Masina Puturoasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina Puturoasa

    am un logan din 2006 si nu vrea sa fuga mai tare de 140 km la ora.are 53 000 de km.

  • #2
    ce motor ai 1.4?

    Comment


    • #3
      da.
      sunt incepator pe forum pe aici. nu am dat destule detalii.
      am un logan 1.4mpi. sa fie problema de la bujii? nu le-am schimbat niciodata.

      multumesc.

      Comment


      • #4
        O recomandare ar fi ca atunci cind nu stiiceva sa te duci la un mecanic BUN si sa iti spuna el ce are.Toti de aici iti pot spune ce au patit ei,ce banuiesc sau ce au auzit.Se poate intimpla sa iti fie dat si raspunsul dar tot asa o sa primesti si alte piste eronate si banuiesc ca nu doresti sa incerci tot ce se spune aici.Cind vei afla iti va fi de ajutor data viitoare si nu mai te duci la doctor.Si binenteles spui si aici ce a fost pentru cei ce au memorie buna si tin minte.
        sigpicPasionat de MCV si natura

        Comment


        • #5
          nu fuge mai mult de 140 in treapta 5? incearca sa retrogradezi si sa te duci cu a 4-a cat mai mult (peste 150) si dupa sa schimbi a 5-a. 1.4 are viteza pe carte 163, pe bord ia pana la 170 in cazuri bune, sunt si cazuri de vant puternic in care nu poti depasi 140. bujiile la mine in carte scrie sa fie schimbate la 60 000 deci ar fi cazu sa te gandesti sa le schimbi.

          Comment


          • #6
            Originally posted by mateiion63 View Post
            da.
            sunt incepator pe forum pe aici. nu am dat destule detalii.
            am un logan 1.4mpi. sa fie problema de la bujii? nu le-am schimbat niciodata.

            multumesc.
            si eu sunt incepator nu cred ca este de la bujii si a mea tot din 2006 este si fuge cat de cat 170... poate ai invatato puturoasa glumesc:P

            app la cat schimbi vitezele?

            Comment


            • #7
              trage tare pe treapta 4 ,incearca sa dai 5 cand vezi ca numai poate.....

              Comment


              • #8
                Originally posted by mateiion63 View Post
                am un logan din 2006 si nu vrea sa fuga mai tare de 140 km la ora.are 53 000 de km.
                Salutare, bun venit pe forum! La ce turatie schimbi vitezele? La drum lung iti recomand sa schimbi mai sus vitezele, de la 3500 in sus, mai ales viteza a 4a... Ar trebuii sa atingi 160km/h fara probleme. Numai bine!
                sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                Comment


                • #9
                  la drum lung se schimba cum se schimba si la "drum scurt". doar ca in acest caz, in care vrei sa folosesti toata puterea motorului ar fi bine sa schimbi undeva aproape de limitare (5900). te sfatuiesc sa nu folosesti astfel de viteze decat daca e necesar, vei avea un consum de aproximativ 11l/100km ceea ce nu e prea atractiv.

                  Comment


                  • #10
                    ai cumva drumuri pentru viteze mai mari in romania? la 1,4 cel mai mult am atins cam 165 dar in germania, retine este motor de turatie daca schimbi treptele de viteza la turatii joase nu ai cum sa urci la viteze mai mari. a-v-a este viteza de croaziera nu poti sa ridici viteza cu ea . da-i turatie un treptele inferioare dar mai bine nu o omora

                    Comment


                    • #11
                      Eu nu inteleg treaba asta cu "motor de turatie" pe logan, daca 1.4 "este de turatie" , care motor pe benzina "nu este de turatie"? Scrie undeva in carte ca e de turatie? Daca pe 1.4 e motor de turatie, motoarele de pe motociclete de ce sunt, "de supraturatie"?
                      On topic: Eu consider ca 140 km/h este suficient, pentru strazile noastre...

                      Comment


                      • #12
                        avem si drumuri unde merge sa mai dam si un 200)). (nu neaparat la logan). 140? eu o singura data am trecut de 140, am incercat sa vad cat duce si am schimbat in treapta a 5-a la 130-140, nu mai stiu sigur, dar stiu ca m-a dus pana la 160+. (<170, in jur de 163).

                        oricum va dau dreptate. nu ai nevoie de 160;)
                        Last edited by andr3w; 11 February 2011, 00:23. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          @vasile se spune motor de turatie la orice motor pe benzina. era vorba aia ca sportivitatea incepe unde se termina turatia unui diesel. pentru un motor pe motorina (cu turbina) nu trebuie neaparat sa dai pana aproape de limitare pentru a avea o accelertie buna avand cuplu foarte jos pe cand la o masina pe benzina (in special aspirata) trebuie sa te duci pana la puterea maxima pentru a stoarce tot ce poate motorul.

                          Comment


                          • #14
                            @radu: se poate rula si 250 multi km, atat aici cat si in alte tampenii de tari (Bulgaria).

                            In primul rand verifica presiunea in pneuri.

                            Comment


                            • #15
                              Filtrul de aer a fost schimbat vreodata?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google