Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vasile 66
    replied
    pana sa dai jos motorasu verifica daca mai este bun comutatoru de trepte de la aeroterma

    Leave a comment:


  • WDU
    replied
    Salutare,
    La loganul meu ieri in mers normal prin oras pur si simplu s-a oprit aeroterma.
    Am verificat dupa schemele gasite tot aici pe forum sigurantele 36 si 39 parca, sunt ambele ok, am verificat si releul de langa baterie si este si el ok. Inseamna ca s-a dus motorasul? Rezistenta cred ca e ok ca am vazut simptome gen merge doar pe o treapta din cele 4 daca e din cauza ei, insa la mine daca nu mai merge deloc inseamna ca rezistenta e buna si motorasul dus?

    Mersi

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Originally posted by lenush64 View Post
    Capetele patrate de la Renault, au facut economie de un filtru de polen...
    La o producţie anuală a uzinei de la Mioveni de aproximativ 330.000 de unităţi, presupunem că în jur de 250.000 de unităţi au fost fabricate având montate din fabrică instalaţia de Aer Condiţionat, dar fără prezenţa unui filtru de polen (s-a întâmplat acest lucru la maşinile fabricate până prin 2009-2010).

    La un cost estimativ al filtrului de polen de aproximativ 3 Euro/bucată, vei observa că economia anuală făcută de Renault prin neechiparea maşinii cu acest reper este undeva în jur de 750.000 de Euro.
    Cam aşa se fac calculele în industria auto...

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    p

    Ce parere aveti despre o instalatie de climatizare(cu AC,fara filtru de polen)),ce are toate comenzile OK,iar debitul de aer ventilat este anemic(foarte redus,chiar si pe treapta 4).Eu banuiesc colmatare radiatoare(AC si caldura),nu interior,ci exterior,pe unde trece aerul... Capetele patrate,de la Renault,au facut economie de un filtru de polen...
    Last edited by lenush64; 6 December 2014, 12:28. Reason: c

    Leave a comment:


  • zlate58
    replied
    Originally posted by mreg View Post
    t0rquemada multumesc pentru desen !



    Adica slabesc suruburile si trag de plastic (poate bag si o surubelnita pe post de distantor?) sa se faca loc cat sa iasa motorul ?
    Fara sa desfac suruburi am incercat deja si nu e loc.

    multumesc !
    se desfac ,nu se slabesc.
    inclusuv cel din spatele aparatului de radio

    Leave a comment:


  • danyel
    replied
    ...de polen...de polen...am auzit toate variantele

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Filtru de polen, adica.

    Leave a comment:


  • danyel
    replied
    Salut prieteni! De ceva timp cand pornesc ventilatia se aude un mic rontait,ca si cum elicea atinge ceva.Cand suflu cu aer cu presiune tace o perioada destul de lunga.Apoi se aude din nou.Mai tace cate odata si cand dau ventilatia pe treapta 4 si o mentin asa circa 30-40 secunde(nu mereu).Azi a disparut de la sine.Pot ajunge acolo impuritati? Cum se pot elimina? Daca suflu cu aer pe sus(parbriz) si scot filtrul de particule am sanse sa scap? Multumesc!

    Leave a comment:


  • mreg
    replied
    t0rquemada multumesc pentru desen !

    Originally posted by zlate58 View Post
    sa dai jos motorul aerotermei nu se da jos bordul.
    se desfac suruburile din partea de jos a bordului si se scoate pe sub torpedou motorul
    Adica slabesc suruburile si trag de plastic (poate bag si o surubelnita pe post de distantor?) sa se faca loc cat sa iasa motorul ?
    Fara sa desfac suruburi am incercat deja si nu e loc.

    multumesc !

    Leave a comment:


  • zlate58
    replied
    sa dai jos motorul aerotermei nu se da jos bordul.
    se desfac suruburile din partea de jos a bordului si se scoate pe sub torpedou motorul

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    (4) e motorul pe care trebuie să îl demontezi.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • mreg
    replied
    Inlocuire motor aeroterma prin torpedou, e posibil?

    LOGAN DCI 2005. MOTOR AEROTERMA ARS.
    -----------------------------------------
    Mi s-a ars motorul de la aeroterma. Dupa 3 ore de citit forumuri logan am dedus ca trebuie demontat tot bordul ca sa schimb piesa (cu volan cu tot :-) ), chestie ce mi se pare de o stupizenie demna de filmele cu Stan si Bran.



    Dupa alte cautari am aflat si ca la masini de doamne ajuta se poate lucra in bord si prin torpedou, de regula se declipseaza partea interiora a torpedoului. Dar la Logan torpedoul e fix dintr-o bucata cu bordul.
    Si ce m-am gandit: ce ar fi daca as decupa interiorul torpedoului? Cumva cu grija bineinteles, sa nu tai ceva fire, si sa-l pot monta la loc ulterior prin confectionarea unor suporti artizanali.

    Ce ziceti, cei care ati mai demontat bord? Daca decupez torpedoul ajung la aeroterma sa-l scot si s-o pun la loc pe cea noua?

    Stima!
    Mihai

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Masoara cu un ampermetru adecvat,curentul cerut de electromotorul aerotermei,pe treapta 4,si atunci o sa ai o explicatie... Cauzele se constata de regula,la demontare...

    Leave a comment:


  • jaku
    replied
    are cineva vreo idee de ce imi arde siguranta aerotermei din panoul de sigurante ?
    se intampla asta numai cand aeroterma functioneaza mai mult de 5 secunde pe treapta 4... pe celelalte trepte nu arde siguranta... filtru polen nou...
    logan 1,5dci 2011...
    multumesc !

    Leave a comment:


  • neco
    replied
    Multumesc de sfat, sunt si eu convins de ce ziceti. Ca sa dai aeroterme jos insa e foarte dificil ! Nu numai ca trebuie dat jos bordul, dar si dupa aia e o adevarata aventura . Am vazut pe net cam cum e treaba, nu e simplu. Deocamdata asta pot sa fac, stiu ca e un paleativ, dar decat nimic...Am facut intre timp operatiunea, rezultatul este discutabil, cu maneta de reglare a aspiratiei pe "interior" parca nu se mai simte, pe "exterior" insa...e cam la fel ca inainte. Voi mai consuma un spray si pentru tubulatura dintre exterior si turbina aerotermei.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google