Defectiuni Aeroterma
Collapse
X
-
Asta sa fie problema mea cu debitul de aer pe treptele 1 si 2 (avand acelasi debit de aer) , 3 ca pe 2 (cand era ea noua) , iar 4 normal ca din fabrica... sa se fi strans gunoaie si sa tai sa pun filtru de polen pt a curata locasul acela?? din cate am citit la neotec...
-
Unele problema car par grave au o rezolvare atat de simpla cateodata .... Ma bucur ca a fost doar atat.
Leave a comment:
-
Praf si mizerie in locasul filtrului de polen
Am montat filtru de polen, in locasul filtrului era atata mizerie, puf de la copaci, frunze, etc. incat se obturase in mare parte si aerul nu mai avea cum sa treaca pe acolo. S-a curatat spatiul, s-a suflat cu aer comprimat si acum debitul este normal, pe toate treptele de viteza ale ventilatorului si se simte aproape ca atunci cand era noua masina.
Leave a comment:
-
Trebuie verificata tensiunea ce ajunge la electromotorul turbinei,in treapta maxima trebuie sa ajunga aproximativ,tensiunea instalatiei,altfel e o problema de contact imperfect,unde, ramine de vazut...!Originally posted by neotec View PostÎn orice poziție aș muta selectorul de zonă al climatizării, rezultatul este același, debitul de aer se mută pe zona selectată, dar este o "briză" abia sesizabilă (mai ales când e setat pe zone combinate).
Leave a comment:
-
Vrei sa fii un pic mai explicit; daca asta era o intrebare pentru @neotec, atunci scuze.
Leave a comment:
-
Dar la treapta a 4a de aude bine ventilatorul ca pt acea trepta!!!
Leave a comment:
-
Sunt cativa colegi care te pot ajuta la decuparea pt filtru polen. Trebuie doar sa cauţi.
Si e posibil sa ai prea multa mizerie stransa in locasul filtrului si de acolo sa fie scazut debitul de aer.
Leave a comment:
-
În orice poziție aș muta selectorul de zonă al climatizării, rezultatul este același, debitul de aer se mută pe zona selectată, dar este o "briză" abia sesizabilă (mai ales când e setat pe zone combinate). Filtrul de polen l-am cumpărat în primul an de când am luat mașina, dar am avut o reținere în al monta singur (după ca am citit despre câți au ajuns să schimbe vaporizatorul în urma străpungerii cu unealta tăietoare). Dacă este cineva dispus să mă ajute la operațiunea asta... am pus deja berile la rece. Revenind... curățarea aerotermei presupune demontat bord, știe cineva un "meseriaș" serios care să facă treaba asta cum trebuie că n-aș vrea să acumulez încă vreo n greieri prin bord de la demontat/montat aiurea. BTW... presupun ca montarea filtrului (respectiv decupajul) se face mai ușor cu aeroterma demontată!? Mulțumesc anticipat!
Leave a comment:
-
Iti recomand sa pui un filtru de polen si cu ocazia asta sa cureti foarte bine aeroterma si vaporizatorul din aeroterma. Ce se strange acolo te sperie....
Leave a comment:
-
A mai fost un user care se plangea de lipsa debit aer doar pe o anumita zona. Selecteaza de la butonul de pe panou si vezi care zona e ventilata insuficient.
Este posibil ca deschiderea voletilor sa fie defectuoasa si in acest fel ai lipsa debit aer.
Leave a comment:
-
Lipsa debit aer aeroterma
Problema cu care ma confrunt eu a crescut gradual pe perioada ultimului an (masina e din 2007). Desi ventilatorul climatizarii se aude corespunzator (mai tare sau mai incet) la schimabarea treptelor, debitul de aer a ajus sa fie in treapta 4 cum era in treapta 1 (cand masina era noua). Inutil sa mai spun ca astfel nu mai este eficienta nici incalzirea, nici racirea (asta e cel mai grav, cu AC-ul pornit, nici nu se simte ca merge climatizarea in habitaclu), nici dezaburirea geamurilor. Nu am remarcat niciun corp strain in fanta de la stergatoare, nu am auzit zgomote ciudate, nu am filtru de polen montat. S-a mai confruntat cineva cu situatie similara?
Leave a comment:

Leave a comment: