Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prometheus
    replied
    Da ai dreptate, m-am grăbit în exprimare pentru ca de obicei nu stau cu cheia pe accesorii ci doar pe pozitia M o scurta perioada de timp atunci când vreau sa folosesc ventilația.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Greșit, învățați să că exprimați corect.

    Contactul de pornire la Logan are 4 poziții, Oprit, A(ccesorii), M(Motor = +APC = apres contact = + după cheie ) și D(demaror).

    Casetofonul și Aeroterma sunt alimentate pe ACCesorii, iar ca idee firul roșu de la player e de memorie nu + de forță precum galbenul.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Stiu ca aeroterma functioneaza doar cu contactul pus.

    Leave a comment:


  • FlorinT28
    replied
    Aeroterma functioneaza dupa contact

    Salut tuturor! Am achizitionat de curand un logan ph1 din 2005 si azi dupa ce mi-am inlocut cd-playerul, am facut o tura de test si dupa ce am oprit, am scos contactul respectiv cheia din contact si am observat ca aeroterma inca functiona, fara contact mergea pe toate treptele de viteza, asa este normal sa faca? mentionez ca am shuntat firele galben si rosu de la mufa cd-player, pentru a functiona si fara contact, de altfel fara contact nu pornea deloc!
    Ceva idei?

    Leave a comment:


  • andreibeje
    replied
    Merci, am rezolvat problema. Am dat aeroterma jos si aveam o pana in rotor chiar lângă perii. Am curatat-o si acum merge ok.
    Last edited by 77sky; 21 January 2016, 19:10.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Ai tot ce îți trebuie în #248. Cu un multimetru rezolvi rapid.

    Leave a comment:


  • andreibeje
    replied
    Salut am si eu o problema cu aeroterma.Am un logan pe benzina de 1.4mpi.aeroterma mi sa oprit brusc si nu mai porneste pe nici o treapta de viteza.am dat consola de climatizare jos pentru a-mi pune leduri si cand am montato inapoi a mers un pic aeroterma si apoi s-a oprit si nu a mai pornit.ce ar putea sa fie?siguranta nu este ca m-am uitat.sa fie din consola?poate sa fie cea termica?va multumesc astept raspuns.

    Leave a comment:


  • Costi-bc
    replied
    Originally posted by adrian bd View Post
    cine a schimbat carbunii de la aeroterma de la logan.
    Daca da de unde a gasit.
    deci ? si la mine e nevoie ...

    Leave a comment:


  • Neohori
    replied
    "Un 4-6mm2 e suficient"
    Ok, mi se parea si mie cam gros dar... mai am vreo 1,20m de cablu de 16mm si am spus sa-l pun si pe asta undeva .
    Daca mai trag si un fir de + in bord tot de 16mm cind dau sau primesc curent nu voi mai fi nevoit sa ridic capota motor , conectez direct sub volan
    Da zgirciti au fost la uzina cu prinderea ceasurilor , doar 1 surub tinea tot ansamblul, noroc de niste suruburi torx de 10 ce le aveam de l;a niste difuzoare cu tot cu tablita de prindere pentru filet .

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Pentru ce sa tragi conductor de 16mm2, la masa bord?. Vrei sa sudezi ceva pe acolo? Un 4-6mm2 e suficient.
    Last edited by IancuMIC; 12 August 2015, 13:37.

    Leave a comment:


  • Neohori
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Țacul e de la releul de + temporizat din UCH, bâzâitul e de la o masă insuficientă.
    Ce am mai facut :
    masa suplimentara borna minus - carcasa acumulator din cablu 16mm cupru , prinsi cu papuci STAS cupru prin cositorire .
    masa bord originale , doua cabluri la numar pe stinga si pe dreapta ramforsarilor de bord , desfacute si curatate .
    masa suplimentara cablu 16mm caroserie- bloc motor pe partea cu distributia
    Nu mai biziie releul, nu mai licareste lampa la plafoniera .
    Mai doresc sa trag un fir de masa de 16mm intre carcasa bateriei (unde vine cel de la borna minus) si bord prin gaura prevazuta de fabrica , cea cu dop de cauciuc vazuta in tutorialele lui Cristi .
    A fost de un real folos mentiunea cu "masa insuficienta" , merci, caz rezolvat .

    Leave a comment:


  • Neohori
    replied
    Alarma nu am dar am schimbat HU original cu un Alpine , ciudat , daca scot mufa alimentare nu sesizeaza aparatul de masura nici o schimbare a valorii , trebuie sa mai testez pentru ca dupa cum spui ,nu se poate ca memoria din hu sa nu consume chiar nimic . Testarea consta in repornirea aparatului dupa legarea ampermetrului pentru ca el se opreste automat , intra in off , la scoaterea acumulatorului si isi sterge toate memorarile - de aici si certitudinea ca el consuma ceva .

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    La X90 UCH intră în deep-sleep la aprox 30minute, dar se poate modifica în minus cu ddt2000.

    Dacă ai alarmă și cdplayer aftermarket consumă și alea, mai mult decât mașina cheală

    Leave a comment:


  • Neohori
    replied
    Gasit defectiune , contactul de la plafoniera era vinovat, cel putin l-am curatat si acum la stingerea luminilor plafon si scoaterea mufei iluminare portbagaj ramin la un consum de 60 mah , repet , citit cu un aparat standard nu calibrat .
    Am inteles ca dupa 30 minute UCH intrerupe alimentarea si ramine undeva in jurul valorii de 30-40 mah, nu am verificat dar deja suna altfel .
    Multumesc de ajutor si schite detaliate .

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Posibil, verifică cu 233 scos.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google