Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Remus V.
    replied
    Originally posted by lenush64 View Post
    Masoara cu un ampermetru adecvat,curentul cerut de electromotorul aerotermei,pe treapta 4,si atunci o sa ai o explicatie... Cauzele se constata de regula,la demontare...
    Va rog frumos: cat este valoarea curentului cerut de electromotorul aerotermei, pe treapta 4 ?

    Leave a comment:


  • B 83 RMJ
    replied
    Nu. Se da jos consola centrala, iar panoul de la aeroterma are 2 șuruburi parca. In spatele lui dupa poti vedea 3 cabluri, cate unul pt fiecare rotiță. Vezi ca e tutorial de schimbat bec aeroterma (cauta pe google sau pe tutorialelogan.ro)si acolo vezi exact cum se desface. Te interesează pana la partea de cabluri.

    Leave a comment:


  • nonivis
    replied
    Acest cablu..sau aceasta defectiune o vad numai cu bordul jos?

    Leave a comment:


  • B 83 RMJ
    replied
    Vezi sa nu fie sarit cablul care comuta in panoul de la aeroterma de la rece la cald. Daca ala e ok tind sa cred ca la calorifer e problema. Trebuie inlocuit ca sa elimini suspiciunea. Dar nu cu aftermarket, ca are mai putine canale si nu baga caldura. Mai bine original si sh,.

    Leave a comment:


  • nonivis
    replied
    Salutare la toata lumea..
    De curind am o problema cu incalzirea din interior..chiar numai stiu ce sa fac si unde sa caut
    Am schimbat termostatul de citeva ori..am aerisit si tot nimic..caloriferul l-am verificat sa nu fie infundat..
    cert este ca sub bord daca pui mina pe conductele ce intra in calorifer..frig de nu poti sa tii mana pe ele..
    in schimb..in masina nimic
    La viteza redusa..in aglomeratie incepe sa se simnta un pic dar daca blocajul din trafic sa dus..si incep sa merg iar cu viteza..vine iar rece
    Sa fie cumva vre-in clapet blocat?
    M-am gindit si la garnitura de chiuloasa..in borcan nu face presiune..nu este spumat lichidul..uleiul este la nivel normal..
    Ce poata sa fie?

    Leave a comment:


  • B 83 RMJ
    replied
    Salutare

    De ceva timp întâmpin probleme la aeroterma. Sa incep cu inceputul:

    Aeroterma mea s-a defectat dupa o perioada in care mai funcționa cand si cand. In acest timp am schimbat si rezistenta de 192 grade, iar la o săptămână dupa asta s-a stricat de tot aeroterma. Motorasul se invartea greu si in final a cedat. Am demontat-o si am pus alta aeroterma, motorasul(paleta) se învârte mult mai usor decat cea arsă. Montat, funcționează super ok.

    Problema e ca acum mi se tot arde rezistenta termică. Am schimbat vreo 3, care se ard în circa 30 min daca aeroterma funcționează la treptele 1-3. După ce am schimbat 3 rezistențe termice, am zis ca problema e la 'rezistenta mare' (cea verde ), tot circuitul. Am cumparat altul, l-Am montat, dar tot începe să miroasă a ars. Văzând asta am oprit aeroterma ca sa nu arda si rezistenta noua.

    Acum vine intrebarea: unde poate sa fie problema astfel încât să imi dea mie scurt circuit pe rezistenta si sa o arda?

    Leave a comment:


  • dacia1981
    replied
    Scoate filtru de polen și verifică apoi ,dacă tot nu merge verifică ca sub plasticele de la capota să nu fie intrate frunze și alte minuni care să obtureze aerul .

    Leave a comment:


  • arancaza
    replied
    Filtrul de polen a fost schimbat vara trecuta.....dar de la filtru sa nu mai intre deloc pe nici un orificiu din bord aer ?........poate nu am explicat eu bine.....la treapta 4 de la ventilator abia se simte aer pe dezaurire...sau la picioare.
    Am mai fost la un vecin sa vad cun functioneaza aeroterma lui si am ramas trasnit , la viteza 4 iti flutura braduletii de la oglida iar la mine se aude doar zgomot si nu se misca nici macar un servetel iar astazi cu ploaia am mer numai aburit.
    Va rog daca aveti cunostinte de aceasta problema sau daca cunoasteti pe cineva care repara sa-mi recomandati.....multumesc

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Ai filtru de polen? Daca da, de cand nu a mai fost schimbat?
    Daca filtrul e deosebit de imbacsit, debitul de aer scade considerabil.

    Leave a comment:


  • arancaza
    replied
    Salut, am un logan 2008 ..1,4..iar din iarna ma confrunt cu o problema la sistemul de ventilatie,mai exact cele patru trepte de ventilatie functioneaza perfect dar la pozitia unde directionezi aerul abia se simte.
    Asta iarna dimineata stateam aproape o jumatate de ora sa se dezghete parbrizul...iar apoi ma confruntam cu aburitul ,iar mai tot timpul trebuie sa stau pe trapta trei sau patru pentru a face fata....iar aerul parca se duce in alta parte si nu in masina.
    S-a mai confruntat cineva cu situatie similara ? va rog sa ma ajutati...sau daca aveti vreo recomandare de service, multumesc.

    Leave a comment:


  • costin brs
    replied
    Daca acea siguranta termica s-a mai ars de doua ori atunci este o problema la ventilatorul habitaclu.Siguranta are rolul de a proteja ventilatorul la supracurent.Daca acesta este mai mare decat curentul nominal atunci se arde.Verifica ventilatorul sa nu mearga greu,gripat sau sa atinga paletii in timpul mersului.

    Originally posted by marius_b81wbm View Post
    Cine imi poate spune si mie care sunt variantele de schimbare a vaporizatorului?trebuie dat bordul jos?e cineva pe aici care ma poate ajuta contracost?
    Originally posted by marius_b81wbm View Post
    Cine imi poate spune si mie care sunt variantele de schimbare a vaporizatorului?trebuie dat bordul jos?e cineva pe aici care ma poate ajuta contracost?
    Vaporizatorul se poate schimba doar daca demontezi bordul,aeroterma din locul ei si apoi pe masa de lucru poti face asta.
    Last edited by costin brs; 17 July 2016, 11:08. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • RYCHY88
    replied
    Originally posted by RYCHY88 View Post
    Multumesc de raspuns #Ienush64 am gasit detaliata problema aici: http:// www. dacia club .ro/ Ventilatie-page-3-t15549-s60.html , pentru cei ce au aceeasi problema.
    Dupa aproape un an de la demontarea bordului, scoaterea aerotermei, curatarea.... schimbarea sigurantei termice, aceasta s-a mai ars de 2 ori la intervale indepartate de timp. Care este cauza arderii acesteia inafara de aeroterma?

    Leave a comment:


  • marius_b81wbm
    replied
    Cine imi poate spune si mie care sunt variantele de schimbare a vaporizatorului?trebuie dat bordul jos?e cineva pe aici care ma poate ajuta contracost?

    Leave a comment:


  • costin brs
    replied
    Aris86, doar daca desfaci bordul din partea dreapta cat sa poti scoate aeroterma, si sa rezolvi tu problema(demontata,curatata,remontata si verificarea functionarii). Poti monta apoi un filtru la grila superioara (vezi tutorial cristi streulea).Bafta!
    Last edited by costin brs; 3 June 2016, 18:05.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Detin un sandero2, acu vreo 2 ani au intrat cateva frunze la aeroterma. Cei din service dacia au scos frunzele cu un bat si cu vaselina. Problema este ca au ramas ceva resturi pe paletele motorasului si acum aeroterma fluiera in treapta 3 si 4. Care ar fi cauza si posibile rezolvari. Multumesc anticipat!

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google