Defectiuni Aeroterma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • În orice poziție aș muta selectorul de zonă al climatizării, rezultatul este același, debitul de aer se mută pe zona selectată, dar este o "briză" abia sesizabilă (mai ales când e setat pe zone combinate). Filtrul de polen l-am cumpărat în primul an de când am luat mașina, dar am avut o reținere în al monta singur (după ca am citit despre câți au ajuns să schimbe vaporizatorul în urma străpungerii cu unealta tăietoare). Dacă este cineva dispus să mă ajute la operațiunea asta... am pus deja berile la rece. Revenind... curățarea aerotermei presupune demontat bord, știe cineva un "meseriaș" serios care să facă treaba asta cum trebuie că n-aș vrea să acumulez încă vreo n greieri prin bord de la demontat/montat aiurea. BTW... presupun ca montarea filtrului (respectiv decupajul) se face mai ușor cu aeroterma demontată!? Mulțumesc anticipat!

    Comment


    • Sunt cativa colegi care te pot ajuta la decuparea pt filtru polen. Trebuie doar sa cauţi. Si e posibil sa ai prea multa mizerie stransa in locasul filtrului si de acolo sa fie scazut debitul de aer.

      Comment


      • @neotec
        Parerea mea e sa incerci si singur; putina ambitie dupa o documentare AICI.
        Musai, un aspirator, sa faci treaba ca lumea..
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Dar la treapta a 4a de aude bine ventilatorul ca pt acea trepta!!!

          Comment


          • Vrei sa fii un pic mai explicit; daca asta era o intrebare pentru @neotec, atunci scuze.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by neotec View Post
              În orice poziție aș muta selectorul de zonă al climatizării, rezultatul este același, debitul de aer se mută pe zona selectată, dar este o "briză" abia sesizabilă (mai ales când e setat pe zone combinate).
              Trebuie verificata tensiunea ce ajunge la electromotorul turbinei,in treapta maxima trebuie sa ajunga aproximativ,tensiunea instalatiei,altfel e o problema de contact imperfect,unde, ramine de vazut...!

              Comment


              • Praf si mizerie in locasul filtrului de polen

                Am montat filtru de polen, in locasul filtrului era atata mizerie, puf de la copaci, frunze, etc. incat se obturase in mare parte si aerul nu mai avea cum sa treaca pe acolo. S-a curatat spatiul, s-a suflat cu aer comprimat si acum debitul este normal, pe toate treptele de viteza ale ventilatorului si se simte aproape ca atunci cand era noua masina.

                Comment


                • Unele problema car par grave au o rezolvare atat de simpla cateodata .... Ma bucur ca a fost doar atat.
                  GL-22-TOF

                  Comment


                  • Originally posted by neotec View Post
                    Dacă este cineva dispus să mă ajute la operațiunea asta... am pus deja berile la rece.
                    Pana la urma te-ai descurcat singur cu filtru? Iti era cam team sa-l montezi singur
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Asta sa fie problema mea cu debitul de aer pe treptele 1 si 2 (avand acelasi debit de aer) , 3 ca pe 2 (cand era ea noua) , iar 4 normal ca din fabrica... sa se fi strans gunoaie si sa tai sa pun filtru de polen pt a curata locasul acela?? din cate am citit la neotec...

                      Comment


                      • Originally posted by Augustin-Yng View Post
                        Salut.
                        La mine a iesit cu tot cu surub,de aceea am dedus ca iese la fel.
                        La mine nu e prinsa in acel surub.
                        Numai bine.
                        Dragul meu, sa-ti de Dumnezeu sanatate pentru sfatul bun pe care l-ai dat. Asa este cum ai spus; am rezolvat problema cu 3,5 lei si putina indemanare. O singura mentiune: atunci cand lipiti siguranta termica aveti grija ca se arde foarte usor datorita temperaturii letconului. Pentru a preintampina acest neajuns folositi o penseta sau patent cu ciup intre punctul de lipire si siguranta pentru a se prelua temperatura in exces.
                        Bafta multa!

                        Comment


                        • salut

                          am si o problema tot cu aeroterma.nu imi merg treptele 1 2 si 3,treapta 4 merge.am inlocuit rezistenta termica de 192C si tot nu imi merg treptele 1,2 si 3.

                          Comment


                          • Verifica siguranta din panou. Sunt 2 sigurante de 30A (F36 si F39), una pentru primele 3 trepte si una pentru treapta 4.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • Verifica rezistenta de pe aeroterma.
                              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                              Comment


                              • A spus ca a inlocuit-o.
                                .am inlocuit rezistenta termica de 192C si tot nu imi merg treptele 1,2 si 3.
                                Mai mult ca sigur, atunci cand s-a ars rezistenta, s-a ars si siguranta; asadar verifica F36.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google