Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IancuMIC
    replied
    Si zici tu ca e rezolvata treaba, nu?

    Leave a comment:


  • romelian
    replied
    rezolvare:

    Problema, cu rezistenta termica intrerupta si rezolvarea, prin suntarea cu litze de 9 amperi
    Attached Files

    Leave a comment:


  • romelian
    replied
    Multumesc de promptitudine, multumesc si de raspunsuri. Chiar am ramas placut surprins de promptitudinea colegilor de pe forum. O sa rezolv problema. Am incercat si eu sa caut in forum, , dar nici nu stiam ce sa cer sau cum sa formulez cuvantul-cheie. Sper sa colaboram bine in continuare si in limita putinului pe care-l cunosc despre aceasta marca de masina, sa pot ajuta la randul meu alti colegi aflati la ananghie.
    P.S. Motorizarea e 1,4 MPi, am facut eu o confuzie.

    Leave a comment:


  • enervantul
    replied
    Pozele le-am gasit la un alt coleg care a avut bunavointa sa le puna pentru cei ce au aceasta problema si folosesc butonul "cauta". Imi cer scuze ca le-am copiat, dorinta a fost numai de a-l ajuta pe noul nostru coleg.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Toorop
    replied
    Salut colegule, problema ta nu este de la buton, problema este de la o piesa ca un fel de siguranta, pe care o gasesti sub bord(partea cu volanul) pe partea dreapta pozitionata pe aeroterma. Este o mufa alba, pozitionata un pic mai sus fata de contactorul de la pedala de frana. Ca sa o demontezi scoti mufa alba din piesa afara, apoi piesa mai are un surub torx de 20 pe care il desurubezi si poti scoate piesa afara. Nu are rost sa cumperi o piesa noua deoarece e scumpa undeva la 100 de lei. In capatul mufei gasesti o siguranta termica sau cam asa ceva, ideea e ca acea sigurnata se arde atunci cand se incalzeste la o anumita temperatura sau daca prin ea trece un curent mai puternic de 10A, dar ar trebui sa scrie pe ea specificatiile asa ca poti merge cu ea la un magazin de electronice sa o schimbi. Eu am schimbato de 3 ori pentru ca se tot ardea. La mine e tot arde din cauza ca ventilatorul merge infranat, ar trebui sa dau bordul jos sa scot aeroterma si sa curat paletele ca sa mearga din nou normal, pe treptele 1-2 se aude cum scartaie ceva, deci trebuie gresat. Dar nu am facut aceasta operatiune si ca sa nu pun a 4-a rezistenta si sa se arda din nou am pus 2 lite ca sa realizez continuitatea, doar ca problema este ca daca si tu ai probleme la aeroterma si ti prea mult aeroterma in functiune se va arde. Asa ca prima oara zic sa schimbi siguranta si vezi daca se mai arde apoi, iar daca se arde decizia e a ta, daca pui lita ori desfaci bordul ca sa cureti/gresezi aeroterma. O sa postez si o poza unde mai exact este acea piesa de care iti vorbesc si ce rezistenta trebuie schimbata, doar ca acum nu am timp. Poate pana revin eu te ajuta alt coleg. Bafta.
    122158.jpg
    Uite o poza cu piesa, vezi in capatul ei este o rezistenta termica. Informativ valorile ei sunt 216grade si 10A, sa nu cumperi mai mare de 216grade si nici mai putin. Daca e mai mare risti sa se arda aeroterma, daca e mai mica risti sa se arda siguranta mai repede de cat trebuie. O sa mai caut o poza unde e amplasata mai exact aceasta piesa, dar daca bagi capul sub bord poate o gasesti.
    Last edited by Toorop; 12 July 2014, 14:29. Reason: Completare post

    Leave a comment:


  • romelian
    replied
    Functionare Buton Ventilator.

    Salut, sunt nou pe acest forum si as avea o problema: butonul de ventilator, nu porneste pe treptele 1-3, decat pe treapta patru, ceea ce este foarte suparator. Masina e 1,4 dCi, fara AC. Multumesc.

