If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
A mers peste 100 km distanta blana...dar unul din mecanici a spus clar ca de doua ori s-a alimentat din greseala cu benzina in loc de motorina...deci blana in combinatie cu ceva combustibil amestecat a produs catastrofa. Hai ca suntem ca aia de pe Discovery
De ce nu s-au topit toate ca doar au mers cu acelasi combustibil?
e un cumul de conditii de functionare care conduc la acest fenomen - presiune injectie - forma con de pulverizare - etanseitate camera de ardere - racire bloc motor samd ...
pistonul asta le-a intrunit pe toate primul
dupa poze mi-am amintit ca am vazut si eu ceva asemanator dar nu la un motor ci la un grup de pompare in trepte [nu e altceva decit un motor in 3 cilindri care lucreaza ca pompa de inalta presiune] la care pistonul final sa topit exact ca in poza 3 din cauza infundari cu pilitura de fier a admisiei uleiului de racire ,de la pompa de racire , care a dus la supraincalzirea cilindrului , toate trei fiind antrenate de acelasi arbore a dus in final la blocarea totala a pompei
amestecul motorina benzina a fost decit cauza favorizanta
cauza principala cred ca a fost sistemul de racire si\sau senzori defectii
Ca sa stai linistit, nu avem argumente nici pro, nici contra...
Dar ca sa rasucim putin cutitul...gandeste-te la motoarele diesel aspirate de la ford si peugeot...
Fara suparare - de aceea am un benzinar - stiam multe despre fiabilitatea motoarelor diesel renault
In plus intr-adevar - racirea la mot diesel logan e deficitara - are nevoie de o racire suplimentara a uleiului dar si un radiator mai mare (m-am uitat in parcare la un tuareg - ala are radiatoare de jur imprejur pentru motorul diesel - zici ca e centrala de apartament )
@detail: alea de zici tu, is pocnitori, nu motoare stiu 3 pejo-uri dizal aspirate, toate 3 praf si pulbere. sa fie taman alea exceptiile?
@tutupicu: tuaregul are cel mai mic motor 3.0tdi v6 parca...si mai are si un v10 tdi. normal ca-i trebuie racire...de fiabilitatea dizalelor renault s-ar putea sa te contrazica 1.9dci, care a fost un motor foarte reusit, sau 2.2dci, alt motor de "taraiala" de la renault.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
1,9 dci si 2,2 dci sunt foarte reusite nimic de zis dar se gasesc doar pe varf la renault si costa.pocnitorile astea 1,5 dci se cam ineaca si asta destul de des si cu defecte majore in ultima perioada.a inceput sa se vada fiabilitatea la 1,5 dci.
eu am vazut logan dizal cu 180000km, de taxi. motrul inca merge bine pt un mic tractoras...toarce linistit si nici nu fumega. a fost schimbata turbina si cred ca o data injectoarele. asa zicea soferul, cel putin...omul era foarte multumit de masina, a zis ca-i a lui si doar el a lucrat pe ea. probabil motorul te tine la fel de mult pe cat de multa grija ai si tu de el
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
de vazut am vazut si eu cu 100si ceva de mii dar tot asa cu turbina si injectoarele schimbate.mie nu mi se pare in regula ca la o tigaie de asta ca pana la 100 de mii sa schimbi injectoarele si turbina.
Pai daca schimbi pana la 100.000 km injectoare si turbina nu ai facut nici o afacere, impreuna costa cam 10.000 RON! Mai bine iti dai un pumn in ochi de ciuda si cumperi 1.4...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment