Consum 1,5 DCI 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • soboBN
    replied
    Am eu poza cu 0.4%. Pe bord poti, pt ca l-am resetat in varful unui deal, si vreo 5 km am coborat in frana de motor, plus unele accelerari usoare in anumite locuri. In rest, cel mai bine scot 3.0, 3.1 vara. Acum cu iarna greu scot 4.3 la un drum intins, trebuie sa merg incontinuu, sa nu se raceasca motoru daca fac opriri dese.

    Leave a comment:


  • stefanel
    replied
    Am o curiozitate mare si anume, pana unde se poate scadea consumul la un diesel ?
    Am facut mai multe experiente si postez doua poze de la ultima experienta. A mai facut cineva asa ceva ?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • cosmin83
    replied
    parcus romania-ungaria-slovenia si italia mers constant 130 si uneori la depasiri 150 am scos consun 4,4-4,6,iar la 160-180 mers constant inapoi venind acasa mam grabit consum 6,0-6,5.

    Leave a comment:


  • Bogdan_p
    replied
    Cluj-Rodna(Bistrita Nasaud) si retur, 4 persoane in masina si bagaje:
    -distanta parcursa 320km
    -viteza medie 61.5km\h
    -consum 4.0

    Leave a comment:


  • Daniel68
    replied
    Cutia TL4 este montata pe Duster 4x2, nu pe Logan. Pe Logan e JR5.

    Leave a comment:


  • Marcy
    replied
    Bucuresti-Pitesti-Curtea de arges-Novaci-Ranca-Transalpina-Petrosani-Hunedoara-Turda-Sighisoara-Brasov-Bran-Predal-Bucuresti= vre-o 1200km
    consum 4.0 (48L pe cb)

    Leave a comment:


  • Eu4yas
    replied
    Offtopic

    Nu vad sa te-ajute in mare fel o alta cutie, alte rapoarte ce depind de cateva variabile.
    Spre exemplu la megane-ul de 85 cp este aceeasi cutie ca la logan.
    Nu stiu daca se potriveste la fix pe logan sau ce modificari implica.
    Nu stiu nici cat costa din pacate....
    Iti spun nu stiu pt ca nu m-a interesat pana acum....

    Te pot ajuta doar cu codul ei, TL 4 este.

    Leave a comment:


  • stefanel
    replied
    amanunte

    Originally posted by Eu4yas View Post
    Iti multumesc de remarca, esti dragut dar cred ca am priceput ce se "vorbeste" p-acilea inainte ca dumneata sa ai cont pe acest forum, fara niciun pic de falsa modestie.

    Ca si idee, eram sigur ca va exista un post de genul celui de mai sus. Sa edific, am pus postul pur informativ, sa cream o idee, sa vedem un pic de diferenta si-apoi sa tragem niste concluzii. In fapt, este acelasi K9K, cu alta aerodinamica (o ascutitoare), un pic fortat in 105 cp, cu plusul la cutia de viteze.
    Daca la logan avem 130 la 3000 rot/min, cu aceasta cutie avem 130 la 2500 rot/min in viteza a VI-a. Totusi, va spun si masa acestei masini care eu zic ca echilibreaza un pic raportul, 1387 kg.

    Cu scuzele de rigoare daca am deranjat,
    Cristian

    P.S. Salutari lui 77Sky, sunt curios de cum mai sta dansul cu consumul .
    Te rog, ceva amanunte despre cv 6+1, respectiv:pret, cum se monteaza, ce modificări trebuie facute, etc.
    Multumesc !
    P.S. Merge si pe mcv ?

    Leave a comment:


  • FLR
    replied
    paule ai scos bine cu AC pronit...(cum e cu diesel fata de benzina )

    Leave a comment:


  • Eu4yas
    replied
    Iti multumesc de remarca, esti dragut dar cred ca am priceput ce se "vorbeste" p-acilea inainte ca dumneata sa ai cont pe acest forum, fara niciun pic de falsa modestie.

    Ca si idee, eram sigur ca va exista un post de genul celui de mai sus. Sa edific, am pus postul pur informativ, sa cream o idee, sa vedem un pic de diferenta si-apoi sa tragem niste concluzii. In fapt, este acelasi K9K, cu alta aerodinamica (o ascutitoare), un pic fortat in 105 cp, cu plusul la cutia de viteze.
    Daca la logan avem 130 la 3000 rot/min, cu aceasta cutie avem 130 la 2500 rot/min in viteza a VI-a. Totusi, va spun si masa acestei masini care eu zic ca echilibreaza un pic raportul, 1387 kg.

    Cu scuzele de rigoare daca am deranjat,
    Cristian

    P.S. Salutari lui 77Sky, sunt curios de cum mai sta dansul cu consumul .

    Leave a comment:


  • cat_alex52
    replied
    Hmmm ... aici, pe acest topic se discuta despre "Consum 1.5 Dci, 85 Cp - Logan " (cutie 5+1 viteze) si nu de megan-ul cu 6+1 ... exista o diferenta intre aceste doua masini : confort+pret+calitate+ etc. ... asta ca sa pricepi despre ce se "vorbeste" acilea :-)

    Leave a comment:


  • Eu4yas
    replied
    Postez si eu.

    1.5 105 (K9K), 6 trepte.

    Bucuresti - Giurgiu - Veliko Tarnovo - Stara Zagora - Haskovo - Kardzali - Zlatograd - Thermes - Kavala - Sythonia - Plimbari in zona - Sythonia - Salonic - Sofia - Pleven - Giurgiu - Bucuresti.

    2300 km, aerul conditionat folosit in proportie de 65 - 70%, 4 persoane, portbagaj full pe circa 1600 de km.

    Per total consumul mediu a iesit la 4,9%.

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Daca nu este cu suparare, postez un consum pentru troaca mea diesel, ca sa se poata face o mica comparatie.

    KM parcursi 2500
    viteza medie 48 km/h
    Ruta: Bucuresti-Pitesti-Turnu Severin-Serbia-Kosovo-Muntenegru-Croatia-Albania-Macedonia-Bulgaria-Calafat (nu o luati pe drumul asta ca va rupeti masinile)-Pitesti-Bucuresti.
    Consum: 5.2

    Conditii de mers: cred ca 80% au fost numai serpentine. 50 km mers prin Albania numai cu treapta 1 pentru ca idiotii astia nu au drumuri!!!!! In restul tarii au existat drumuri, insa pe ruta Muntenegru-Albania (tirana), cucu...Numai poteci pietruite in curs de astfaltare. Ac pornit in majoritatea timpului.

    Una peste alta foarte ok consum. Cred

    Leave a comment:


  • petronel
    replied
    Salut.Plecat astazi BUC-LEHLIU mers pe A2 cu viteza constanta 120-130la ora ,aratat CB un consum mediu de 5,1.Am uitat ,fara AC pornit.

    Poze consum

    Incarca, te rog, pozele DOAR cu functia de Gestiunea Atasamentelor. Cele atasate anterior au fost sterse ("invizibile").
    Multumesc!
    Last edited by 77sky; 13 August 2011, 22:14. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Sunt de acord cu Shakar, nici mie nu-mi arata diferente mari intre consum CB si consum metoda plin-plin. Si am verificat acest lucru de mai multe ori !

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google