Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mare problema cu liniutele alea, si pe mine ma dispera. Masina o am din primavara deci am prins pana acum doar caldura si stateau la 4 liniute mereu de la pornire pana la oprire indiferent cat mergeam. Mai pornea electroventilatorul cateodata dar nu imi faceam griji. Acum de cand a dat frigul, m-am speriat ca la pornire 0 linii, dupa 5 minute 2 linii iar dupa inca 10 minute la 4 linii. Dupa ce am citit aici incep sa inteleg ca e normal si m-am speriat degeaba.

    Comment


    • E perfect normal ce descrii tu.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • Andrei, dar e normal ce am zis eu?
        Sa tina 2 liniute jumate de ora sau mai mult, apoi sa treaca la 4 si la prima panta coborata sa revina la 2?

        Comment


        • Dupa ce se incalzeste motorul, cat timp functioneza, ar trebui sa stea constant in 4 liniute.
          Alte reguli se aplica la dci modelele mai noi, adica la ei regimul normal de lucru al motorului este indicat prin 2 liniute.
          Computer, did we bring batteries?... Computer?...

          Comment


          • Deci aici te inseli pentru ca vara si la dizelarii noi ii la 4 liniute.
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • Se pare ca dieselul functioneaza cam la limita dintre 2 si 4 liniute ca regim termic. De aceea la unele diesele sta mai mult in 2 liniute decat in 4.
              Benzinarele in schimb numai la 4 dupa ce se incalzeste motorul.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • Apa trebuie sa stea la ~90grC si la dizal la fel ca la benzina - adica la patru liniute pe bord.
                Ca o paranteza: nu e bine sa-i dai o forja daca pe indicator apa nu e la 4 linii.
                Si normal ca daca se merge in regim de 1500-2000 rpm cu dizalu, sa nu urce apa la 4 linii.
                Nu cred ca la un regim de 2000-2500 sa nu urce apa la 4 linii.
                Din pacate am vazut o groaza de dizalari cum isi conduc utilajele si am ramas dezamagit, totul pt recorduri de consum, sa mearga cu 3 litri o saptaman intreaga..Si sa mai ramana ceva motorina pt weekend.

                Comment


                • Depinde si de vreme cate liniuta ai. Eu am mers cu 3000 rpm sute de kilometrii si am acut apa la 2 liniute. Vara in oras mai aproape am avut 4 liniute si ii logan fabricat din 2008. Rezultand ca astea noi nu difera de cele vechi. Ah si la benzinari normal ca dupa ce s-a incalzit motorul sunt la 4 liniute.
                  I HAVE A !sigpic
                  fara linkuri externe in semnatura

                  Comment


                  • Adevarat!!!

                    La mine statea tot timpul aproape la 2 linii(benzinar), chiar si vara. Are o mare influenta, am observat, presiunea pe care o are instalatia de racire.

                    Comment


                    • @Octavian___30:
                      Te cam inseli. Motorul trebuie sa ajunga la temperatura optima de functionare chiar daca e lasat la relanti. Nu e nevoie sa supraturezi motorul pentru ca neaprat sa ajunga la 4 liniute.
                      Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                      Comment


                      • @octavius: Nu e normal, ar trebui vizitat un service.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • Nu spuneam de supraturare, doar un regim mai sanatos pe timp de iarna.
                          In fine, interesant ar fi sa se masoare temp apei cu un instrument mai precis (ca asta din bord numai precis nu e...) la cald.
                          Am o vaga impresie ca temp apei e aproape la ''normal'' dar pe bord nu arata 4 linii ca ii mai lispeste vreo 2-3 grade ca sa sara la 4 linii.

                          Comment


                          • Liniutele din bord sunt doar cu caracter informativ.
                            Pentru a vedea daca sistemul de racire functioneaza in mod corespunzator trebuie ca masina sa fie pusa pe tester. Acolo se vede temperatura citita de sonda, daca ventilatorul porneste la temperatura care trebuie si in turatia care trebuie.
                            Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                            Comment


                            • Confirm si eu cele spuse mai sus trebuie diagnosticata pe un tester

                              Comment


                              • Da, si atunci poate va calmati cu totii ca n-are nimic daca sta la doua linii....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google