Motor 1.5 Dci 70 cai cu un piston topit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor 1.5 Dci 70 cai cu un piston topit

    Nu stiu daca sunt in premiera absoluta pe acest forum dar astazi am avut surpriza sa vad un motor de Logan Dci 70 de cai demontat complet si cu un piston TOPIT!!!...Cauza nu se stie exact dar moartea a survenit la 180 km/h (pe ceas) pe A2 dinspre Constanta dupa multi km parcursi in regimul asta. Personal suspectez uleiul prost sau schimbul de ulei nefacut la timp sau pur si simplu un viciu de fabricatie dar e putin probabil...masina avea vre-o 50.000 km.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

  • #2
    Intreb si eu...oare chiar nu s-a ridicat la un nivel alarmant, indicatorul de temperatura a apei la acel motor?
    Ori nu s-a aprins inainte vreun led, pentru a semnaliza un potential de avarie?
    Asa ceva nu se intampla brusc...Are si motorul semnele lui. E posibil sa fi fost si "naravit" (chipuit).
    Intrebari...
    Pacat ca nu ai facut poze (piston, bloc motor, chiulasa)
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      da darksid3. voiam sa vedem si noi cum arata o inima de logan in stop cardiac
      sigpic

      Comment


      • #4
        N-am facut poze ca mi-a fost jena de baiatul ala din service...era prea necajit (masina iesita din garantie)...sincer nu-mi venea sa cred ca vad asa ceva.
        Despre eventuale semne dinaintea "mortii" nu stiu nimic, de remapare iar nu stiu..nici nu mi-a dat prin cap sa intreb in momentul ala...cert e ca a murit subit si a venit pe rampa...e vorba de al doilea piston din stanga, cum te uiti la motor.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          Semne ar fi, dar trebuie sa tii seama de ele. Mie acum cativa ani mi-a venit un sofer din deplasare din tara cu cuzinetii in baia de ulei, la un Peugeot J5. Facea motorul ca drujba. Ii pleznise un furtun de la racire...A fost ziua in care am hotarat ca nu mai cumpar masini SH in firma...

          Comment


          • #6
            Da, posibil sa fi fost si ceva probleme la sistemul de racire...un piston nu se topeste asa usor dar e clar vorba de o supraincalzire accentuata. Fiul patronului acelui service imi este prieten si el mi-a zis cand am fost acolo...oricum toti de acolo erau mirati de "incident"
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              Cunosc un baiat care acu vreo 2 saptamani a patit acelasi lucru mi se pare ca la el s-au topit 2 pistoane.Nu stie care e cauza zicea ca a ramas fara compresie asa din senin dar eu nu cred,ori a mers blana pt mult timp ori l-a scapat la fiert.Are 85000 km, acu a gasit un motor de clio pe aici la 400 de euro

              Comment


              • #8
                mai da motorele estea sunt facute de mos Craciun sau sunt exploatate gresit? apropo se fac la mioveni sau vin gata ansamblate ca cel de 1.6 16 v care e facut in spania?.....au astia patentu luat aici?....pura curiozitate...bafta!
                Slow & Safe

                Comment


                • #9
                  1.6 16V - vine din turcia
                  1.5 dci vine din spania
                  Dark ce anume era topit la piston (capul pistonului, fusta ) - un picut detalii ... vreo biela indoita ...
                  Merci

                  Comment


                  • #10
                    Capul pistonului era topit...altceva n-am avut posibilitatea sa vad...adica vre-o bieleta, ceva...
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      o fi rulat cu o motorina cu cifra cetanica prea mica sau cu motorina contaminata cu benzina - am vazut si d-astea
                      ce crezi ?

                      Comment


                      • #12
                        Foarte posibila contaminarea cu benzina (te pomenesti ca o fi pus din vreun bidon care avusese benzina in el)
                        Totusi, mi-e greu sa cred ca doar pistonul era afectat. Se mai duce cel putin si chiulasa...
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #13
                          Acum imi dau seama ca unul dintre mecanici a spus ca s-a alimentat de vre-o doua ori din greseala cu benzina...masina de firma
                          Nu stiu ce a mai fost afectat...discutia a fost pe baza acelui piston topit...motorul era demontat complet mai putin blocul cu pistoanele...cel topit era iesit mai in afara, celelalte 3 pistoane erau in cilindrii lor
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #14
                            eu cred ca acesta ar cam fi motivul pt ca m-am jucat si eu cu un Renault Scenic 1.5 dci in spania cu 185km/h vreo 265 km (la 40 grd afara) si n-a avut nimic in afara de consum 8,3l/100km

                            Comment


                            • #15
                              Pai de asta mi s-a parut socant...pentru ca stiu ca nu-s niste motoare din plastilina, totusi.
                              Sa nu va mai zic ca unii dintre mecanici au inceput cu remarci rautacioase la adresa Loganului )))...un motiv in plus sa-mi dau seama de "profesionalismul" lor
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google