Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • denisbossu
    replied
    Problema lui Lerot este urmatoarea ,clapeta de aer cald sau cablul care comanda sunt iesite sau rupte cel putin clapeta sigur
    Stiu sigur ca am avut pe cineva cu aceeasi problema si i-am rezolvat-o
    Daca vrei detalii scrie-mi pe PM

    Leave a comment:


  • Augustin-Yng
    replied
    Salut.
    motorasul de la aerotema merge?
    Numai bine.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    Ce am uitat initial sa va spun este ca masina a fost lovita. Am schimbat si iarna trecuta caloriferul cu unul sh dar original, iar acum la fel, sh dar original. Am si gaz, dar acum merg pe benzina, deci gazul este oprit din butelie si nu ar mai trebui sa fie functional. Si mai e ceva ce nu se leaga: cum se poate infunda caloriferul de caldura in conditiile in care nu are celule, ci o teava destul de larga, in serpentine ? Pe asta care l-am pus acum l-am verificat inainte, nu e infundat. Intr-adevar , baga o idee mai multa caldura cand turez pe loc, dar in mers nu se simte mai nimic. M-a disperat frigul asta...

    Eu suspectez ca de la accident e ceva in neregula cu aeroterma, desi nu imi dau seama ce ar putea fi - baga pe toate treptele , cu turatie ascendenta, merge si comutatorul de pozitii... am filtru de polen pe benzinar ?

    Leave a comment:


  • huffy
    replied
    Originally posted by leorot View Post
    Fratilor am si eu o problema de nerezolvat.
    3. caloriferul de caldura - sh

    Apa sta la 4 linii, aeroterma baga pe toate vitezele, dar nu cald. cand este pe recirculare baga foarte putin cald, iar cand este pe aer din afara baga rece. Amandoua tevile caloriferului sunt calde. Ce ar putea fi ? O problema cu aeroterma ? O problema cu caloriferul ? Masina e taxi si inghet 12 ore pe zi in ea...
    GMV-ul din aeroterma(ventilatorul),nu are nici o vina.
    Radiatorul de interior,se infunda cu tot felul de mizerii din motor(rugina si cauciuc de pe interiorul furtunelor).Greutatea normala a radiatorului este de aproximativ 620-650gr.Tot ce trece peste aceasta greutate,este mizerie.De problemele acestea ma lovesc in fiecare iarna,pentru ca fac service la taxiuri.Problema devine mai mare,atunci cind,pe masina este montata instalatie GPL,deoarece,din furtunele care duc la radiatorul de interior sint facute devierile pentru incalzirea vaporizatorului de gaz,deci debitul de apa prin radiatorul de interior,scade sub jumatate.
    Inaite de schimbarea radiatorului de interior,ai facut o spalare a instalatiei?Radiatorul acela SH,poate fi si el infundat.Exista vreo 2 modele de radiatoare de import,dar cu nici unul nu o sa ai caldura care o aveai cu radiatorul original.
    Last edited by huffy; 16 December 2012, 08:55.

    Leave a comment:


  • Augustin-Yng
    replied
    Salut.
    ma gandesc ca ai verificat caloriferul de caldura inainte sa-l montezi?(adica sa nu fie infundat)
    si ar putea fi si pompa de apa,la cum zicea colegul mai sus.
    Dar ai facut o verificare,in mers baga aer cald?
    Numai bine.

    Leave a comment:


  • nikuniku
    replied
    leorot zici ca ai inlocuit pompa de apa,stiai ca sunt pompe de apa care nu baga/impinge apa in circuit decat la turatie,sunt acele pompe care au paletii drepti,nu inclinati la un anume unghi,pe masina ai gaz(ca orice taximetrist) o parte din apa calda care trebuie sa ajunga la tine,,,tio fura,,,plamanu de gaz,nu ai ce sai faci.Ai schimbat si termostatu!!esti chiar asa de sigur ca si asta nou este bun?furtunele de la aeroterma sunt calde sau fierbinti,pui mana pe furtune dupa teul pus pentru gaz,daca este caldut,stii cine este,,,hotu de caldura,,,sau ce suspectez eu cel mai mult caloriferu de caldura,zici ca este SH eu pe asa ceva nu mas baza si ala poate fi partial infundat,si de aici sa faci turturi in masina si tu si clientii

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Dar debit de aer ai, la aeratoare, proportional cu turatiile ventilatorului?

