Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cosminel12
    replied
    Rezolvat

    REZOLVAT PROBLEMA prin montare filtru polen, 98LEI filtru + montaj la Caremil Iasi. Dupa operatiune, asa cum banuiam, din singurul loc unde nu ajunsesem sa suflu aer, au iesit si elementele straine (bobite de polistiren) care faceau galagie.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Because.

    Filtrul de habitaclu e poziționat bine, astfel că fie că aerul vine de afară sau din recirculare trece prin filtru.

    Sită la admisie, grosieră ce-i drept s-a montat la Logan II. La voi (Logan I) se poate monta sită exterioară (chiar magnetică)
    înainte de ventilatorul nu putea fi montat pentru că acolo ai admisia pentru recirculare

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Originally posted by bogdan_1984 View Post
    @ prometheus filtrul de habitaclu este pozitionat dupa aeroterma.
    o solutie ar fi sa se monteze o plasa de tantari, sau ceva echivalent, pe gura de aspiratie, care se afla sub ornamentul negru de sub stergatoare.
    Pai stiu ca este montat dupa si aici este marea problema si nu-i inteleg de ce n-au montat inainte de aeroterma acest filtru ?? cum mai gasim si la alte masini.Era mult mai ok sa fi fost montat inainte de aerot. in felul asta se prelungea si viata motorasului, nu mai intra tot felul de mizerii/praf etc la el.

    Leave a comment:


  • costin brs
    replied
    Cred ca nu ai eliminat problema definitiv.Undeva pe fundul aerotermei este un obiect sau ceva pe care nu ai reusit inca sa-l scoti.Exista singura varianta de a scoate aeroterma si a curata-o,dar asta presupune sa scoti freonul din instalatie, sa scoti lichidul de racire din instalatie si sa dai bordul jos...,e munca multa.Eu am avut un pix in aeroterma si doar demontata,am intors-o cu gura in jos,abia atunci a picat obiectul. Mai poate fi ceva agatat intre paletii de directionare a aerului in habitaclu.Tu decizi acum ce vei face.

    Leave a comment:


  • cosminel12
    replied
    final

    Astazi m-am incumetat ,cu toata frica de a strica ceva, sa dau jos ventilatorul. Asta dupa ce am eliminat toate celelalte variante(aspirat peste tot, viteza cu tr4...). Am invatat intai tutorialul pus de Cristi, in care un taximetrist scoate fara sa dea bordul jos... si pas cu pas, am dat jos fara sa vad ceva acolo, doar pe bajbaite. Ventilatorul arata relativ ok, ... avea inserat intre palete cca 5-6 bilute de polistiren plus mult praf, l-am aspirat pana la o stare vizuala buna(nu am mai desfacut si clemele mai adanci) apoi am aspirat si locasul de unde l-am scos. La pornirea ulterioara a aerului am constatat tot se mai aud acele sunete(daca as putea sa le compar cu ceva ar fi o fasie de banda izoler suflata de aer care se izbeste de niste pereti de plastic sau un fir care face scurt si se prajeste constant ) ), insa am diminuat galagia cam la jumatate ) asa ca epuizand si acest episod am decis sa le las asa sa sune in legea lor si am sa incerc sa nu le mai bag in seama. Orice i-ai face tot intra "chestii" pentru ca fanta de sub capota e greu sa o protejezi 100%(am si eu montat filtru confectionat din plasa de tantari, insa probabil prin partea superioara tot intra ceva pe langa el, desi e pe dimensiune).

    Leave a comment:


  • bogdan_1984
    replied
    @ prometheus filtrul de habitaclu este pozitionat dupa aeroterma.
    o solutie ar fi sa se monteze o plasa de tantari, sau ceva echivalent, pe gura de aspiratie, care se afla sub ornamentul negru de sub stergatoare.

    Leave a comment:


  • cosminel12
    replied
    azi2

    enc_edy, m-am gandit si la asa ceva, maine pun in aplicare, )))))))

    nu a mers nici cu viteza plus treapta4 )
    Last edited by cosminel12; 21 March 2016, 22:02. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Filtrul de habitaclu trebuia montat de fabricant inainte de aeroterma , cu siguranta ii prelungea viata .

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    mai bine mergi pe E 85 cu viteza legala si cu treapta 4 la aeroterma si poate zboara toate gunoaiele din instalatie.....daca nu, da-i pace...se vor linisti....
    Stai sa demontezi jumatate de masina ca "se plimba" ceva prin instalatie...

    eu dupa ce ies de la spalatorie si dau drumu la aer (nu vreau sa deschid geamurile ptr ca se murdaresc) imi sar pe bord diverse lucruri.....frunze...etc...
    Last edited by enc_edy; 21 March 2016, 17:44. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    De ce nu scoti aeroterma afara si bagi si acolo aspiratorul, e destul de usor de scos, dar pozitia e anevoiasa. Sunt câteva tutoriale pe youtube, arata un taximetrist cum se scoate fr sa dai bordul jos. Eu am reusit si e super simplu, trebuie putin sim, sa zic asa, ca totul e pe pipite deoarece nu prea vezi nimic.

    Leave a comment:


  • cosminel12
    replied
    azi

    Astazi am luat iarasi "taurul de coarne". Am scos grila de aerisire de la stergatoare si am bagat aspiratorul adanc. Am folosit si lanterna, iar in turbina erau ceva bile de polistiren plus praf, am facut curat acolo, insa tot se aude acea agitatie de corpuri murdare. Degeaba am insistat adanc si pe toate gurile din interior, inclusiv la picioare, zomotul tot nu tace. Ca si localiz!are, se aude in special in zona aerisirii dinspre parbriz, e ceva de genul unor corpuri in suspensie aruncate de un flux de aer("ca la loto"). Daca se comuta pe aerul cald, nu se mai aude nimic. Daca a mai patit cineva asa ceva sa imi mai dea idei. Multumesc

    Leave a comment:


  • cosminel12
    replied
    Da se aude in toate treptele

    Leave a comment:


  • Costi-bc
    replied
    se aude pe orice treapta ? da jos aeroterma si vezi ce-i pe acolo. o cureti...

    Leave a comment:


  • cosminel12
    replied
    zanganit metalic in aeroterma

    Salutare! Vreau si eu un sfat / idee, de ceva vreme aud in aeroterma un zanganit metalic( ca si cum ar invarti niste agrafe sau o frunza uscata...) dar nu are putere sa o arunce afara. Se manifesta numai pe aer rece, cand dau pe caldura... tace. Cu aerul conditionat nu e vreo diferenta, raceste fara probleme, sunetul se aude. Am pus acum ceva ani un filtru confectionat din plasa de tantari sub grila la stergatoare sa impiedice mizeria sa intre(l-am verificat, e ok, intreg). Dupa ce a inceput "sunetul" am incercat si cu un aspirator foarte puternic cu tub lung sa bag pe aeratoare, si la gura de sub capota, am scos multaaaaaa mizerie dar sunetul ala tot se aude. Am asociat inceputul acestei probleme cu o vizita la o spalatorie cu fisa, unde am insistat cu jet puternic la grila din fata si scurgerile laterale ale capotei... ca sa curat resturile depozitate ) ... poate s-a mai confruntat cineva cu asa ceva si imi da un sfat.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Din fara contact nu pornea deloc și cu contactul pus nu se înțelege nimic.

    +Acc e activ și cu cheia pe M dar dispare la cheie pe D("delestare")

    E o logică în configurarea asta, să nu uiți consumatori porniți fără cheie și să reduci consumul în faza de pornire.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google