Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adrian bd
    replied
    carbuni aeroterma

    cine a schimbat carbunii de la aeroterma de la logan.
    Daca da de unde a gasit.

    Leave a comment:


  • jaku
    replied
    Originally posted by jaku View Post
    are cineva vreo idee de ce imi arde siguranta aerotermei din panoul de sigurante ?
    se intampla asta numai cand aeroterma functioneaza mai mult de 5 secunde pe treapta 4... pe celelalte trepte nu arde siguranta... filtru polen nou...
    logan 1,5dci 2011...
    multumesc !
    problema mea am rezolvat-o relativ simplu, romaneste ... neavand timp sa demontez, chiar si partial plansa de bord, ca sa inlocuiesc motorasul aeroterma , am renuntat la functionarea treptei 4 , am schimbat si becurie cu ocazia aia, ca erau prajit de mult ... masina nu sta pe loc mai mult de 30 min si asta dimineata la 7 , iar eu, la ora aia, dorm adanc ...
    merege fara probleme de atunci ;)
    Attached Files
    Last edited by jaku; 16 January 2015, 15:28.

    Leave a comment:


  • bogdan_1984
    replied
    difera mult aeroterma de pe clio 2004 in comparatie cu cea de logan? am un clio la care nu functioneaza tr IV-a. ce pot sa-i fac?

    Leave a comment:


  • eldo
    replied
    o sa incerc si varianta asta si va tin la curent cu progresele.multumesc.Numai bine.

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    In ideea ca ai,cel putin o periie,uzata,blocata,poti aplica lovituri moderate(patent,etc),in zona carcasei electromotorului ventilatorului.Bagi mina pe la picioarele pasagerului,cit mai sus sub bord,spre baza parbrizului.Nu stiu cit va functiona,dar macar stii cauza... Operatiunea se face cu contact pus si comanda electroventilator pe 4.

    Leave a comment:


  • eldo
    replied
    mersi tare mult de ajutor. sigurantele f36 si f39 erau bune dar le-am schimbat totusi. releul 233 din dreapta bateriei l-am gasit (12v 40a) dar nu stiu cum sa il testez fara ohmetru. daca scot f39 cu contactul pus si o bag inapoi aud cum face un "tac" releul dar altceva ce sa-i fac?
    numai bine.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Verifici în cutia de siguranțe din habitaclu starea F36 și F39.

    Verifici la motor, în functie de echipare, releul 233 poziția 299 (cutia din jurul bateriei) sau din releul 233 poziția 299-1 (cutie în dreapta bateriei).

    Dacă nu ai releu, 100% lipseste și F39.

    Dacă siguranța F36 e bună iar comanda ventilatorului e pusă pe 4 motorul trebuie să pornescă (atentie contactul trebuie pus).
    Attached Files

    Leave a comment:


  • eldo
    replied
    multumesc dar nu ma stiu la scheme electrice. langa baterie care releu sau siguranta e de la aeroterma? unul dinte releele rosii din stanga bateriei? intre timp am desfacut consola centrala si am miscat de mufe dar fara succes.afara e un frig groaznic si fara caldura nasol rau.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Poate te ajută
    299 e cutia de siguranțe de la motor
    1016 cutia sigurante habitaclu
    Attached Files

    Leave a comment:


  • eldo
    replied
    mersi de raspuns atat de promt ! am desfacut si mufa mare alba cu cele 4 fire unde e rezistenta sub bord in stanga si nu pare sa fie ceva ars. m-am gandit si eu la contact imperfect dar intrebarea cea mare e UNDE? cum pot baga mana la firele aerotermei? prin dreapta pe sub bord sau sa desfac consola centrala si sa incerc pe acolo?

    as avea cum sa leg aeroterma "pe direct" la baterie? adica ca sa exclud celelalte cauze? sa fie motorasul aerotermei sau periile ei problema? toata treaba e ca dupa 3 zile de pauza pe drum i-am dat drumul si curios ca a mers perfect.tot drumu (30 km) am tot pornit-o pe toate vitezele si a mers normal. mai tarziu am plecat iar la drum si nu a mai pornit deloc.
    Last edited by eldo; 6 January 2015, 18:05. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • radu cornel
    replied
    pot fi multe cauze... cred ca totusi ai un contact imperfect la mufe buton actionare, sau chiar la aeroterma . incearca sa le misti

    Leave a comment:


  • eldo
    replied
    Salut tuturor si La Multi Ani!
    Am problema mare cu aeroterma. Nu mai merge in nici o treapta. Sunt plecat in strainatate cu masina si e iarna si fara aeroterma vai de capu meu pe termepaturile astea.
    Pe drum in mers fiind pe treapta 2 s-a oprit (chiar in austria - de parca nu s-a putut strica cat am fost in tara :P) . am verificat cele 2 sigurante si sunt bune. am schimbat intre ele si cele 2 relee rosii de langa baterie si tot degeaba.cu 2 zile inainte am plecat la drum si culmea a pornit si aeroterma subit. am mers 30 km si am tot comutat intre trepte si a mers perfect. am oprit dupa care am mai mers 10 km si aeroterma iarasi a mers.apoi am oprit iar si Culmea aeroterma nu a mai pornit. De atunci nu a mai vrut sa porneasca nici in ruptul capului. Fiind plecat dn tara m-ar costa o avere sa apelez la un service. Am un logan 2005 fara AC si va rog sa ma ajutati. Mentionez ca nu am lucrat la masina sa fi lasat fire nepuse la loc.
    Multumesc anticipat. NUMAI BINE TUTUROR.

    Leave a comment:


  • psanyiro
    replied
    Originally posted by mreg View Post
    Nu am mai desfacut nici un surub, ci am taiat cu cutterul partea superioara a torpedoului, pe interior, pe 3 laturi. A rezultat un fel de usita de acces la tot ce e in bord din partea dreapta, inclusiv la motorul de ventilatie. Astfel inlocuirea motorului a devenit o operatiune foarte simpla. Usa se si inchide ca si cum nu ar fi fost taiat
    trebuia sa faci un tutorial sa vedem si noi

    Leave a comment:


  • bogdan BOG
    replied
    Salutare dragi colegi!In primul rand va doresc un an cat mai bun,fara evenimente neplacute!
    De cateva saptamani am observat o problema ,cand dau drumul pe caldura,baga pe toate aeratoarele dar in partea pasagerului din dreapta chiar daca este setat la maximum baga aer foarte rece!Mentionez ca nu am demontat nicioadata bordul sa fi facut vreo improzivatie.Va multumesc mult!

    Leave a comment:


  • mreg
    replied
    Originally posted by zlate58 View Post
    se desfac ,nu se slabesc.
    inclusuv cel din spatele aparatului de radio
    Nu am mai desfacut nici un surub, ci am taiat cu cutterul partea superioara a torpedoului, pe interior, pe 3 laturi. A rezultat un fel de usita de acces la tot ce e in bord din partea dreapta, inclusiv la motorul de ventilatie. Astfel inlocuirea motorului a devenit o operatiune foarte simpla. Usa se si inchide ca si cum nu ar fi fost taiat

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google