Tuning 1.5 dci 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tuning 1.5 dci 85 CP

    Prin metoda flash tunning se poate ajunge usor de la 85 Cp (200 Nm) la 107 Cp (245 Nm) la pretul de aici. Masina mea este momentan in garantie 3 ani, insa deja ma gandesc la un tunning la motor, ma intereseaza cateva date tehnice, poze despre turbosuflanta de pe megane sau clio, varianta standard de 100 Cp (78 KW), banuiesc ca este cu geometrie variabila,daca nu gresesc are codul

    Code 54399880030 OE Part number 8200405203 - 8200507856 - 7701476183

    Daca este asa cum cred eu dupa flash tunning se va ajunge la 130 Cp (96 KW) si aproximativ 285 Nm ...


    pentru cei interesati mai propun si turbosuflanta garrett GT15 , mentionez ca nu cunosc sistenul de montare al turbosuflantelor (ma refer la flanse si gurile de admisie si evacuare) banuiesc ca trebuiesc facute modificari.
    Attached Files
    http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

  • #2
    Originally posted by mdi_pro View Post
    ...........
    Daca este asa cum cred eu dupa flash tunning se va ajunge la 130 Cp (96 KW) si aproximativ 285 Nm ...
    ..........
    In cazul asta trebuie schimbata si cutia de viteze... JR5-ul nu cred ca rezista la un cuplu asa mare. Felixb poate sa confirme.

    Comment


    • #3
      de asta ma tem si eu, cred ca va fi necesara o cutie 6 rapoarte
      http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

      Comment


      • #4
        foarte tentant

        Comment


        • #5
          Cu sase rapoarte cred ca e cam mult (n-o sa mai aiba putere motorul in tr 6), dar nu imposibil. Cred, totusi, ca o cutie cu sase rapoarte ar fi mai potrivita pt MCV, pentru a mai reduce consumul in regim de croaziera.

          Comment


          • #6
            eu unu nu imi fac griji de motor, cu tubina schimbata, daca tine pe megane o sa tina si pe Logan ...cutia jr5 cred ca suporta pana in 250 Nm, asta nu am luat in calcul pana nu mi-a deschis Sp!ke ochii, are dreaptate legat de cutia in 5 (jr3 la 200 Nm crapa, in fuctie de talpa soferului mai devreme sau mai tarziu)... nu stiam de felixb ... se vede ca n-am prea stat pe acasa... incep sa cred ca ma agit degeaba si am visat frumos...
            http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

            Comment


            • #7
              e suficient daca urci puterea la un 107CP si cu un cuplu de 240-245nm si asta obtinuti din motorul de 85CP care e acum pe logan.
              Daca cuplul va fi mai mare in mod sigur cutia JR5 nu face fata si o sa cedeze.

              Comment


              • #8
                eu unul ma multumesc cu atat deocamdata dupa vreo 4 - 5 ani sigur apare ceva noi si o schimb (binenteles logan)

                Comment


                • #9
                  cea mai mare belea e cu elecronica trebuie schimbat calc, in fine... fiecare ii face ce vrea 107 merita dupa ce mai scadem garda am vazut pe aici suspensia ajustabila si mi-a facut cu ochiul, incerc sa fac rost de pret ceva mai jos .. mi se pare scumpa.
                  http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                  Comment


                  • #10
                    Daca vrei sa scoti cai (130) din K9K de 85 trebuie sa schimbi turbina, racitor de aer,Injectoare (Neaparat piezo)Si multi ,multi euro de nu merita! cumperi un motor ca sa fi sigur pe el si asa la capitolul fiabilitate sincer nu il vad bine Nu vorbesc de cel de 85 cai ci de ceea ce ar iesi sa modifici unul.In plus daca il poti scoate ,nu rezista cutia!
                    Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                    Comment


                    • #11
                      )...
                      cred ca abandonez idea cu 130 cp poate 107 cp si atat
                      http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                      Comment


                      • #12
                        eu zic sa te rezumi la o simpla remapare din care scoti 20CP si e suficient si te costa si rezonabil si nu trebuie sa schimbi nimic ca si piese pe masina.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SUPERCAR View Post
                          eu zic sa te rezumi la o simpla remapare din care scoti 20CP si e suficient si te costa si rezonabil si nu trebuie sa schimbi nimic ca si piese pe masina.
                          total de acord tinand cont de faptul ca si la 85 cp merge ff ok la 107 cp dupa remapare cred ca supersuficient ptr un motor de 1500 cc diesel , parerea mea .
                          ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                          Comment


                          • #14
                            oricum ati face, degeaba puneti vgt pe motor ca emu nu stie s-o gestioneze. deci ramaneti la turbina fixa, ca daca o mariti, riscati sa va alegeti cu un turbo-lag cat un sfarsit de saptamana. asa ca remapare de la 85 la 105 e arhisuficient si cel mai ieftin, riscul minim din toate variantele expuse...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              SPUNETIMI SI MIE DAR MAI EXPLICIT CE INSAMNA REMAPARE - chiar nu stiu (si cat costa)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google