spray cu vaselina face minuni
Pedala ambreiaj
Collapse
X
-
Cel mai indicat ar fi sa se desfaca cablul de ambreiaj si sa se dea cu ulei intre tija de metal si cablul propriu-zis, cum se face la montare, dar merge si sa dati cu niste spray/vaselina/WD 40 direct pe tija.
Comment
-
Dupa 9000 km a aparut si la mine scartiitul la pedala ambreiaj. M-am dus cu ea la service fiind in garantie, au gresat cablu de ambreiaj si acum este in regula. Poate ca e dci si folosesc ambreiajul mai mult mai ales in aglomeratie, pt ca la serviciu am pe benzina si la 10000km nu a aparut problema asta.
Comment
-
Mergi neaparat in service sa il regleze sa prinda jos. Daca il lasi asa, pe la 20.000-30.000 o sa trebuiasca sa schimbi kit-ul de ambreiaj. Alege si tu un service bun si mergi acolo sa-l regleze.
Comment
-
@andrei - am fost, mai inainte m-am intors de la service si mi-au spus ca n-au ce sa-mi faca. Ambreajul e hidraulic pt cutia pe cabluri de la dieselul de 85CP si nu exista niciun reglaj la el. Asta este, sper sa ma obisnuiesc cu el asa si sa mearga mult si bine!
Comment
-
Au dreptate, asa e, uitasem ca ai JR5. Din pacate nu exista reglaj pentru ambreiajul hidraulic.
Comment
-
deci chiar prinde extrem de sus ambreiaju ... si cum nu putem face nimic sa-l reglam, trebuie sa invatam sa conducem aiurea ca sa nu fim nevoiti sa schimbam kit ambreiaj la 30.000
Comment
-
Acum depinde si de stilul de condus, la uni se poate strica la 30.000 km, la unii la 60.000 km...
Comment
-
Salut tuturor! Am si eu un Logan 1.4 benzina si cam pe la 16.000 km a inceput sa-mi faca si mie probleme pedala de ambreiaj. Nu chiar scartaie, dar agata si merge foarte greu. Tot de atunci cand chinui putin ambreiaju (in trafic de exemplu sau cand o bag in garaj) simt miros de disc ars venind de sub capota. Am incercat sa vad cauza, am analizat putin cablul si pedala (deconectate de la furca care intra la placa de presiune) si nu pare sa fie de acolo scartaitul, chiar merg foarte fin. In schimb am incercat sa actionez cu mana furca de la ambreiaj si acolo simt agatatul. Furca intra in "blocul motor" spre placa de presiune printr-un tampon de cauciuc. Trebuie sa fie uns acel mecanism dintre furca si placa de presiune? Daca iau tamponul si introduc putina vaselina sau dau cu un spray lubrifiant as rezolva ceva? Tare mi-e frica sa nu ajunga lubrifiantul pe disc, si atunci va incepe sa patineze discul de ambreiaj? N-ati mai patit nici unul asa ceva?
Comment
Comment