If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pai tu vrei si putere (remapare) si comsum de 5.
Adica ai f.te dar n-ai da din cur.
Nu le poti avea pe toate...
bun raspuns
--------------------------------
azi am si io 6,4 in oras dar stiu de ce ca am cu ce
------------------ padurarud
cand nu mai tragea am schimbat filtru de motorina si vruuuuummmm ,fara sa intreb prea multi "vraci"
Revin
Eu am spus ce arata cb pe afisor. Arata total aiurea si spun ca reprizele de aglomerat sau de liber sunt destul de mari(in functie de perioada la care lucrez)
Iar consumul real calculat la plin plin in oras e cam de 8. Cam mult cred avind in vedere cam am avut inainte alt logan dar de 70cp si era pina in 7.
S-ar putea sa am totusi si o problema ceva ca nu prea mai are forta in ea.
Eu spun ca este tocmai invers : atunci cand mergi bara la bara consumul creste - nu scade - iar cand ai drum mai liber mai scade ... in bucuresti e de inteles un consum mediu mai mare, dar nici nu cred sa se ajunga la o valoare de 7.5 - 8 % ... daca am gresit, astept pareri si din partea altor colegi ...
Pe ultimii 280 km facuti doar in Bucuresti CB imi arata 6.8% dar asta si pentru faptul ca o parte din acesti km a fost facuta pe la 23:00 cand scap de la servici si este destul de liber.
Urmatoarele 2 saptamani lucrez 9-18 si daca vremea se mentine ca si pana acum(fara sa apara nameti si temperaturi mult sub 0) media de consum probabil o sa urce undeva la 7.3-7.5% din cauza aglomeratiei la orele respective.
Daca se lasa cu zapezi si geruri consum mediu ajunge pana la 8.5-8.7%(cel putin asa s-a intamplat ultimii 3 ani).
Traseu: Bucuresti - Calarasi(A2 pana la Dranja si restul de ~ 30 km pe drumul Slobozia-Drajna-Calarasi) si retur pe acelasi traseu adica in total ~ 260 km
Viteza: nu am scazut sub 130km/h decat atunci cand am fost nevoit adica rar si pentru intervale scurte, restul in intervalul 130-160km/h
Incarcare: 3 persoane fara nici un bagaj
Medie consum conform CB: 6.4%
La fel de bine se obtine si 4.X% pe acelasi traseu, acelasi numar de persoane in masina dar mers cu 110km/h(si cam asa merg de obicei, acum eram ceva cam presat de timp si imprejurari ).
Ma apuca nervu' cand aud/vad "mers sportiv, consum 4.X%". Vorba lui Cezar ce inseamna la voi mers sportiv? Ii dati cateva reprize de forja sau 2-3 depasiri in viteza si clasificati acel drum ca fiind facut la "mers sportiv"??
Drumul pe care am mers eu are multe viraje si intradevar viteza medie nu e foarte mare nu pot face nici macar 100, folosesc rar treapta 5. De ex in treapta a 5-a pe autostrada la 120km\h mers constant am consum de 5.2 5.3. Intradevar daca mergi ca nebunu treci de aceasta cifra de 5.4 da nu cred ca sari cu mult de 6.
Ai uitat sa adauagi ca la acel mers sportiv de max 150 km/h, preponderent este mersul cu 110 km/h, ca sa poti scoate medie de 5.4.
Toti aveti o dambla: daca o accelerati de cateva ori, pe distante lungi, gata, ati si mers "sportiv". Se atinge un pick al unei viteze, sau al unei rpm, dupa care lasati de inteles cum ca ati mers constant astfel, si cand colo,, doar pe alocuri, in rest distanta fiind parcursa cu viteze regulamentare.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: