Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nikuniku
    replied
    GeorgianRmx esti sigur ca este buna acea siguranta termica?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    S-ar putea sa fie o problema la cheia de selectie a turatiilor, care nu comuta corect.
    Incearca sa identifici turatiile ventilatorului (treptele de viteza) dupa intensitatea zgomotului facut de acesta;lasa debitul de aer,poate sa te induca in eroare, sau comanda voletilor este pe directia parbrizului.

    Leave a comment:


  • GeorgianRmx
    replied
    Hai ma baieti nu a avut nimeni problema asta??? .. Imi baga acelasi debit de aer atat pe treapta 1 cat si pe treapta 2 , pe treapta 3 baga aer cum baga pe treapta 2 inainte ( cand masina era noua) iar pe treapta 4 baga OK . Tin sa spun ca am schimbat Siguranta Termica si Panoul de climatizare cu unele noi si problema nu este de aici . Ma poate ajuta cineva ?? Multumesc

    Leave a comment:


  • puscas2
    replied
    S-a rezolvat

    Salut!

    Aceeasi problema cu aeroterma care functiona doar pe treapta a patra am avut-o si eu. Cauza era tot siguranta termica arsa. Am cumparat o siguranta noua de 10A/192C si am montat-o prin infasurarea pinilor peste pinii sigurantei arse fara sa o demontez pe cea veche. La sfarsit am strans cu patentul pinii celor doua sigurante.

    Acum functioneaza perfect.
    Multumesc pentru sfaturi!

    Leave a comment:


  • GeorgianRmx
    replied
    Filtru de polen nu am deoarece e benzinar loganelul meu, cat de despre " Siguranta Termica si panoul Aerotermei" este vb de acea rezistenta vizibila daca bagi nasul pe la pedalier de mi'ai zis tu mai sus ,iar "panoul" despre care vorbeam este panoul de comanda al aerotermei cu treptele de viteza , cu butonasul pt schimbarea directiei aerului ( gen picioare , dezaburire etc. ) si cel pt caldura si frig . Deci tin sa spun ca le'am schimbat cu unele noi si tot asa imi face . Probabil ca e de la mizerie . O sa'mi bag nasul sa o desfac sa vad ce dinozauri am pe acolo ). Alte solutii mai aveti?

    Leave a comment:


  • EUGEN2008
    replied
    rezistenta e pe aeroterma vizibila daca bagi nasul pe la pedalier , chestia e ca daca era arsa rezistenta ti-ar fii mers doar treapta 4. Nu cumva ai filtru de polen? Unul murdar tare care obtureaza partial curentul de aer? Sau poate motorasul e partial gripat si nu mai are turatia necesara. Ai schimbat "Siguranta Termica si panoul Aerotermei" mai exact ce sunt alea? Ai schimbat rezistenta si toata aeroterma?

    Leave a comment:


  • GeorgianRmx
    replied
    Unde se afla rezistenta motorului ?

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    S-a prajit rezistenta motorului.

    Leave a comment:


  • GeorgianRmx
    replied
    Salut am si eu o problema cu aeroterma. Imi baga acelasi debit de aer atat pe treapta 1 cat si pe treapta 2 , pe treapta 3 baga cum baga pe treapta 2 inainte (de noua masina) , iar pe 4 baga OK ( adica ca la inceput de cand am cumparat masina). Tin sa spun ca am schimbat Siguranta Termica si panoul Aerotermei cu unele noi noute si nu e PROBLEMA de aici . Ce altceva mai poate fi ? Multumesc!

    Leave a comment:


  • valeriuciprian
    replied
    Arunca un ochi si aici ca se discuta si despre problema ta.

    Leave a comment:


  • nepomuk
    replied
    sigurantele nu sunt arse

    Leave a comment:


  • valeriuciprian
    replied
    Te-ai uitat la sigurante?Sunt ok?

    Leave a comment:


  • nepomuk
    replied
    nu imi merge aeroterma pe nici o pozitie ce sa fac

    nu imi merge aeroterma pe nici o pozitie ce pot sa fac
    Last edited by nepomuk; 13 August 2010, 20:38. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • razvanu
    replied
    mi l-a rezolvat cineva, a ajuns la paletele ventilatorului fara a mai desface bordul (sau suruburile)...am gasit bucati de paine intarita, acum merge ok
    numai bine

    Leave a comment:


  • ciprianeduard
    replied
    Daca ai o manuta magica nu e nevoie sa dai bordul jos (de tot) pentru a scoate motorasul aerotermei, ci trebuie duar scoase toate suruburile bordului (fara airbag si volan)
    Si anume: cochiliile de volan , cele 2 suruburi de sub ceasurile din bord, se demonteaza ornamentele de la stalpi parbrizului se demonteaza suruburile de sub ornament, se desfac si acele suruburi de sub acele capacele in stanga si din dreapta jos ale planseului , se scoate caretofonul si mai are un surub sub el dispus central si la baza consolei mai are 2 suruburi (cei care aveti ornament sau spatiu depozitare acolo trebuie demontat si acesta) , Total 9 suruburi plus 2 cochilie volan toate cu torx 20.
    Dupa care se baga mana sum bord in dreapta se scoate mufa ventilatorului se apasa pe acea clema de de blocare dispusa pe ventilator si se rasuceste in inversul sensului de ceasornic si se scoate dupa care se trage de planseul de bord din partea dreapta ca ventilatorul sa poata iesi de sub bord de cutia torpedoului.
    Electroventilatorul are 3 suruburi de prindere in acea carcasa neagra dupa care se trage pur si simplu de "turbina" ventilatorumui care iese din carcasa cu motoras cu tot dupa care se scot acele capacele de blocaj carbuni se scot ascurile si carbuni, se sufla bine cu aer comprimat , dupa cate se monteaza la loc iar arculetele se mai tensioneaza un pic (se intind un pic), si se monteaza tot la loc.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google