If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Cu ocazia asta m-am linistit si eu ca sunt si altele care desi pe benzina urca greu liniutele ,credeam ca este a mea de vina din cauza filtrului sport dar inseamna ca asa sunt ele
lasa ca e mai bine mai repede decat sa nu creasca de 2 liniute cum am vazut la cineva la un diesel. era la un nene un cancer la el in masina si aburit tot(diesel), ii urca la 4 liniute foarte rar cand mergea mult cu ea in turatie mare... naibi am dat euroii pe o masina care nu face cald, mai bine mergem pe jos si faza cu cartonu`
se mai intampla si urmatorul fenomen.Apa din motor circula prin radiatorul climatizarii tot timpul iar acum cu frigul asta cand se da drumul la caldura , apa din motor se raceste in mare parte pe aici, ca termostatul de la motor nu deschide circuitul de racire prin radiator decat la temperatura stabilita .Eu am testat chestia asta ca si la mine face la fel cu 2 linii la apa, dupa 5-6 km de mers cu caldura la maxim sa se faca cald ,am dat pe treapta 1 a climatizarii si am mai mers in continuare si a crescut temperatura la 4 linii .
cartoanele le puneti degeaba in fata , asa de curiozitate sa puneti mana pe furtunul care pleaca de la termostat spre radiator ,sa vedeti ca e rece cand sunt 2 linii la bord , cateodata chiar cand sunt si 4 ca lichidul nu a ajuns la temperatura sa deschida termostatul.;)
Neatza people!!
Merci de lamurire, Andrei!! Nu cred ca termostatul este stricat, din moment ce atunci cand am oprit, shi am stat la relanti, imediat a urcat la 4 liniute....cred intr-adevar ca problema este de la frigul de afara, shi viteza de rulare. Avand in vedere ca am venit acasa, la Piatra Neamt, de sarbatori, sa ma destind nitel, etc...nu o sa fac proba cu cartonul shi scotch-ul, pt ca sunt sigur ca daca as face-o, m-as convinge de cele spuse de tine ;) . Cat despre pusul cartoanelor, in mod permanent, nu cred k are rost...caldura ai in mashina...chiar si cu 2 liniute, muuuuuulta caldura , consumul de 7% in conditiile astea, cred ca este un consum bun.....iar daca montati cartoane, cat sa consume cu 4 liniute?? 6%....nu cred.
Bafta multa tuturor!!
lasa ca e mai bine mai repede decat sa nu creasca de 2 liniute cum am vazut la cineva la un diesel. era la un nene un cancer la el in masina si aburit tot(diesel), ii urca la 4 liniute foarte rar cand mergea mult cu ea in turatie mare... naibi am dat euroii pe o masina care nu face cald, mai bine mergem pe jos si faza cu cartonu`
tin sa te contrazic
la mine chiar si daca nu au aparut acele 2 liniute dupa 1-2 km incepe sa bage caldurica apoi din ce in ce mai cald chiar si cu 2 linii baga caldura
mandru posesor de diesel
tin sa te contrazic
la mine chiar si daca nu au aparut acele 2 liniute dupa 1-2 km incepe sa bage caldurica apoi din ce in ce mai cald chiar si cu 2 linii baga caldura
mandru posesor de diesel
1.5 dci 85 cai nici la mine de cind am cumparato (de o luna jumate) nu a trecut de doua linii temperatura dar am o caldura beton si nici geamurile nu mi sau aburit niciodata poate mosul ala avea clapeta data pe recircularea aerului in interior si clar ca o sa se abureasca. Eu recomand ca la prima pornire mai ales cind mai e si frig chiar daca e deisel sau alta motorizare sa fie lasat macar un minut - doua sa traga uleiul in rampa ,sasi faca circuitul (sal rupa,si sa se unga toate angrnajele, stind oprit mai mult de 6 ore uleiul se scurge in baie -(parerea mea) )
La diesel pana se fac doua liniute, caldura vine de la aeroterma electrica. Dupa, la 2 liniute deja baga caldura bine, nu e nevoie de 4 sa fie cald in masina.
La diesel pana se fac doua liniute, caldura vine de la aeroterma electrica. Dupa, la 2 liniute deja baga caldura bine, nu e nevoie de 4 sa fie cald in masina.
Deci cine are diesel sai traiasca cine nu sa isi doreasca
Alaltaieri am preluat jucaria (in ajun de Crac iun), Logan 1,5 DCI, si nu am observat dupa 288 km sa se modifice nivelul lichidului de racire de la 2 linii.E adevarat motorul a mers cu turatii normale (2500-3000) iar viteza nu a depasit 110 km/h. O sa fiu atent insa sa vad cum evolueaza!
Alaltaieri am preluat jucaria (in ajun de Crac iun), Logan 1,5 DCI, si nu am observat dupa 288 km sa se modifice nivelul lichidului de racire de la 2 linii.E adevarat motorul a mers cu turatii normale (2500-3000) iar viteza nu a depasit 110 km/h. O sa fiu atent insa sa vad cum evolueaza!
Si e bun termostatul. Asa se incalzeste orice motor diesel, foarte greu. Nu mai zic in momentul in care stai la ralanti cu el, nu se incalzeste mai deloc, chiar daca o turezi, dar asta nu e recomandat oricum.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment