Masina Puturoasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Prietenu'.....prietenu'...

    Tot zici de prietenul tau care te depaseste in urcare...SCHIMBATI MASINILE!
    Schimbati masinile si faceti niste urcari, forje, ...
    Atunci vei vedea daca e difernta intre masini sau intre soferi.
    Dupa experimentul asta mai vedem....

    Comment


    • #92
      o idee buna

      Comment


      • #93
        Originally posted by DaniD View Post
        Daca ai condus masina subturat pana acum, nu te mira ca in aceeasi treapta de viteza alt logan 1.4 merge mai bine. Pune-te in masina, fa 60km fara sa-i dai mai mult de a 3a si sa nu scada turatia sub 4000RPM. Cand schimbi viteza, schimbi la limita. Nu schimbi pana cand nu taie. O sa vezi ca-si va reveni. O resoftare nu strica, dar nici minuni nu face.
        De altfel, cand urci un deal, ii dai a 3a si te urca fara probleme. Economisesti in alta parte nu in munti...

        De unde mama naibii scoateti ideile astea ? Aceast principiu se aplica doar la motoarele turbo. Deoarece un motor cu turbo este mai puternic ca unul identic fara turbo. Nu mai lucreaza turbo cum trebuie daca il ti subturat mereu, iar unul care merge corect o sa mearga mai tare.
        De exemplu la un A4 1.9TDI de 116cp, nu vroia nici in ruptu capului sa treaca de 160km/h deoarece trebuia curatat turbo, pe cand alta masina cu acelasi motor trecea de 180km/h.
        Dar la motoarele aspirate nu inteleg. Ce se infunda ? Iarasi va aud ca asa ati invatat masinile. Adica producatorul cand a facut masina una a invatat-o sa prinda 200 si sa fie racheta sa urce dealul, si alta sa prinda suta in 20sec si sa urce doar cu treapta I ? Asa deduc din unele posturi.
        Din cate am observat singurul care stie cu ce se mananca aceste detalii este domnu Seba pe care il respect. Restul stiti doar ,,asa inveti motorul", ,,remapari si prinde 300", si am mai auzit si asta (Logan cu motor de polizor 1.400cmc3, pierde putere cand urca un deal). ))))))))))))))))))))))
        Incearca un 3.0TWIN-TURBO cu 306cp, poate la ala ai noroc si nu pierde asa multa putere.
        Poate colegu ala al tau ce trece pe langa tine are motor de 1.6 sau are ceva modificari. Si are logo ala cu 1.4MPI si il crezi. Sau el era gol si tu erai incarcat.
        Am vazut ceva ce mi-a placut. Un 540i cu emblema de la 520i, iar toti se mirau de ce fuge asa tare cand il vedeau la semafor.
        Last edited by CSH; 6 August 2012, 13:37.

        Comment


        • #94
          Ce sa spun,e prieten si coleg de munca,suntem vecini,si nu are nici o modificare la masina.Dar sa nu va ganditi,ca atunci cand ma depaseste in deal trece ca glontu,ii trage mai bine masina.De curiozitate o sa schimbam masinile,sa vad si eu diferenta.Ce sa spun,a lui urca mai bine decat a mea

          Comment


          • #95
            @CSH: Eu nu am zis ca se infunda orice la masina si nu am zis ca a fost invatat astfel sau orice ce ai mai zis tu pe acolo.
            Inainte sa te repezi in halu asta la om, citeste inca o data postul! I-am zis sa nu conduca subturat. Pe de alta parte, se pot depune depuneri in catalizator care ingreuneaza evacuare si astfel poate pierde din putere. Sau poate si catalizatorul ,,murdar,, e doar o prostie?

            Comment


            • #96
              La benzinarele de la logan nu are cu ce sa se infunde catalizatorul, ati vazut voi funingine pe tobe sau fum scos de logan MPI?

              Comment


              • #97
                "Functionarea" corecta a catalizatorului cade in sarcina sondei lambda; nu distrugi catalizatorul daca mergi subturat; ECU corecteaza amestecul in vederea unor emisii corecte, in ceea ce priveste poluarea, prin semnalele primite de la acea sonda.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #98
                  @drogas: vrei o poza cu evacuare de benzinar, despre care ai putea jura ca e poza cu evacuare de diesel? cu toate ca masina nu fumega, chiptuning-ul, reprizele lungi si uneori si mersul subturat, iar peste toate, sonda a doua anulata din soft, asta e rezultatul. probabil trebuie sa dau jos catalizatorul sa-l ard cu flacara de gaz, apoi inca 3 ani n-o sa s evada nimic in evacuare, dar momentan e neagra ca la tractor. masina nu trage greu, nu sughita, nu bea ulei, nici o problema. totusi, esapamentul e sub orice critica.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #99
                    La mine e curatel esapamentul, foarte putin se cunoaste negreala, in schimb la un alt prieten tot benzinar dar alta marca era negreala serioasa. Si la 1.4mpi remapat era negreala serioasa.

                    Comment


                    • Da nu vad cu ce ar deranja ca esapamantul e negru,eu am diesel si e mereu negru si daca ar fi curat nu m-ar incanta cu nimic.

                      Comment


                      • la dizal e normal sa fie negru, la benzinar nu prea
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Da asta o stiam si eu.

                          Comment


                          • salut,
                            baieti, eu postez in ideea de a incuraja pe cei care au probleme "vitezometrice", sa mearga in service.
                            motor 1.4 MPI, fabricat in decembrie 2005, 84.000 km(50k i-am facut eu, restul nu stiu nimic de ei, eventuali km dati inapoi, etc, masina a fost trosnita usor-schimbat aripa fata, bara fata si usa sofer, asta mi-au spus de la cei din service, fara suduri, dupa 2 ani de la achizitie-deci, atentie la ce cumparati).

                            bun, clasic, 1.4 MPI-pe autostrada Bucuresti-Pitesti, 2 persoane in masina(cu tot cu sofer) viteza max arata pe bord 174-175km/h-eu cred ca se mai ducea 1km-poate 2km in plus, dar nu am testat.

                            subliniez ca nu are nici o problema in a ajunge la 165km/h, de aici in sus, situatia se desfasoara mai lent.

                            nu am intampinat nici un fel de probleme in a rula cu 150km/h afisati pe bord, pt mai mult de 1000km/deplasare, pe autostrazi dinafara RO; am facut pauze doar in benzinarii cand era rezorvorul mai golut.

                            zicea cineva de schimbat treptele, turatie etc. eu schimb dupa necesitati, dar incerc sa nu schimb sub 2500 niciodata, pt ca in treapta superioara turatia scade sub 2000 si simt motorul subturat(sunetul de motor subturat pe care il stie toata lumea banuiesc). "subturat" las motorul cand cobor, nu ca am o explicatie, dar daca tot nu trage...

                            cand sunt pe drumurile tarii, povestea se schimba, "ori conduc, ori trag pe dreapta"-ar fi motto-ul meu. asta inseamna ca e vai de el motor in depasiri, nu de putine ori CB-ul lasandu-ma fara gaz.

                            subliniez:motorul meu a vazut +3500 de turatii dupa o rulare de minim 50km, pt a fi calde toate piesele componente(am citit undeva ca de la un 35km este cald 100%).

                            cum spuneam, la 120km/h a vazut treapta a 3-a fara probleme, "pt a ma ajuta sa rup inertia" si sa efectuez in siguranta depasirea.

                            deci, cine nu ajunge la macar 163km/h-viteza garantata de producator, are cu siguranta o problema.


                            dacia logan nu este o masina de viteza, dar sa nu cadem in extrema cealalta considerand-o bicicleta. nu uitati ca masina poate in egala masura cu ceea ce poate soferul.
                            drum bun!

                            latter edit: dupa calcule in care am verificat rentabilitatea, am ajuns la concluzia sa folosesc benzine cu cifra octanica 100+. motorul se aude mult mai "cursiv" si nu se mai aude ca un tractor pe timp de vara cand AC este on. deci, nu cheltui in plus, consum vs pret, dar ma bucur de o functionare mai buna a motorului.
                            Last edited by cristianbucur; 19 October 2012, 12:42. Reason: tip combustibil
                            Laureate,1.4MPI

                            Comment


                            • Tu cred ca suferi de mania vitezei.
                              Nu masinile sunt o problema ci soferii care traiesc in ele.
                              Povestea ta imi da fiori si revad multe faze petrecute pe sosele.
                              Masina este lenesa cand nu este calcata cum trebuie.
                              A mea merge asa cum o plesnesc si nu am ce sa-i reprosez.
                              Cand am nevoie de depasiri atunci face depasiri rapide, dar si leneveste pe sosele cand o las mai moale.
                              Loganul are personalitate si daca te impaci cu asta atunci esti multumit.
                              Unii nu accepta si atunci intervine divinitatea.
                              Last edited by Revulsin; 20 October 2012, 01:17.

                              Comment


                              • si eu am tot 1.4 si asta vara veneam de la munte cu 5 pers in masina + bagaj si a luat lejer 160 .. defapt aproape toata autostrada pitesti-bucuresti si bucuresti-cernavoda a mers numai 160 ..
                                http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google