Motor 1.5 Dci 70 cai cu un piston topit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    asa dark mai invarte si tu putin cutzitul in rana

    Comment


    • #77
      scuze de off topic
      3000 bari\1300 bari ce aveti fratilor de unde scoateti cifrele astea
      la asemecea presiuni incepe fisiunea atomica si o sa avem topicuri despre topirea ecranului de plumb din jurul motorului[ sigur nu era PSI in loc de bari]
      7000gC \9000gC vreau si io unu imi fac centrala la iarna si dau caldura la tot cartieru [un zerou in plus sau minus nu mai conteaza]
      baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

      Comment


      • #78
        Originally posted by mmaxalb View Post
        scuze de off topic
        3000 bari\1300 bari ce aveti fratilor de unde scoateti cifrele astea
        la asemecea presiuni incepe fisiunea atomica ......
        Mai pune mana pe o documentatie, o carte, mai fa un cornet...

        Comment


        • #79
          1800 e o presiune "normala" intr-o instalatie commonrail...
          iar cele 7000 de grade au fost lamurite. cineva a scris aiurea si margelatu a dat "paste" fara sa verifice. care-i problema acum? da, la dizal se poate sa ai 800 de grade celsius in cilindru si motorina sa aibe 1800 de bari presiune in rampa. sa nu-ti vina sa crezi, nu?
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #80
            Problema mare este daca pompa e decalibrata si nu resuseste sa bage 1800 bar, sa vezi cum nu mai porneste dizalu

            Comment


            • #81
              Cazuri ca astea se intalnesc destul de rar, cel putin la Logan sunt foarte rare, deci nu ar fi motiv de ingrijorare.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #82
                tre sa fie "muci banana" pompa de injectie, chiar si la 800 de bar porneste. mai greu, dar merge. tdi-urile sau dizalele simple au presiuni de 400-500 de bari sau chiar mai putin. si la acelasi raport de compresie, pleaca si la rece cu presiunile alea relativ mici. ecu de injectie va incerca sa dea mai multa motorina daca nu reuseste pornirea din prima si dupa cateva incercari va porni. mai poti sa apesi gazul la podea si sa dai la cheie si in momentul in care da sa plece, reduci aproape de ralanti si tot il pornesti. pana la service merge cumva pe rotile ei
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #83
                  Uite niste pistoane de MPI cu segmenti lipiti,sa nu se creada mai presus cei cu MPI fata de cei cu DCI)))
                  Attached Files

                  Comment


                  • #84
                    Pffff.....plin de calamina si depuneri nasoalee (parca ar fi mers cu ulei de gatit).

                    Comment


                    • #85
                      oare cu un ulei bun ( gen mob 1 esp formula d-asta am bagat acum) mai ajung pistoanele in halul asta?

                      oare cu un ulei bun ( gen mob 1 esp formula d-asta am bagat acum) mai ajung pistoanele in halul asta?
                      Last edited by GMR; 6 June 2009, 12:14. Reason: Automerged Doublepost
                      Slow & Safe

                      Comment


                      • #86
                        Chiar si cu DaciaOil sunt sanse mici in general...fireste sunt si situatii cu mai multi factori care sa duca la asemenea catastrofe
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #87
                          Sunt curios ce grad de uzura avea camasa pistonului . Dupa felul cum arata cred ca papa 1 litru de ulei la 100 km . Nu am vazut asa pistoane nici la cele mai amarate motoare de dacia 1300.
                          Last edited by madi; 6 June 2009, 12:50.

                          Comment


                          • #88
                            imi primul rand un logan dci nu ajunge niciodata la 180km/h (doar daca ia umblat pe undeva) mie mi se pare ceva normal sa pateasca asa ceva daca el este limitat undeva la 170 max max max sa bata vantul din spate, la 180 deja e ca la daciile vechi ii dai pana moare. soferul de ce era necajit ca sia facuto cu mana lui. turometru era trecut lejer pe linia rosie adica trecut de 4200de rotati. si nu cred ca nu i sa aprins ceva la bord, macar isi dadea si el seama ca la un moment dat ii scadea din viteza ca pierdea putere el ca motor pana sa ii plesneasca pistonu.

                            Comment


                            • #89
                              Pe autostrada ajunge si dizalu de 65 cp la 180/h (pe ceas).
                              Are 4000+ rpm.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by sebi4fc View Post
                                Uite niste pistoane de MPI cu segmenti lipiti,sa nu se creada mai presus cei cu MPI fata de cei cu DCI)))
                                Sunt pistoane de Logan? Poate stii si cum au ajuns in halul asta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google