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    nu baga cald

    Fratilor am si eu o problema de nerezolvat. Am Logan 1.4 din 2006, model Laureate. Am inlocuit:
    1. termostat - nou
    2. pompa de apa - noua
    3. caloriferul de caldura - sh

    apa sta la 4 linii, aeroterma baga pe toate vitezele, dar nu cald. cand este pe recirculare baga foarte putin cald, iar cand este pe aer din afara baga rece. Amandoua tevile caloriferului sunt calde. Ce ar putea fi ? O problema cu aeroterma ? O problema cu caloriferul ? Masina e taxi si inghet 12 ore pe zi in ea...

    La benzina exista acel filtru de polen pomenit pe aici ?
    Last edited by Guest; 15 December 2012, 23:30.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Daca nu functioneaza pe nici una din trepte, nu cred ca e arsa rezistenta, ci mai degraba siguranta.Verifica F39(30A) si F36. .
    Valabil si pentru tine, acelasi lucru.

    Leave a comment:


  • cernobal
    replied
    salut am si eu problema,nu mai pleaca aeroterma deloc,ieri a mers azi nu?poate fii si de la frigul de afara?sau de la siguranta?va multumesc,astept un raspuns de la voi

    Leave a comment:


  • infidel2005
    replied
    Ajutor

    nu este nici un camarad din constanta care sa mai lovit de problema cu zgomot ciudat la aeroterma nu de alta dar au facut meseriasii..p...li izolatie la bloc si de la polistirenu ala mi-au umplut aeroterma cu ea cand am dat drumu ma umplut de mizerie si acum se aude un zgomot la ea cu siguranta a mai ramas ceva stie careva cum sa o curat fara sa o dau jos sau unde sa ma duc la cineva care stie sa demonteze sa o repar! astept un ajutor pe mantadaniell@yahoo.com

    Leave a comment:


  • Bodanel
    replied
    Merge bine termostatul. Ajunge la 4 linii si sta acolo. Faza este ca nu baga aproape deloc pe la maini. Daca dau la picioare si in geamuri este cantitatea de aer este ok atat la geamuri cat si la picioare.

    Mai simplu. Cand dau in geamuri si la picioare aerul se imparte 50-50. Cand dau la picioare si la maine se imparte 90-10.

    Leave a comment:


  • CataLiNNN
    replied
    Pai ce vrei sa verifici?

    Nu ti se pare normal ca acel aer care iti vine de pe bord (la maini) sa aibe un suflu mai puternic cand vine doar pe acolo?

    Daca schimbi si pentru picioare clar nu o sa mai aiba acceasi forta deoarece aerul trece prin mai multe canale,right?

    Termostatul cum merge?Pe ceas iti apar 4 linii la caldura sau variaza?ba 2 ,ba 4?

    Leave a comment:


  • Bodanel
    replied
    Probleme Ventilatie

    Salutare

    am si eu o problema. Cand dau drumul la ventilatie la maine si la picioare intra foarte putin aer pe la maini. Daca dau doar la maini intra suficient cat sa ma incalzesc. Problema este indiferent de treapta de viteza a ventilatiei.
    Ce sa verific, pe unde sa am uit ?

    Multumesc anticipat

    Leave a comment:


  • PrietenCuTine
    replied
    Eu stiam pentru ce ajuta acel rezonator... Eu am avut un incident in care rezonatorul ala s-a spart si de atunci imi baga aer fortat, inainte de accident nu imi baga aer in habitaclu fortat...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google