În orice poziție aș muta selectorul de zonă al climatizării, rezultatul este același, debitul de aer se mută pe zona selectată, dar este o "briză" abia sesizabilă (mai ales când e setat pe zone combinate). Filtrul de polen l-am cumpărat în primul an de când am luat mașina, dar am avut o reținere în al monta singur (după ca am citit despre câți au ajuns să schimbe vaporizatorul în urma străpungerii cu unealta tăietoare). Dacă este cineva dispus să mă ajute la operațiunea asta... am pus deja berile la rece. Revenind... curățarea aerotermei presupune demontat bord, știe cineva un "meseriaș" serios care să facă treaba asta cum trebuie că n-aș vrea să acumulez încă vreo n greieri prin bord de la demontat/montat aiurea. BTW... presupun ca montarea filtrului (respectiv decupajul) se face mai ușor cu aeroterma demontată!? Mulțumesc anticipat!
Defectiuni Aeroterma
Collapse
X
-
Trebuie verificata tensiunea ce ajunge la electromotorul turbinei,in treapta maxima trebuie sa ajunga aproximativ,tensiunea instalatiei,altfel e o problema de contact imperfect,unde, ramine de vazut...!Originally posted by neotec View PostÎn orice poziție aș muta selectorul de zonă al climatizării, rezultatul este același, debitul de aer se mută pe zona selectată, dar este o "briză" abia sesizabilă (mai ales când e setat pe zone combinate).
Comment
-
Praf si mizerie in locasul filtrului de polen
Am montat filtru de polen, in locasul filtrului era atata mizerie, puf de la copaci, frunze, etc. incat se obturase in mare parte si aerul nu mai avea cum sa treaca pe acolo. S-a curatat spatiul, s-a suflat cu aer comprimat si acum debitul este normal, pe toate treptele de viteza ale ventilatorului si se simte aproape ca atunci cand era noua masina.
Comment
-
-
Dragul meu, sa-ti de Dumnezeu sanatate pentru sfatul bun pe care l-ai dat. Asa este cum ai spus; am rezolvat problema cu 3,5 lei si putina indemanare. O singura mentiune: atunci cand lipiti siguranta termica aveti grija ca se arde foarte usor datorita temperaturii letconului. Pentru a preintampina acest neajuns folositi o penseta sau patent cu ciup intre punctul de lipire si siguranta pentru a se prelua temperatura in exces.Originally posted by Augustin-Yng View PostSalut.
La mine a iesit cu tot cu surub,de aceea am dedus ca iese la fel.
La mine nu e prinsa in acel surub.
Numai bine.
Bafta multa!
Comment
-
A spus ca a inlocuit-o.
Mai mult ca sigur, atunci cand s-a ars rezistenta, s-a ars si siguranta; asadar verifica F36..am inlocuit rezistenta termica de 192C si tot nu imi merg treptele 1,2 si 3.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment







Si e posibil sa ai prea multa mizerie stransa in locasul filtrului si de acolo sa fie scazut debitul de aer.





Comment