    Leave a comment:


  • pauly
    replied
    Buna ziua. Vin si eu cu o intrebare; Stie cineva datele tehnice ale motorului de AEROTERMA si a celui de stergator de PARBRIZ?
    Mentionez ca pe cel de AEROTERMA, am gasit urmatoarele inscriptii;
    71B000
    12 V 111031
    Am cautat peste tot, dar degeaba, nu am dat peste nici un rezultat.
    Ma intereseaza Puterea lui (cati W are)
    Si deasemeni turatia (RPM) 1000; 2000; 3000 RPM ?
    Deasemeni pentru cel de stergator; W si RPM (aici nu ma intereseaza turatia axului, dupa reductor) Ci rotatia motorului in sine.
    Cel putin sa stie cineva producatorul, pentru ai adresa lui direct intrebarile respective.
    De obicei erau inscriptionate toate aceste date pe carcasa motoarelor, numai ca acum, de cand a coborat DEMOCRATIA,........ sa uitat de acest obicei.

    Leave a comment:


  • danielliviu
    replied
    Nu e nevoie sa dai jos bordul ca sa scoti ventilatorul aerotermei. E cam dificila pozitia, dar se poate scoate.
    Si chiar daca demontezi bordul, sa stii ca se aseaza foarte bine la loc...

    Leave a comment:


  • Winnie
    replied
    @bogdan_cj ai reusit ceva fara sa demontezi bordul?

    De cateva zile mi-a aparut un zgomot enervant, ca si cum se freaca doua bilute. Pe treapta 1 se aduce clar, daca inchid habitaclul se aude si mai bine prin toata tubulatura. Intrebarea este daca bag mainile dupa ventilator pot sa il scot in afara si sa-l rastorn pe cutia de documente? Stiu ca nu pot sa-l scot fara demontare suruburi bord, dar poate are ceva in interior si scap mai ieftin. Mentionez ca am dat filtrul de habitaclu afara, am dat cu aer comprimat peste tot si n-a iesit mare lucru.

    Inca o data nu pot sa nu remarc geniul proiectantilor de la Dacia. Daca se facea cutia de documente demontabila se rezolva si problema ventilatorului si a zgomotelor din bord. Niste prosti care ajuta service-urile sa faca malaiul prin demontarea bordului, care este anevoioasa si nu se mai pune la loc ca in fabrica.

    Leave a comment:


  • bogdan_cj
    replied
    Voi incerca astazi. Multumesc.

    Leave a comment:


  • danielliviu
    replied
    Da, se poate accesa ventilatorul fara sa demontezi nimic. Uite-te prin partea dreapa a bordului, deasupra filtrului de polen (mai sus, spre parbriz), o sa vezi o mufa cu 2 fire mai groase care intra in ventilator.

    Leave a comment:


  • bogdan_cj
    replied
    Am citit topicul cap-coada si cred ca am gasit posibila defectiune ce o am si eu. Pe treptele 1-2-3 parca ventilatorul se loveste de un obiect de plastic. Din ce am citit in topic am inteles ca ar fi iesit ventilatorul de pe ax si trebuie pus inapoi si clipsat.

    Intrebarea mea este daca pot sa imi bag mana pana la ventilator ca sa il reclipsez pe pozitie.

    Leave a comment:


  • andy_0740
    replied
    Salut .am si eu o problema legata de aeroterma ...la schimbarea bordului cu unul de ph2 am constatat ca nu se mai potriveste cu noul panou de control al aerului ..mufele de la cele 3 cabluri care ies din aeroterma nu se potrivesc ...rog si eu un coleg care a facut aceasta schimbare sa imi spuna ce a facut ...va multumesc

    Leave a comment:


  • All3X
    replied
    Am si eu o problema cu aeroterma...cand o pornesc se aude un huruit...si vibreaza, daca o pun pe treapta a-4 a vibreaza tot bordul. Are cineva idee despre ce e vorba ?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Ai inteles tu gresit; uite aici un post edificator.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google