Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fane
    replied
    Vezi in atasament.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Formularea aceea cu ...racire si aer conditionat si faptul ca am mai gasit la 184 o formulare de genul grup motoventilator racire, m-a incurcat.Si mai era ceva care m-a facut sa consider acel circuit ca fiind al aerotermei; legatura cu acea unitate de control a injectiei, pentru ca se stie, calculatorul de injectie determina valoarea relantiului tinand cont printre altele si de functia climatizare si puterea absorbita de consumator in acel moment.
    Oricum multam dom, Fanica, dar schema consumatorului 164,a aerotermei, tot n-am gasit-o.

    Leave a comment:


  • Fane
    replied
    Cauta 164- "dispozitiv suflare aer rece" asa e denumit ventilatorul din aeroterma.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Si mie mi s-a parut ca e prea mult conditionata functionarea ventilatorului,dar am schema in fata; la repertoar organe pozitia 262 e atribuita motoventilator racire si aer conditionat si am si la 321 rezistenta E posibil sa ai dreptate.
    Last edited by IancuMIC; 29 December 2011, 12:06.

    Leave a comment:


  • Fane
    replied
    Cred ca ai urmarit schema GMV, ala are bloc cu 2 relee comandate de calculatorul de injectie.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Urmarind schema de comanda a motoventilatorului am observat ca acesta are in circuit un releu de comanda pentru viteza 2 si un bloc electronic in care se afla 2 relee, acesta din urma avand legatura cu o unitate de control electric al injectiei, asa ca daca nu ai rezolvat cu sugestiile prezentate de colegi,iti recomand o vizita la un service specializat.
    Succes.

    Leave a comment:


  • GeorgianRmx
    replied
    Nici acum nu i'am dat de cap , o sa desfac toata aeroterma in primavara sa ma uit la ea ca alta solutie numai am ..

    Leave a comment:


  • big_electro61
    replied
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Am citit si threadul la care se face referire;siguranta termica de care se tot vorbeste este de fapt termistorul (sau termostat, mai fortat spus dar mai simplu de inteles in legatura cu rolul acestei piese) si care este lipit la partea inferioara pe cele 2 picioruse, avind rol de protectie. Iar restul piesei este de fapt un rezistor(unii i-au spus si variator de tensiune) pe baza caruia motorasul aerotermei va porni cu diferite reactante in circuit.
    Termistorul - isi modifica valoarea(in prezenta modificarii temperaturii),intrerupind un circuit,dar fara a se distruge,ca si componenta. Termostatul este o componenta a unui circuit electric,ce cupleaza si decupleaza la un anumit prag termic,un consumator,fara a se distruge(e vorba de termostat). Analizind cele de mai sus,o sa vedeti ca acea componenta din imediata apropiere a rezistentelor de nichelina(care se intrerupe(iremediabil) cind situatia o cere),nu este nici termistor,nici termostat si joaca rol de siguranta termica,avind ca prag termic de distrugere(ardere) o valoare fixa scrisa pe componenta.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Am citit si threadul la care se face referire;siguranta termica de care se tot vorbeste este de fapt termistorul (sau termostat, mai fortat spus dar mai simplu de inteles in legatura cu rolul acestei piese) si care este lipit la partea inferioara pe cele 2 picioruse, avind rol de protectie. Iar restul piesei este de fapt un rezistor(unii i-au spus si variator de tensiune) pe baza caruia motorasul aerotermei va porni cu diferite reactante in circuit.

    Leave a comment:


  • Augustin-Yng
    replied
    Salut.
    poze cu paletii aerotermei....poza sase este cu siguranta
    Numai bine.

    Leave a comment:


  • puscas2
    replied
    Originally posted by hifonics View Post
    cat costa aceea siguranta termica ? se poate repara? imi merge doar pe treapta 4.

    Siguranta termica de 192C/10A costa undeva intre 2.5 -6 lei. depinde unde o gasesti. Eu am gasit-o la Vitacom-ul de pe Maica Domnului cu vreo 5.5 lei. La alte magazine de pe acolo era si 2.50 lei, dar nu o aveau. O poti comanda si de la magazine online, mai platesti transportul, dar mai mult de 20 de lei nu cred ca te duce totul.

    Siguranta o data arsa, nu se mai poate repara si nici sa o suntezi cu o sarma sau niste lita nu e recomandat. Ea a fost pusa acolo cu un scop si in cazul in care exista o problema in circuit, nu se mai arde siguranta de 5 lei, ci aeroterma de cateva milioane. In plus te expui riscului de incendiu.

    Poti face o proba: scoate piesa pe care se afla montata siguranta si sunteaza siguranta, PROVIZORIU, cu o lita/sarma nu foarte groasa. Daca aeroterma merge asa, atunci da fuga si cumpara o siguranta termica de 192C/10A si monteaz-o prin infasurare peste pinii sigurantei existente. Apoi strange cu un patent respectivii pini pentru a asigura un contact elecric sigur. Nu o cositorii, mai mult ca sigur fludorul se va topi si va curge de pe pinii sigurantei sau vei arde siguranta, de altfel din fabrica siguranta vine lipita de suportul ei prin arc electric tocmai din aceste motive.

    Originally posted by IancuMIC View Post
    Cred ca vorbim de acelesi lucru, dar acea piesa careia eu ii spun rezistenta, pentru ca e o rezistenta, tu ii spui siguranta termica, care nu stiu ce este.Chiar, ce este siguranta termica?.

    Respectiva piesa chiar este o siguranta termica... nu o rezistenta (sau mai corect spus in acest context, un rezistor).


    Cateva informatii:

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by Augustin-Yng View Post
    Salut.
    Sigur e arsa aceea siguranta termica.
    Vezi ca sunt posturi pe acest thread cu detalii mai concludente,detaliate cum sa remediezi aceasta problema.
    Poti face o proba sa pui putina lita pe aceea siguranta si sa vezi daca atunci merge aeroterma pe treptele mici.
    Numai bine.
    Cred ca vorbim de acelesi lucru, dar acea piesa careia eu ii spun rezistenta, pentru ca e o rezistenta, tu ii spui siguranta termica, care nu stiu ce este.Chiar, ce este siguranta termica?
    Daca o suntezi , nu va merge pe turatii mici; va merge ca in tr.4.

    Leave a comment:


  • Augustin-Yng
    replied
    Salut.
    Sigur e arsa aceea siguranta termica.
    Vezi ca sunt posturi pe acest thread cu detalii mai concludente,detaliate cum sa remediezi aceasta problema.
    Poti face o proba sa pui putina lita pe aceea siguranta si sa vezi daca atunci merge aeroterma pe treptele mici.
    Numai bine.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Daca merge pe treapta 4 nu e arsa nici o siguranta. Vezi ca la aeroterma(chiar langa aeroterma) ai un bloc de selectie a vitezelor,cu rezistente inseriate cu bobinajul aerotermei, si niste ploturi pe care se face contactul.Verifica toate acestea, saca nu ai probleme aici, atunci comutatorul de pe panou.

    Leave a comment:


  • hifonics
    replied
    cat costa aceea siguranta termica ? se poate repara? imi merge doar pe treapta 4.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google