Masina Puturoasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cum de nu i-a propus nimeni sa mai deconecteze bateria pentru o noapte? Nu mai e valabila treaba aia cu invatarea parametrilor,stilul de mers al soferului? Poate omul nu a mai incercat sa atinga viteze mari de demult.Umbla mult prin oras,nu-i da talpa si are si calamina la greu...arde-o putin la turatii mari si incearca dupa aia ce ti-au recomandat baietii...e doar o parere.

    Comment


    • #17
      Originally posted by o8MeLC View Post
      @vasile se spune motor de turatie la orice motor pe benzina. era vorba aia ca sportivitatea incepe unde se termina turatia unui diesel.(...) la o masina pe benzina (in special aspirata) trebuie sa te duci pana la puterea maxima pentru a stoarce tot ce poate motorul.
      Inseamna ca si motorul 1310 de pe vechea dacie era de turatie? Il faceai praf daca il turai, il segmentai in fiecare luna
      Din slabele cunostinte asociez turatia cu uzura marita...

      Comment


      • #18
        ECU invata anumiti parametri, insa mult sub performantele obtinute in urma unei remapari.
        Cum din urma unei resoftari viteza maxima nu creste cu mult mai mult, nu vad cum ar creste in urma "mersului agitat".
        Sau poate sunt eu prost si nu-mi dau seama...

        Comment


        • #19
          sanderizer ... citeste un pic semnatura mea ,mai precis primul rand .
          cand vorbim de motor de turatie eu cam inteleg tot ce treceva de 7500-8000 .
          In rest , asa functioneaza orice benzina, face putere in ture mari ,dar aia nu inseamna ca e motor de turatie )
          Cezar , ecu invata parametrii pentru mersul decent al masinii .La WOT ( wide open throttle) sau pedala blana in termeni romanesti se merge pe harta de injectie scrisa in calculator .
          Last edited by Cristi_Xp; 11 February 2011, 16:08.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            Originally posted by mateiion63 View Post
            am un logan din 2006 si nu vrea sa fuga mai tare de 140 km la ora.are 53 000 de km.

            Ce benzina folosesti?Eu iti recomand alto 101,e diferenta mare fata de aia de 95

            nu mai scrie ingrosat .
            Last edited by Cristi_Xp; 12 February 2011, 13:57.

            Comment


            • #21
              E oarecum ciudat pozitionata pedala de accelaratie si poate nu esti obisnuit cu ea,e mocheta care-ti da senzatia ca esti la podea dar daca apesi mai tare s-ar putea sa ai surpriza sa vezi ca merge.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Cezar View Post
                ECU invata anumiti parametri, insa mult sub performantele obtinute in urma unei remapari.
                Cum din urma unei resoftari viteza maxima nu creste cu mult mai mult, nu vad cum ar creste in urma "mersului agitat".
                Sau poate sunt eu prost si nu-mi dau seama...
                Excuse me,eu nu am zis ca o deconectare echivaleaza cu o resoftare.Si nu a zis nimeni ca ai fi prost..."mersul agitat" nu creste poate viteza maxima,dar poate devine mai fasneata masina.Eu daca merg 95% in oras cu turatii mici,fac prost,daca (,) cateodata ii mai dau si talpa la 5000 rpm? Ma gandesc la calamina aici.

                Comment


                • #23
                  Am facu o comparatie: castigurile obtinute dintr-o resoftare vs castigurile obtinute dintr-o "recalibrare".
                  In cazul resoftarii se castiga ceva cai putere, iar viteza max nu prea creste.
                  Si sa nu uitam ca in cazul WOT (cum bine spune Xp-ul), ce calibrari si-a facut ECU = wax.

                  Asadar, problema este din alta parte, nu din lipsa talipii

                  PS: da, ai dreptate ca masina ar fi mai fasneata, insa nu asta se discuta aici.

                  Comment


                  • #24
                    Exact...omul a intrebat de masina lui puturoasa.Presupun,ca sa se laude )

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by o8MeLC View Post
                      @vasile se spune motor de turatie la orice motor pe benzina..................
                      Hai nu ma innebuni ))
                      La Logan e motor care TREBUIE sa-i dai turatie sa scoti ceva de la el (1.4) , departe de a rezulta de aici ca e un motor de turatie (in particular e petarda).
                      Alea care au cuplu max la 4000+ rpm si au limitarea undeva la 8000 rpm poti sa spui ca sunt motoare de turatie.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by adyxo View Post
                        Ce benzina folosesti?Eu iti recomand alto 101,e diferenta mare fata de aia de 95
                        si vrei sa spui ca de la benzina nu ia mai mult de 140? totusi!!! eu i-am dat 160 cu benzina 95 si nu stiu cat de buna era pentru ca bagasem de la un peco no name pe la tara, plus ca mai mult de 70% dintre noi folosesc 95

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Octavian___32 View Post
                          Hai nu ma innebuni ))
                          La Logan e motor care TREBUIE sa-i dai turatie sa scoti ceva de la el (1.4) , departe de a rezulta de aici ca e un motor de turatie (in particular e petarda).
                          Alea care au cuplu max la 4000+ rpm si au limitarea undeva la 8000 rpm poti sa spui ca sunt motoare de turatie.
                          eu am explicat din ce cauza se spune motor de turatie la benzina, deoarece are mai multe ture decat diesel-ul. daca e sa gandim ca exista motociclete cu peste 12000 de ture (motogp ajunge pana la 18000) ar trebui sa spunem ca doar astea sunt motoare de turatii? inteleg ca vreti sa comentati sa aratati cat de tari sunteti dar uneori o faceti doar sa va mai bagati in seama. prefer sa ajutati omaneii care deschid topicuri, daca tot le cititi si nu sa cautati nod in papura la replicile altora.

                          on topic: eu aseara am mers pe un vant napraznic, daca deschideai usa in camp deschis fara doua maini si sa tragi de sus nu puteai sa o inchizi, si imi era foarte greu sa ajung la 130 in treapta 5. eu zic sa incerce cu a 4 cat mai sus si daca urca peste 150 inseana ca a avut putin ghinion atunci.
                          Last edited by o8MeLC; 13 February 2011, 23:01.

                          Comment


                          • #28
                            Aha, deci este motor de turatie pentru ca are mai multe ture decat diesel-ul... Multzam fain de explicatie! Interesant...

                            Comment


                            • #29
                              Va multumesc pentru sfaturi. O sa incerc sa pun in aplicare sfaturile voastre, bineinteles pe cele care voi considera ca sunt mai aproape de realitate.
                              Numai bine!

                              Comment


                              • #30
                                ai grija ce pui in aplicare...inainte de toate asigura-te ca toate sistemele sunt ok (cabluri, contacte, furtune, etansari, etc) apoi gandeste-te ce sa inlocuiesti ca sa mearga mai bine. un test comparativ cu o petarda din reprezentanta (te inscrii la test-drive) poate fi o comparatie buna...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google