Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut.
    poze cu paletii aerotermei....poza sase este cu siguranta
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #77
      Am citit si threadul la care se face referire;siguranta termica de care se tot vorbeste este de fapt termistorul (sau termostat, mai fortat spus dar mai simplu de inteles in legatura cu rolul acestei piese) si care este lipit la partea inferioara pe cele 2 picioruse, avind rol de protectie. Iar restul piesei este de fapt un rezistor(unii i-au spus si variator de tensiune) pe baza caruia motorasul aerotermei va porni cu diferite reactante in circuit.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #78
        Originally posted by IancuMIC View Post
        Am citit si threadul la care se face referire;siguranta termica de care se tot vorbeste este de fapt termistorul (sau termostat, mai fortat spus dar mai simplu de inteles in legatura cu rolul acestei piese) si care este lipit la partea inferioara pe cele 2 picioruse, avind rol de protectie. Iar restul piesei este de fapt un rezistor(unii i-au spus si variator de tensiune) pe baza caruia motorasul aerotermei va porni cu diferite reactante in circuit.
        Termistorul - isi modifica valoarea(in prezenta modificarii temperaturii),intrerupind un circuit,dar fara a se distruge,ca si componenta. Termostatul este o componenta a unui circuit electric,ce cupleaza si decupleaza la un anumit prag termic,un consumator,fara a se distruge(e vorba de termostat). Analizind cele de mai sus,o sa vedeti ca acea componenta din imediata apropiere a rezistentelor de nichelina(care se intrerupe(iremediabil) cind situatia o cere),nu este nici termistor,nici termostat si joaca rol de siguranta termica,avind ca prag termic de distrugere(ardere) o valoare fixa scrisa pe componenta.

        Comment


        • #79
          Nici acum nu i'am dat de cap , o sa desfac toata aeroterma in primavara sa ma uit la ea ca alta solutie numai am ..

          Comment


          • #80
            Urmarind schema de comanda a motoventilatorului am observat ca acesta are in circuit un releu de comanda pentru viteza 2 si un bloc electronic in care se afla 2 relee, acesta din urma avand legatura cu o unitate de control electric al injectiei, asa ca daca nu ai rezolvat cu sugestiile prezentate de colegi,iti recomand o vizita la un service specializat.
            Succes.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #81
              Cred ca ai urmarit schema GMV, ala are bloc cu 2 relee comandate de calculatorul de injectie.
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • #82
                Si mie mi s-a parut ca e prea mult conditionata functionarea ventilatorului,dar am schema in fata; la repertoar organe pozitia 262 e atribuita motoventilator racire si aer conditionat si am si la 321 rezistenta E posibil sa ai dreptate.
                Last edited by IancuMIC; 29th December 2011, 12:06.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #83
                  Cauta 164- "dispozitiv suflare aer rece" asa e denumit ventilatorul din aeroterma.
                  INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                  Comment


                  • #84
                    Formularea aceea cu ...racire si aer conditionat si faptul ca am mai gasit la 184 o formulare de genul grup motoventilator racire, m-a incurcat.Si mai era ceva care m-a facut sa consider acel circuit ca fiind al aerotermei; legatura cu acea unitate de control a injectiei, pentru ca se stie, calculatorul de injectie determina valoarea relantiului tinand cont printre altele si de functia climatizare si puterea absorbita de consumator in acel moment.
                    Oricum multam dom, Fanica, dar schema consumatorului 164,a aerotermei, tot n-am gasit-o.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #85
                      Vezi in atasament.
                      Attached Files
                      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                      Comment


                      • #86
                        Multumesc; acum m-am lamurit.Pana la urma, acea unitate de control a injectiei, isi ia o referinta de la aeroterma, asa cum banuiam.De asemeni legatura cu 784, releele despre care vorbeam.
                        Last edited by IancuMIC; 29th December 2011, 13:43.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #87
                          As vrea si io o rezistenta de trepe. Am mare nevoie mai ales acum ca este iarna.SPER CA ASTA SA FIE BUBA.CA ASA ESTE DECEDATA DE TOT NU MAI FUNCTIONEAZA PE NICI O TREAPTA.

                          Comment


                          • #88
                            Daca nu functioneaza pe nici una din trepte, nu cred ca e arsa rezistenta, ci mai degraba siguranta.Verifica F39(30A) si F36. .
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #89
                              Salut.am si io o problema cu aeroterma.nu functioneaza pe nici o treapta de viteza .siguranta de care se face atata tamtam de 192 gc este buna .deci nu stiu ce sa sa fac.eu cred ca ,comutatorul de schimbare atreptelor este de vina.am 30 000km dao dracului ca nu se ducea asa repede carbuni motorasului.cine poate sa ma ajute cu un sfat in afara faptului sa nu vand masina.multumesc .astept raspuns .

                              Este cineva pe forum
                              Last edited by kzo; 5th January 2012, 20:34. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #90
                                Salut.
                                Ai verificat in cutia cu sigurante?Sa nu fie arsa,siguranta.
                                Numai bine.
                                Un Logan----YNG-----
                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google