina. Dupa ce am plecat de la service am mers cam 300m dupa care s-a aprins din nou senzorul iar masina s-a oprit,,... m-am intors inapoi la service(Dacia--Renault), iar nea maistru Manivela a facut o proba cu masina, si ce credeti ca a constatat el__MASINA MERGE FFFF BINE si ca e normal sa stea senzorul de prezenta apei in filtru aprins ca asa fac multe masini.Dupa proba imi preda cheile masini ca sa plec, dar surpriza masina nu mai pornea . Cind a vazut a venit cu un mare baros de vreo 2kg si vroia sa bata cu el in pompa de injectie, vezi chipurile ca pompa e blocata. L-am oprit. Atunci au decis sa o bage pe rampa in servis, unde au pus testerul pe ea. Supriza calculatorul nu vedea sistemul e injectie. Inainte sa puna testerul erau adunati circa 7-8 meseriasi unul mai destept decit altul( au scos motorina si o tot miroseau , parca erau ca drogatii),iar dupa tester s-au uschit unul cite unul, ramanand in final doar cel de la tester.Ce credeti ca avea masina? cablul masa de la calculatot se slabisa piulita si faca scintei, iar calcu nu mai vedea sist. de injectie---iar in trafic ala se misca facea scintei iar calculatorul o lua razna si da consumul cum vroia el aci crestea aci scadea. Dupa ce a strins piulita problemele s-au rezolvat. Vineri am facut un dum pina la Craiova iar consum 4,2. Va multumesc pentru sfaturi.Numai bine si drumuri bune.
ieri, cind am zis ca s-au cam sfirsit problemele , am depistat alta cred ca imi curge ulei de la servodirectie ( ulei pe conducta la motor).Am bagat mina la conducta si am mers cu ea pina aproape de aripa din sting si era ulei din ce in ce mai mult, dar jos sub masin nu era picat, ce crede-ti ca ar putea fi? Sa fie conducta sparta?
ieri, cind am zis ca s-au cam sfirsit problemele , am depistat alta cred ca imi curge ulei de la servodirectie ( ulei pe conducta la motor).Am bagat mina la conducta si am mers cu ea pina aproape de aripa din sting si era ulei din ce in ce mai mult, dar jos sub masin nu era picat, ce crede-ti ca ar putea fi? Sa fie conducta sparta?
ieri, cind am zis ca s-au cam sfirsit problemele , am depistat alta cred ca imi curge ulei de la servodirectie ( ulei pe conducta la motor).Am bagat mina la conducta si am mers cu ea pina aproape de aripa din sting si era ulei din ce in ce mai mult, dar jos sub masin nu era picat, ce crede-ti ca ar putea fi? Sa fie conducta sparta?
Leave a comment:
-
consum dupa cateva drumuri lehliu-bucuresti pe A2(140km/h) si vreo 30 de km in bucuresti, in total 272km: 5.2l/100, viteza medie 58,5km/h, si consumati 14,2litri. Multumitor. Daca ma invata cineva cum pot pune si pozele as fi recunoscator.
Leave a comment:
-
ciudat de mult, a6 2.0, 170 cp, bucuresti cu a.c: 9.2, golf 6, 2.0, 140 cp, dsg. bucuresti cu a.c in jur de 7
Leave a comment:
-
Evita acel petrom,sfatul meu,este o benzinarie foarte veche cu rezervoare extrem de ruginite si cu angajati...care mai lungesc carburantul cu ce crezi,cu apa ;)Originally posted by segaman View PostDe obicei alimentez de la Petrom (iesire spre Popesti).Crezi ca consumul asta gigant e din cauza asta? azi pe la prinz am intrebat si eu un vecin care are de la servici un Van 1,5 85cp de consum in oras cu ac; stiti ce mi-a zis ca lui ii consuma 10%;si ca consumul meu e bine......nu cred asta, totusi e un diesel.Sincer sa va spun mi-a cam pus capac asta cu consumul. Mai dati-mi cite o idee. Va multumesc,si imi cer scuze ca va ca-m plictisesc cu a mea problema.
Eu am masina din 2006 februarie,am fost primul ei barbat cu acte-n regula,de atunci si pana acum am alimentat numai si numai de la OMV,niciun fel de problema,niciun fel de mizerie si niciun mililitru de apa in motorina.
Acum imi cer scuze ca m-am bagat desi eu am alt model de logan DCI,cel de 48kW/65cp
Leave a comment:

), si avea consum de 10%.
Leave a comment: