neco ...ca sa faci o treaba ca lumea...cel mai bine ar fi sa demontezi aeroterma, sa scapi efectiv de resturile de acolo.
Sa dai cu spray (orice fel!), doar estompeaza mirosurile, o perioada, insa...acea sursa de "odorizant" ramane.
Sfatul meu, e complicat, dar tai de la radacina.
Spor!
Defectiuni Aeroterma
Collapse
X
-
Multumesc de raspuns ! Iata relevanta: vreau sa igienizez conductele de clima (au intrat, prin fanta de aspiratie de sub parbriz, sobolani in ele) cu un spray care emana un timp o substanta adecvata. Am vazut pe youtube un clip dar se pare ca tipul de acolo nu stie prea bine de unde se aspira aerul. Cu ajutorul dvs. voi fi mai eficient, este cum am banuit !
Leave a comment:
-
Nu vad importanta(relevanta) intrebarii...dar, sa stii ca aspiratia din interior ,se face din zona zona pedalei de accelerarie,mai precis din imediata apropiere a conductelor(tur-retur) radiatorului aerotermei...Are un grilaj(sita protectie)cu ochiuri destul de mari ca poti simti cu degetele,miscarea clapetului la actionarea comenzii...
Leave a comment:
-
Va rog frumos sa-mi spuneti din ce zona este aspirat aerul din interior cand se regleaza maneta corespunzatoare pe pozitia "din interior". Din ce am cotrobait eu pe net cred ca din zona picioarelor soferului dar nu sunt sigur. Multumesc !
Leave a comment:
-
Salut.
Pai cauze pot fi :
-daca ai scos filtrul se pierde din debitul de aer pe unde este taiata aeroterma
-posibil sa fie infundata cu ceva,frunze sau altele.
Ai auzit vreodata zgomote ciudate in aeroterma?
Vezi sa fie selectata o singura directie a aerului...sa nu fie data si pe picioare si fata....
Numai bine.
Leave a comment:
-
Salutare, de la un timp observ ca fluxul de aer este f slab (ventilatorul merge in toate treptele corect - se sesizeaza cresterea turatiei aerotermei) dar pe treapta 4 e ca pe treapta 1 cand era noua. De la ce poate fi?
Mentionez ca am scos filtru de polen montat anterior si chiar si asa nu observ vreo imbunatatire
Leave a comment:
-
E un singur bec in tot panoul. Se poate schimba cu un montaj cu mai multe leduri. Discutia asta e pe alt topic, aici se discuta de aeroterma, nu de lumina la consola.
Leave a comment:
-
sunt legate in serie de nu se mai aprinde niciunul? pot fi schimbate cu SMD? Stima. Un electrician de recomandat cunoasteti?
Leave a comment:
-
Ai un bec ars in pnoul de comanda a climatizarii. Modelul este T5 de 1,2W.
Gasesti pe forum mai multe detalii si tutorial de inlocuire a lui.
Leave a comment:
-
panou comanda
Stimati loganisti, rog dati-mi si mie un sfat.Am logan 1.5 dci din 2008 si 45000km, iar de curand becurile de pe panoul cu ac (la ventilator,clapeta directionare aer si aer cald/rece)nu se mai aprind .Mentionez ca ventilatorul si ac functioneaza normal,becul ac se aprinde.
Leave a comment:
-
Da, problema e rezolvata si am sa va expun aici motivele:Acea siguranta termica din lite am montat-o doar pana am reusit sa achizitionez piesa, piesa care fie vorba intre noi nu-si merita cei 120 de lei catcosta, din cauza ca acea siguranta termica e o siguranta ordinara, fuzibila, cu litza in interior, doar ca e inchisa intr-o capsula metalica si de jur imprejurul litei are praf de ceramica. Atat.Restul e carcasa.Am cumparat piesa cu totul ca mi-a decontat firma banii, dar pe cea veche, inainte de a o arunca am disecat-o ca sa zic asa. Imi pare rau ca nu am pozat-o sa vedeti ce siguranta termica are si cat e de importanta.VAcs.Zicea cineva mai sus ca litele alea nu ar cadea la 9 amperi. Inainte de a face improvizatia, am testat un fir cu o sursa de curent continuu si un ampermetru inseriat. Inainte de a se topi firul, ampermetrul mi-a aratat valoarea de 2,95 A. Asadar 3 lite rezista exact 9 amperi.Firicelele de lita provin de la un prelungitor chinez de origine, muult mai subtiri decat ce cunoastem noi in general.Apropos, o lita normala, din cablurile industriale litate are 8 amperi. Verificat.
Leave a comment:
-
Si ca sa fiu mai catolic decat papa, din ce vad eu in fotografie, numai la 9 amperi nu se vor intrerupe acele sarmulite.
Leave a comment:
-
O carpeala romaneasca ... in loc de 5 lei pretul unei sigurante termice o sa dea 150 lei pe tot grupul de rezistente. Rolul ei nu este doar deprotectie la scurt, ci si de protecrie lde temperatura.
Asa cum s-a spus mai sus, trebuie rezolvata si problema care a dus la arderea sigurantei termice.
Leave a comment:
-
la magazinele de electronice(maica domnului pentru bucuresti) se gaseste acea siguranta termica... faceti bine si puneti-o ca sa nu cantati melodia lu' ana lesko...
Leave a comment:
-
Domnule Iancu, asa functioneaza la un logan mcv pe taxi de prin iarna. Problema, am spus mai sus de unde e, daca schimbi acea rezistenta si se arde intr-un interval relativ scurt, trebuie curatat si gresat motorul aerotermei deoarece sigur merge infranat; se forteaza si astfel se incalzeste acea rezistenta peste temperatura normala ori trece prin ea un curent mai puternic decat trebuie 10A parca.
Asa ca colegule, nu ati rezolvat problema, doar ati carpit problema. Problema o rezolvi atunci cand pui o singuranta noua si nu se mai arde, cureti/gresezi aeroterma si gata. Sfat pentru tine, poti circula si asa dar sa ai grija sa nu ti prea mult in functiune aeroterma, sa nu abuzezi deoarece la cata lita ai pus tu acolo, aia nu o sa se mai rupa si o sa arzi aeroterma. Rezultatul fiind: tot o sa ajungi sa dai bordul jos ca sa o repari ori sa o schimbi, dar va fi mai costisitor.
Acum stiind cum stau lucrurile, dumneavoastra alegeti cum actionati. Sanatate, numai bine!
Leave a comment:
Leave a comment: