Defectiuni Aeroterma
Collapse
X
-
Pentru ce ai în semnătură ai schemele astea
via cheie contact(104) dai + pe F39 spre releu(233) și ai +12v forță via F36 spre comanda de climatizare (319)
Leave a comment:
-
Fara cheie in contact au fost efectuate masuratorile .
Siguranta am incercuit-o cu portocaliu , pe aceasta cind o scot din soclu automat consumul cade de la 120 la 60 mah.Attached Files
Leave a comment:
-
Fără cheie în contact "aeroterma"(ventilatorul) nu este alimentată. - asta dacă instalația mașinii e originală, fără tuning la butoane etc, etc.
Țacul e de la releul de + temporizat din UCH, bâzâitul e de la o masă insuficientă.
Leave a comment:
-
Problema consum stand by Ambition dat de ventilator habitaclu :
Consumul este de 120 mah , daca scot siguranta nr.36 de 30A se reduce automat la 60mah , la recuplare se aude un releu in bord care pentru 1 secunda suna ca un motoras electric .
Intrebare : este normal acest consum doar pentru o perioada de timp dupa care se decupleaza ?
Becul plafoniera si portbagaj sunt neglijabile avind in vedere ca sunt led de 1W.
multumesc.
Leave a comment:
-
Multumesc de raspuns #Ienush64 am gasit detaliata problema aici: http:// www. dacia club .ro/ Ventilatie-page-3-t15549-s60.html , pentru cei ce au aceeasi problema.
Leave a comment:
-
Originally posted by RYCHY88 View PostSalutare, nu imi mai porneste deloc aeroterma pe treptele 1, 2, 3, 4 merge doar pe treapta 5. pareri ceva?
Leave a comment:
-
Scuze, din neatentie, am vrut sa zic 1, 2, 3 nu functioneaza, doar treapta 4 porneste ventilatorul pe turatia maxima. Am verificat sigurantele si sunt ok. unde se afla mai exact acea rezistenta de trepte din aeroterma si ce trebuie sa demontez. Am demontat consola cu butoane si nu am descoperit nimica pe acolo.Last edited by RYCHY88; 1 August 2015, 22:26.
Leave a comment:
-
Salutare, nu imi mai porneste deloc aeroterma pe treptele 1, 2, 3, 4 merge doar pe treapta 5. pareri ceva?
Leave a comment:
-
salutare, daca tot vorbim de ventilatie am si eu o problema...cu ventilatia pornita pe tr2 dar si tr1 se aude un zgomot permanent de "greierasi" -> tiuit, scartatit, cum vreti sa-i spuneti. am observat ca in tr2 se aude mai pronuntat, in tr3 nu se mai aude ca e curentul de aer prea puternic. am observat ca pe tr2 daca reduc temperatura spre rece cu 2-3 gradatii, dispare, cum revin spre max cu temperatura se aude din nou, mai tare. nu e zgomot de frunze prinse in pale, stiu cum e acela...e ca un scartait... azi e prima data cand l-am auzit. ce ar putea fi?
Leave a comment:
-
In treapta a III aeroterma incepe sa produca vibratii. In treapta a IV, deja produce si vibratii pe tot bordul, dar si huruie destul de tare. Nu mai folosesc treapta asta. Cum ea functioneaza, am urmatoarea banuiala. Exista "ceva" in care palele aerotermei lovesc. Acest ceva este in contact cu peretele aerotermei pentru ca altfel nu-mi explic vibratiile. Posibil crengute, mirezerie acumulata sau bobite de tei. Daca ar fi descentrat atunci din prima treapta ar face galagie. Din pacate nu pot afla decat daca il demontez, ocazie cu care va trebui sa fac o plasa cu magnet care sa o prind in afara peste gura de aerisire. Astfel pot sa o scot si sa o spal/inlocuiesc cand este nevoie.
A mai patit cineva huruitul acesta puternic, cu vibratii sanatoase pe bord, care se simt si pe schimbator (in treapta IV)?
Si inca o data sa multumim inginerilor de la Dacia care au creat aceste masini fara deschiderea in aeroterma sa bagam filtre de habitaclu (ca sa ne facem de lucru ulterior in pozitii chinuite), si fara posibilitatea de a accesa ventilatorul din aeroterma, in conditiile in care in fata n-au pus nimic sa opreasca frunze, crengi, si multe altele (plasa cu cadru magnetic este solutia in cazul asta, magneti din aceia bobita cu neodim).
Leave a comment:
-
Salut, am o nelamurire:ce valoare are rezistenta aceea termica? De 192 grade sau 216? Sa stiu ce cer la magazin. Multumes.
Leave a comment:
Leave a comment: