Dacia Logan facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tanara! A mea are 145000.....merge bine motorul trage chir super o singura problema are....un zgomot in zona admisiei ca de toba sparta dar asta numai in vit.1 si 2 dupa ce trece de 30 km/h nu se mai aude.....am verificat tobe....nimic, sunt ca noi...am schimbat tampoanele/bucsile(chinuiala mare, m'au rupt la maini la montaj) nicio diferenta.....

    Comment


    • Vezi racordul flexibil. Poate are scapari pe undeva.

      Comment


      • Nu am reusit sa identific asa ceva...tre sa o ridic pe elevator ca asa bagat pe dedesubt nu vad nimic.
        Ala unde ar trb sa fie? Intre catalizator si motor?

        Comment


        • Pt ca nu am gasit nimic legat de vopsea, pun aici.
          Feriti-va de Jet Expert ultimele pungi. Eu am folosit ani de zile Jet Expert, dar asa ceva nu am patit pana acum. Vedeti pozele.
          Nu au reusit fetele de la spalatorie sa ia. Nici nu stiu cu ce sa incers sa sterg. Clar lacul e patat.

          PS: Le-as face o plangere, dar nu mai am punga si nici bonul fiscal. Cine se gandea ca un lichid de parbriz scump, poate pata vopseaua/lacul.
          PPS: Bine si sistemul asta de aruncarea lichidului e unul mizerabil la Dacia. Dupa ca ca jumate ajunge pe parbriz, iar restul ajunge pe capota/coreserie, mai are si scapari la gurile de spritzuire, facand siroaie de lichid pe capota. De cand am luat masina s-au scurs zoaie pe capota, dar tot timpul s-au sters fara probleme.
          Attached Files
          Last edited by Archangel80; 3 July 2018, 14:53.

          Comment


          • Depuneri minerale, Oțet apoi clătit bine cu apă
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • merge si impotriva sarii din iarna ?

              Comment


              • Pentru urme de calciu da, dar trebuie tratat punctual și clătit bine la sfârșit - evident dacă nu s-a dus naibii stratul de vopsea
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Dupa vreo 2 saptamani cu Golful, mi s-a facut dor de Loganel. I-am facut o baie. Ultimele 5 zile a stat pe bara fara pornire si miscare. Probably cel mai intretinut Logan din Galati.....
                  Attached Files

                  Comment


                  • Originally posted by Archangel80 View Post
                    Are cineva vreo idee ce urmeaza sa pice la Logan dupa 5-6 ani de utilizare si cca 90k km?
                    In fiecare saptamana pica cate ceva. Nu mai suport. Saptamanal merg in service de vreo 3 luni incoace. Rulment dreapta fata, bielete si capete de bara, bascule ambele schimbate, culise piston etrier, scartait rulmenti si amortizoare spate. Mai nou claxonul nu functioneaza cand sunt aprinse pozitiile...deja nu mai am rabdare cu ea.
                    Din ce e facuta masina asta? Mamaliga cu scuipat? Maine poimanie ma trezesc ca ies cu scaunul pe sosea.
                    Ce probleme ati mai intampinat? Cred ca am sa o vand. Desi imi e mila de cel care o va cumpara. Cca 8000 lei am bagat in Logan in ultimele 4-5 luni punand la socoteala si distributia plus schimbul de ulei.
                    Ce ai enumerat acolo sunt consumabile, normal de schimbat la un moment dat in functie de cate gropi ai luat. Iti recomand piese de origine sau aftermarket mai rasarite, gen trw la bascule. Nu te uita la bani cand le schimbi pentru ca merita banul in plus. In rest distributia e ieftina, schimba si cureaua de accesorii cu rolele sa fii sigur. Dupa 5 ani neaparat si lichidul de servo si cutie. Pompa de apa merge schimbata cu distributia daca nu a fost folosit lichid de racire corespunzator. In principiu dupa ce le schimbi pe toate te mai tine lejer inca 5 ani, daca o menajezi la gropi.

                    Eu am 10 ani cu un ph2 pe taxi, 670k km gpl pe ea si am schimbat in halul urmator, in afara de articulatii: cutie de viteze la 550k (luata de la dezmembrari 80k km rulaj, 10mil cu tot cu montaj si 3 luni garantie), 2 kituri de ambreiaj (d0ar sachs am bagat), 2-3 pompe de apa pe original, un singur set de amortizoare monroe, arcurile sunt cele din fabrica , tamburii pe spate o singura data, discurile de frana pe fata o singura data, un radiator nou din cauza unui accident frontal, borcanul de apa a crapat la 650k. Probabil am mai uitat ceva dar cam astea sunt chestiile mai importante. Distributiile le fac la 50k sa fie treaba buna, la cat de ieftin e nu are rost sa ma risc, iar uleiul la 10k lm toptec4100.

                    Comment


                    • Originally posted by Archangel80 View Post
                      Dupa vreo 2 saptamani cu Golful, mi s-a facut dor de Loganel. I-am facut o baie. Ultimele 5 zile a stat pe bara fara pornire si miscare. Probably cel mai intretinut Logan din Galati.....
                      De ce blurezi numarul; ti-e rusine cu cel mai intretinut logan din oras?
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Da...m-ai ghicit.
                        E alegerea mea. Simplu. Iar fraza cu cel mai intretinut, a fost zisa pt fun. Nu cred ca e cel mai intretinut din oras....

                        Comment


                        • Originally posted by ezekiel View Post
                          Tanara! A mea are 145000.....merge bine motorul trage chir super o singura problema are....un zgomot in zona admisiei ca de toba sparta dar asta numai in vit.1 si 2 dupa ce trece de 30 km/h nu se mai aude.....am verificat tobe....nimic, sunt ca noi...am schimbat tampoanele/bucsile(chinuiala mare, m'au rupt la maini la montaj) nicio diferenta.....
                          Pierde si din putere in acele momente?S-ar putea sa auzi rateuri. Daca e asa, e bobina e inductie arsa. Asa am patit eu.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google