Masina Puturoasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    da, e mare secret sa-i dai inspre 5000 sau chiar dupa
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #62
      cel mai bine blana pana iti taie alimentarea ))
      Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
      Cine este interesat ma poate contacta pe privat
      sigpic

      Comment


      • #63
        da, da, sigur, clar... pana sughite de doua ori "duuu-duuu-duuu-duuu", deja ai pierdut o secunda. ideea e sa-i dai fara mila, daca vrei sa mearga, dar sa nu sari calul cu mersul in limitare, ca nu castigi nimic.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #64
          legat de "masina puturoasa"......am mers intr-un logan 1.4+GPL si am ramas foarte impresionat de sprintul si de puterea motorului care il avea in depasiri si nu numai!!! proprietarul masinii mi-a spus ca a schimbat injectoarele, si a pus injectoare de opel astra sau vectra, numai retin bine (da nu a vrut sa spuna modelu, pe motiv ca el a cautat mult treaba asta, si sa caut si eu :-w )
          ....si a spus ca are consum de 6.2 la 120km/h pe gaz...
          .....eu am tot un logan 1.4, dar fata de al meu ala era masina de cursa!!!!
          ...vreau sa stiu daca a mai facut cnv trb asta sau daca a mai auzit!!! ...si sa-mi spcateva detalii despre trb asta!!! ms anticipat!!!.....

          Comment


          • #65
            bazaconii, in principiu. pt ca atat 1.6mpi, cat si 1.6_16v folosesc aceleasi injectoare ca 1.4mpi: bosch ev-14. a mai vrut unu' p-aci sa puna debitmetru de vectra de 2 litrii pe corsa de 1.2, sa mearga mai tare corsa. o sa mearga. maxim. blana. viteza infinita...asa si cu injectoarele alea, care i-or dat 50 de cai si i-or scazut consumul, bea pe gaz mai putin decat pe benzina la viteza aia
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #66
              Originally posted by andreey View Post
              l.......................
              ....si a spus ca are consum de 6.2 la 120km/h pe gaz...
              .....eu am tot un logan 1.4, dar fata de al meu ala era masina de cursa!!!!
              ...vreau sa stiu daca a mai facut cnv trb asta sau daca a mai auzit!!! ...si sa-mi spcateva detalii despre trb asta!!! ms anticipat!!!.....
              Daca instalatia e regta corect, diferentele de performante intre benzina si gaz nu sunt notabile.

              Cat despre 6,2% la 120/h pe gaz, stai linistit...alta bazaconie.

              Comment


              • #67
                astea mi se par aberatii 1.4 e 1.4 nu poate sa ajunga la nivelu la un 1.6 degeaba o sa-i schimbi injectoare si chestii...problemele ar putea fi presinea din cauciucuri,filtru de aer foarte imbacsit s.a degeaba pui benzina de 101,99 nu o sa fie nici o diferenta daca motorul duce 160 poti sa-i pui ce benzina vrei ca nu o sa fie diferenta mai mare de cativa km/h
                MY CLA

                Comment


                • #68
                  Buna! nou si eu.incepator pe 1.5 65hp.spuneti mi,va rog,pe mine ce ma sfatuiti? cum sa schimb pentru a evita problemele cu injectia?multumesc!

                  Comment


                  • #69
                    nu inteleg ce vrei sa spui...ca sa te feresti de probleme schimba toate consumabilele la timp ,de origine si daca le faci toate ca la carte nu o sa ai probleme cu nimic
                    MY CLA

                    Comment


                    • #70
                      scuze!ma refeream la viteze.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by PrEsTiGe View Post
                        astea mi se par aberatii 1.4 e 1.4 nu poate sa ajunga la nivelu la un 1.6 degeaba o sa-i schimbi injectoare si chestii.......................
                        Daca schimbi/modifici ceva ''chestii'' il poti face sa fie oleaca mai tare decat un 1.6 mpi de fabrica.

                        Comment


                        • #72
                          bestfly schimbi ca si la o masina obisnuita 2000-2500 nu are rost sa o forjezi nu e bine sa mergi cu ea foarte turata daca poti sa ii dai o treapta superioara dar nu e bine nici sa o tii subturata schimbi normal cand ti se pare ca motorul ''cere'' sa schimbi 2000-2500 e suficient daca schimbi la 2500 e perfect @octavian ca sa ajungi la nivelul unui 1.6 costa destul de mult si intr-un fel ''fortezi'' motorul sa nu mai functioneze in parametri normali
                          MY CLA

                          Comment


                          • #73
                            Nu vorbim de costuri , fiabilitate etc.
                            Era doar o remarca la afirmatia ta ca 1.4 nu poate ajunge la nivelu 1.6, orice i-ai schimba.

                            Comment


                            • #74
                              daca ne ajuta Dumnezeu, o sa vedem prin vara ce poate un 1.4mpi. martie e prea aproape, dar pt mai-iunie sper sa fie aproape gata "tiganiile"
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #75
                                multumesc! intuisem deci bine turatia de schimbat .... intr un final. initial schimbam sub 2000. tot mai auzeam ca noi nu stim sa mergem cu diesel ca nu stiu ce calamina se depune... si m am gandit sa intreb.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google