Motor 1.5 Dci 70 cai cu un piston topit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by darksid3 View Post
    A mers peste 100 km distanta blana...dar unul din mecanici a spus clar ca de doua ori s-a alimentat din greseala cu benzina in loc de motorina...deci blana in combinatie cu ceva combustibil amestecat a produs catastrofa. Hai ca suntem ca aia de pe Discovery

    De ce nu s-au topit toate ca doar au mers cu acelasi combustibil?

    Comment


    • #32
      pai a picat doar unul care era mai pacatos sau care avea buba din fabricatie.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #33
        al mai intzelept piston a cedat ...

        Comment


        • #34
          da vorba aia "cel mai destept cedeaza".e greu pentru persoana in cauza ca decat sa il repare mai bine cauta un motor la sh ca iese mai ieftin.
          Last edited by margelatu; 3 June 2009, 12:10.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #35
            e un cumul de conditii de functionare care conduc la acest fenomen - presiune injectie - forma con de pulverizare - etanseitate camera de ardere - racire bloc motor samd ...
            pistonul asta le-a intrunit pe toate primul

            Comment


            • #36
              dupa poze mi-am amintit ca am vazut si eu ceva asemanator dar nu la un motor ci la un grup de pompare in trepte [nu e altceva decit un motor in 3 cilindri care lucreaza ca pompa de inalta presiune] la care pistonul final sa topit exact ca in poza 3 din cauza infundari cu pilitura de fier a admisiei uleiului de racire ,de la pompa de racire , care a dus la supraincalzirea cilindrului , toate trei fiind antrenate de acelasi arbore a dus in final la blocarea totala a pompei
              amestecul motorina benzina a fost decit cauza favorizanta
              cauza principala cred ca a fost sistemul de racire si\sau senzori defectii
              baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

              Comment


              • #37
                ca sa incingem un pic atmosfera: eu zic ca la blana, dizalul chiar nu tine mai mult decat un benzinar
                hai, sariti sa scoateti piatra
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  Ca sa stai linistit, nu avem argumente nici pro, nici contra...
                  Dar ca sa rasucim putin cutitul...gandeste-te la motoarele diesel aspirate de la ford si peugeot...

                  Comment


                  • #39
                    Fara suparare - de aceea am un benzinar - stiam multe despre fiabilitatea motoarelor diesel renault
                    In plus intr-adevar - racirea la mot diesel logan e deficitara - are nevoie de o racire suplimentara a uleiului dar si un radiator mai mare (m-am uitat in parcare la un tuareg - ala are radiatoare de jur imprejur pentru motorul diesel - zici ca e centrala de apartament )

                    Comment


                    • #40
                      Nu are rost sa faci comparatie intre w tuareg si logan pe 1 w tuareg cumperi 3 loganuri full!

                      Comment


                      • #41
                        @detail: alea de zici tu, is pocnitori, nu motoare stiu 3 pejo-uri dizal aspirate, toate 3 praf si pulbere. sa fie taman alea exceptiile?
                        @tutupicu: tuaregul are cel mai mic motor 3.0tdi v6 parca...si mai are si un v10 tdi. normal ca-i trebuie racire...de fiabilitatea dizalelor renault s-ar putea sa te contrazica 1.9dci, care a fost un motor foarte reusit, sau 2.2dci, alt motor de "taraiala" de la renault.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #42
                          1,9 dci si 2,2 dci sunt foarte reusite nimic de zis dar se gasesc doar pe varf la renault si costa.pocnitorile astea 1,5 dci se cam ineaca si asta destul de des si cu defecte majore in ultima perioada.a inceput sa se vada fiabilitatea la 1,5 dci.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #43
                            eu am vazut logan dizal cu 180000km, de taxi. motrul inca merge bine pt un mic tractoras...toarce linistit si nici nu fumega. a fost schimbata turbina si cred ca o data injectoarele. asa zicea soferul, cel putin...omul era foarte multumit de masina, a zis ca-i a lui si doar el a lucrat pe ea. probabil motorul te tine la fel de mult pe cat de multa grija ai si tu de el
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              de vazut am vazut si eu cu 100si ceva de mii dar tot asa cu turbina si injectoarele schimbate.mie nu mi se pare in regula ca la o tigaie de asta ca pana la 100 de mii sa schimbi injectoarele si turbina.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • #45
                                Pai daca schimbi pana la 100.000 km injectoare si turbina nu ai facut nici o afacere, impreuna costa cam 10.000 RON! Mai bine iti dai un pumn in ochi de ciuda si cumperi 1.4...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google